|
|
|
|
|
|
Hamilton: Musiałem spróbować ustanowić najszybsze okrążenie |
"Kiedyś przegrałem tytuł jednym punktem i wiem, jak ważne jest maksymalizowanie wyniku". |
|
•Nataniel Piórkowski, 19 lipca 2020, wyświetlenia: 1208 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Lewis Hamilton podkreśla, że nie mógł zrezygnować z szansy, by na koniec wyścigu o Grand Prix Węgier powalczyć o bonusowy punkt za najszybsze okrążenie.
Po zamieszaniu w komunikacji z Mercedesem sześciokrotny mistrz świata odwiedził swych mechaników na cztery okrążenia przed metą. W bolidzie W11 znalazły się miękkie opony, które na ostatnim okrążeniu umożliwiły Brytyjczykowi wykręcenie wyniku 1:16,627s.
Hamilton podkreśla, że w tym sezonie nie zamierza przepuścić żadnej okazji na powiększenie dorobku punktowego.
„Zawsze trzeba ostrożnie mierzyć ryzyko. Nie naciskałem na sto procent. Nie było tak, że mogłem popełnić błąd i wypaść poza tor. Mimo wszystko było to w pełni kontrolowane okrążenie”.
„Kiedyś przegrałem tytuł różnicą jednego punktu, więc poczułem już na własnej skórze, jak istotne znaczenie ma maksymalizowanie wyniku przy każdej możliwej okazji”.
„Rozpoczynamy sezon, o którym tak naprawdę niewiele wiemy. Nie mamy pojęcia ile odbędzie się wyścigów, nie wiemy jaka będzie niezawodność”.
„Valtteri zaliczył doskonałe otwarcie sezonu. Wygrał i uzyskał najszybsze okrążenie. Wtedy też miałem odpowiednią przewagę i czułem, że trzeba powalczyć o ten jeden punkt – tym bardziej, że sam wypracowałem różnicę nad najbliższym rywalem”.
„Dodatkowy pit stop, dodatkowy zjazd... To wszystko niesie za sobą ryzyko. Jesteśmy jednak profesjonalnym zespołem”.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|