F1 2020Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

08.08.2020

GP 70-lecia: wyniki kwalifikacji

Valtteri Bottas wygrywa kwalifikacje przed GP 70-lecia

Isola: Decyzję w sprawie miększych mieszanek podjęły FIA i FOM

Ferrari wymieniło silniki w bolidach Vettela i Leclerca

GP 70-lecia: Hamilton najszybszy przed czasówką

Sargeant wygrywa wyścig i zostaje nowym liderem mistrzostw F3

Williams dołącza do apelacji w sprawie Racing Point

Brown: Potwierdziło się, że Racing Point opowiadało brednie

Racing Point liczy, że Perez wróci do ścigania podczas GP Hiszpanii

Ricciardo: GP 70-lecia może być dla nas przełomem

Bottas: Rozmowy nad nową umową przebiegły gładko i sprawnie

Vettel zbagatelizował znaczenie przejażdżki z Szafnauerem

07.08.2020

Ferrari, McLaren i Renault złożą apelację w sprawie Racing Point

Vettel: Nic nie wskazywało na to, że dojdzie do awarii silnika

Mercedes krytykuje warunki porozumienia Concorde

Hulkenberg: Czuję się dużo bardziej komfortowo niż tydzień temu

Mercedes poświęcił piątkowe treningi na eksperymenty z bolidem W11

Albon: Pośrednia mieszanka może okazać się szybsza

GP 70-lecia: Hamilton z najszybszym czasem w drugim treningu

Renault rozważa apelację w sprawie kary nałożonej na Racing Point

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Ferrari potwierdza utworzenie departamentu rozwoju osiągów

Na jego czele stanie Enrico Cardile, podczas gdy reszta stanowisk pozostanie bez zmian.
Mateusz Szymkiewicz, 22 lipca 2020, wyświetlenia: 1580<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zespół Ferrari ogłosił utworzenie departamentu rozwoju osiągów, upraszczając swoją strukturę po trudnym starcie sezonu 2020.

Stajnia z Maranello po trzech tegorocznych eliminacjach zajmuje dopiero piąte miejsce w klasyfikacji konstruktorów z dorobkiem 27 punktów. W reakcji na niekonkurencyjną formę bolidu SF1000, Ferrari zdecydowało się utworzyć departament rozwoju osiągów, na którego czele stanie Enrico Cardile, dotychczasowy szef działu aerodynamiki.

Włoska ekipa chce w ten sposób podnieść skuteczność działań pionu technicznego, potwierdzając, że Laurent Mekies pozostanie dyrektorem sportowym, Simone Resta projektantem nadwozia, natomiast Enrico Gualtieri szefem działu silników.

„Zgodnie z sugestiami sprzed kilku dni, dokonaliśmy zmian organizacyjnych w naszym pionie technicznym, by przyspieszyć prace projektowe oraz rozwojowe” – powiedział Mattia Binotto, szef Ferrari. „Zmiana kierunku była konieczna, by zdefiniować odpowiedzialność oraz procesy robocze. Tym samym potwierdzamy wiarę firmy w nasze talenty. Na czele nowego departamentu stanie Enrico Cardile, który będzie mógł liczyć na doświadczenie Rory'ego Byrne'a oraz uznanego inżyniera Davida Sancheza. Będzie to kamień węgielny dla rozwoju samochodu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.08.2020  Ferrari wymieniło silniki w bolidach Vettela i Leclerca
07.08.2020  Ferrari, McLaren i Renault złożą apelację w sprawie Racing Point
07.08.2020  Vettel: Nic nie wskazywało na to, że dojdzie do awarii silnika
06.08.2020  Berger: Odrobienie strat zajmie Ferrari nawet dwa lata
05.08.2020  Brawn: Leclerc notuje wyniki lepsze, niż pozwala mu na to bolid
Tagi:
Ferrari

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca