F1 2020Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

08.08.2020

GP 70-lecia: wyniki kwalifikacji

Valtteri Bottas wygrywa kwalifikacje przed GP 70-lecia

Isola: Decyzję w sprawie miększych mieszanek podjęły FIA i FOM

Ferrari wymieniło silniki w bolidach Vettela i Leclerca

GP 70-lecia: Hamilton najszybszy przed czasówką

Sargeant wygrywa wyścig i zostaje nowym liderem mistrzostw F3

Williams dołącza do apelacji w sprawie Racing Point

Brown: Potwierdziło się, że Racing Point opowiadało brednie

Racing Point liczy, że Perez wróci do ścigania podczas GP Hiszpanii

Ricciardo: GP 70-lecia może być dla nas przełomem

Bottas: Rozmowy nad nową umową przebiegły gładko i sprawnie

Vettel zbagatelizował znaczenie przejażdżki z Szafnauerem

07.08.2020

Ferrari, McLaren i Renault złożą apelację w sprawie Racing Point

Vettel: Nic nie wskazywało na to, że dojdzie do awarii silnika

Mercedes krytykuje warunki porozumienia Concorde

Hulkenberg: Czuję się dużo bardziej komfortowo niż tydzień temu

Mercedes poświęcił piątkowe treningi na eksperymenty z bolidem W11

Albon: Pośrednia mieszanka może okazać się szybsza

GP 70-lecia: Hamilton z najszybszym czasem w drugim treningu

Renault rozważa apelację w sprawie kary nałożonej na Racing Point

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Marko: System DAS jest trudny do odtworzenia

Red Bull ma pracować nad własną wersją dwuosiowego układu kierowniczego.
Mateusz Szymkiewicz, 23 lipca 2020, wyświetlenia: 2707<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Helmut Marko przyznał, że Red Bull ma spore trudności z opracowaniem własnej wersji systemu DAS.

Dwuosiowy układ kierowniczy został wprowadzony w tym roku przez Mercedesa i po proteście z Grand Prix Austrii złożonym przez Red Bulla, FIA definitywnie potwierdziła jego legalność. Stajnia z Milton Keynes zapowiedziała wprowadzenie własnej wersji systemu DAS do bolidu RB16, lecz jak potwierdził Helmut Marko, dla inżynierów zespołu jest to duże wyzwanie.

„Największą przewagą wynikającą z tego systemu jest duża łatwość w osiąganiu właściwej temperatury opon” – powiedział doradca Red Bull Racing. „Podczas restartu Mercedes dysponuje dużą przewagą. Ze względu na to, że głównie będziemy ścigali się w Europie, a jesienią spadną temperatury, znaczenie systemu DAS będzie tylko wzrastało”.

„Nie jest nam łatwo to odtworzyć. Dyskutujemy na temat tego, czy opracujemy ten system, ale to zajmie nam trochę czasu. Nie chcemy go po prostu skopiować, chcemy go ulepszyć. Przewaga jest widoczna, jednakże największym problemem jest duża trudność w odtworzeniu systemu. Od przyszłego roku będzie to nielegalne i sytuacja jest nieco dziwna, ponieważ FIA dała Mercedesowi zielone światło na prowadzenie rozwoju. Być może należałoby w przyszłości powołać pewien komitet, by podejmować bardziej neutralne decyzje. Musimy być świadomi kosztów, co może nam ułatwić decyzję o odpuszczeniu rozwoju. To trudny wybór”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.08.2020  Sergio Sette Camara pierwszym rezerwowym kierowcą Red Bulla
31.07.2020  Marko: Jest zielone światło na organizację Grand Prix Hiszpanii
31.07.2020  Marko: Robimy się nerwowi widząc dominację Mercedesa
30.07.2020  Marko: Racing Point będzie groźne na Silverstone
27.07.2020  Marko: Red Bull póki co rezygnuje z odtworzenia systemu DAS
Tagi:
Marko H.
Red Bull

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca