F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.03.2024

Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024

Vettel: Powrót do Formuły 1 nie jest w tej chwili moim zmartwieniem

Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024

Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii

27.03.2024

Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum

Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić

26.03.2024

F1-Insider: Horner prowadzi zaawansowane rozmowy z Alonso

New Zeland Herald: Ricciardo otrzymał ultimatum od RB do GP Chin

25.03.2024

Iwasa zastąpi Ricciardo w pierwszym treningu do GP Japonii

Bottas: Mogliśmy zdobyć punkty w Melbourne

Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii

Vowles: Sargeantowi ciężko będzie odzyskać pewność siebie

24.03.2024

Perez: Sainz na pewno wygrałby dziś z Maksem w równej walce

Alonso rozczarowany karą za incydent z Russellem

Norris: Przegraliśmy walkę o drugie miejsce przez brak podcięcia

Alonso ukarany doliczeniem 20 sekund za niebezpieczną jazdę [Akt.]

Hamilton: To mój najgorszy początek sezonu w całej karierze

Piastri: Polecenie zespołu było całkowicie zasadne

Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii

Russell nie chce oskarżać Alonso o celowe zwolnienie w T6

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Marko: System DAS jest trudny do odtworzenia

Red Bull ma pracować nad własną wersją dwuosiowego układu kierowniczego.
Mateusz Szymkiewicz, 23 lipca 2020, wyświetlenia: 2869<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Helmut Marko przyznał, że Red Bull ma spore trudności z opracowaniem własnej wersji systemu DAS.

Dwuosiowy układ kierowniczy został wprowadzony w tym roku przez Mercedesa i po proteście z Grand Prix Austrii złożonym przez Red Bulla, FIA definitywnie potwierdziła jego legalność. Stajnia z Milton Keynes zapowiedziała wprowadzenie własnej wersji systemu DAS do bolidu RB16, lecz jak potwierdził Helmut Marko, dla inżynierów zespołu jest to duże wyzwanie.

„Największą przewagą wynikającą z tego systemu jest duża łatwość w osiąganiu właściwej temperatury opon” – powiedział doradca Red Bull Racing. „Podczas restartu Mercedes dysponuje dużą przewagą. Ze względu na to, że głównie będziemy ścigali się w Europie, a jesienią spadną temperatury, znaczenie systemu DAS będzie tylko wzrastało”.

„Nie jest nam łatwo to odtworzyć. Dyskutujemy na temat tego, czy opracujemy ten system, ale to zajmie nam trochę czasu. Nie chcemy go po prostu skopiować, chcemy go ulepszyć. Przewaga jest widoczna, jednakże największym problemem jest duża trudność w odtworzeniu systemu. Od przyszłego roku będzie to nielegalne i sytuacja jest nieco dziwna, ponieważ FIA dała Mercedesowi zielone światło na prowadzenie rozwoju. Być może należałoby w przyszłości powołać pewien komitet, by podejmować bardziej neutralne decyzje. Musimy być świadomi kosztów, co może nam ułatwić decyzję o odpuszczeniu rozwoju. To trudny wybór”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.03.2024  Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024
28.03.2024  Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii
27.03.2024  Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum
26.03.2024  New Zeland Herald: Ricciardo otrzymał ultimatum od RB do GP Chin
25.03.2024  Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii
Tagi:
Marko H.
Red Bull

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca