F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.04.2024

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Ricciardo wściekły na Strolla po kraksie w GP Chin

Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Marko: Red Bull póki co rezygnuje z odtworzenia systemu DAS

Austriak ujawnił, że koncentracja zespołu spoczywa na rozwiązaniu problemów z aerodynamiką.
Mateusz Szymkiewicz, 27 lipca 2020, wyświetlenia: 1258<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Helmut Marko potwierdził, że na chwilę obecną Red Bull zrezygnował z opracowania własnej wersji systemu DAS.

Dwuosiowy układ kierowniczy został w tym roku wdrożony przez Mercedesa, który wykorzystuje go do dogrzewania przednich opon przed najszybszą próbą w kwalifikacjach lub restartem wyścigu. Rozwiązanie stajni z Brackley zostało oprotestowane przez Red Bulla, jednakże w trakcie Grand Prix Austrii ostatecznie potwierdzono, że system DAS jest legalny.

Przed kilkoma tygodniami czterokrotni mistrzowie świata zapowiadali opracowanie własnej wersji systemu, lecz jak teraz ujawnił Helmut Marko, Red Bull zrezygnował z odtworzenia DAS w bolidzie RB16. „Temat DAS póki co jest poza naszym zainteresowaniem. Przede wszystkim musimy rozwiązać nasze problemy z nadwoziem” – powiedział 77-latek dla Auto Motor und Sport.

Marko dodał, że Red Bull przede wszystkim boryka się z aerodynamiką tegorocznego samochodu. „Wiemy już co działa, a co nie. Bazując na tym będziemy kontynuowali rozwój i korygowali błędy tak szybko jak jest to tylko możliwe. To dlatego nie zamontujemy już wszystkich nowych części na raz. Założymy je pojedynczo, więc teraz będziemy mieli szansę dostrzec, gdzie doszło do pomyłki”.

Austriak ujawnił również, że tak duża przewaga Mercedesa na początku sezonu 2020 jest dla niego zaskoczeniem. „Dlaczego Mercedes tak otwarcie prezentuje swoją wyższość? W naszych najlepszych latach nie staraliśmy się być tak rażąco z przodu, ponieważ Mosley oraz Ecclestone natychmiastowo spowolniliby nasz bolid”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.04.2024  Verstappen: Bolid jechał jak po szynach
20.04.2024  Horner: Perez jest zrelaksowany i nie skupia się już na Maksie
19.04.2024  Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie
07.04.2024  Verstappen: To Grand Prix nie mogło ułożyć się dla nas lepiej
06.04.2024  Marko: Postępy Pereza konsekwencją zbliżających się rozmów
Tagi:
Red Bull
Marko H.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca