F1 2020Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

08.08.2020

Ocon ukarany cofnięciem o trzy pozycje na starcie GP 70-lecia

GP 70-lecia: wyniki kwalifikacji

Valtteri Bottas wygrywa kwalifikacje przed GP 70-lecia

Isola: Decyzję w sprawie miększych mieszanek podjęły FIA i FOM

Ferrari wymieniło silniki w bolidach Vettela i Leclerca

GP 70-lecia: Hamilton najszybszy przed czasówką

Sargeant wygrywa wyścig i zostaje nowym liderem mistrzostw F3

Williams dołącza do apelacji w sprawie Racing Point

Brown: Potwierdziło się, że Racing Point opowiadało brednie

Racing Point liczy, że Perez wróci do ścigania podczas GP Hiszpanii

Ricciardo: GP 70-lecia może być dla nas przełomem

Bottas: Rozmowy nad nową umową przebiegły gładko i sprawnie

Vettel zbagatelizował znaczenie przejażdżki z Szafnauerem

07.08.2020

Ferrari, McLaren i Renault złożą apelację w sprawie Racing Point

Vettel: Nic nie wskazywało na to, że dojdzie do awarii silnika

Mercedes krytykuje warunki porozumienia Concorde

Hulkenberg: Czuję się dużo bardziej komfortowo niż tydzień temu

Mercedes poświęcił piątkowe treningi na eksperymenty z bolidem W11

Albon: Pośrednia mieszanka może okazać się szybsza

GP 70-lecia: Hamilton z najszybszym czasem w drugim treningu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Marko: Red Bull póki co rezygnuje z odtworzenia systemu DAS

Austriak ujawnił, że koncentracja zespołu spoczywa na rozwiązaniu problemów z aerodynamiką.
Mateusz Szymkiewicz, 27 lipca 2020, wyświetlenia: 1137<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Helmut Marko potwierdził, że na chwilę obecną Red Bull zrezygnował z opracowania własnej wersji systemu DAS.

Dwuosiowy układ kierowniczy został w tym roku wdrożony przez Mercedesa, który wykorzystuje go do dogrzewania przednich opon przed najszybszą próbą w kwalifikacjach lub restartem wyścigu. Rozwiązanie stajni z Brackley zostało oprotestowane przez Red Bulla, jednakże w trakcie Grand Prix Austrii ostatecznie potwierdzono, że system DAS jest legalny.

Przed kilkoma tygodniami czterokrotni mistrzowie świata zapowiadali opracowanie własnej wersji systemu, lecz jak teraz ujawnił Helmut Marko, Red Bull zrezygnował z odtworzenia DAS w bolidzie RB16. „Temat DAS póki co jest poza naszym zainteresowaniem. Przede wszystkim musimy rozwiązać nasze problemy z nadwoziem” – powiedział 77-latek dla Auto Motor und Sport.

Marko dodał, że Red Bull przede wszystkim boryka się z aerodynamiką tegorocznego samochodu. „Wiemy już co działa, a co nie. Bazując na tym będziemy kontynuowali rozwój i korygowali błędy tak szybko jak jest to tylko możliwe. To dlatego nie zamontujemy już wszystkich nowych części na raz. Założymy je pojedynczo, więc teraz będziemy mieli szansę dostrzec, gdzie doszło do pomyłki”.

Austriak ujawnił również, że tak duża przewaga Mercedesa na początku sezonu 2020 jest dla niego zaskoczeniem. „Dlaczego Mercedes tak otwarcie prezentuje swoją wyższość? W naszych najlepszych latach nie staraliśmy się być tak rażąco z przodu, ponieważ Mosley oraz Ecclestone natychmiastowo spowolniliby nasz bolid”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.08.2020  Ferrari wymieniło silniki w bolidach Vettela i Leclerca
07.08.2020  Sergio Sette Camara pierwszym rezerwowym kierowcą Red Bulla
02.08.2020  Red Bull broni decyzji o drugim pit stopie Verstappena
02.08.2020  Gasly: Także prosiłem o nowego inżyniera w Red Bullu
31.07.2020  Albon: Myślałem, że uda mi się opanować bolid
Tagi:
Red Bull
Marko H.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca