F1 2020Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

03.08.2020

Hamilton: Do przebicia opon mogły doprowadzić odłamki

Pirelli zapowiada kompleksową analizę ogumienia

Binotto nie jest już dyrektorem technicznym Ferrari

Wolff: Dominacja nie przysparza nam nowych przyjaciół

Verstappen: Hulkenberg zasługuje na miejsce w F1

02.08.2020

Policja zatrzymała cztery osoby protestujące na torze Silverstone

Grosjean otrzymał formalne ostrzeżenie od sędziów

Hulkenberg: Awaria silnika pasuje jakoś do tych czterech szalonych dni

Vettel: Przez cały weekend nie czułem się komfortowo za kierownicą

Renault złożyło trzeci protest na Racing Point

Red Bull broni decyzji o drugim pit stopie Verstappena

Bottas: Nie mogłem nawet przewidzieć, że stracę oponę

Verstappen: To zarazem szczęście i nieszczęście

Hamilton: Mało brakowało a serce odmówiłoby mi posłuszeństwa

Rast wygrywa drugi wyścig DTM na Spa, Kubica czternasty

GP Wielkiej Brytanii: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Wielkiej Brytanii: wyniki wyścigu

Hamilton szczęśliwie wygrywa domowe Grand Prix

Ticktum zwycięzcą sprintu F2 na Silverstone

Prost: Mercedes mógł pomóc Racing Point w zaprojektowaniu bolidu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Marko: Robimy się nerwowi widząc dominację Mercedesa

Austriak podkreśla, że Adrian Newey pracuje już nad rozwiązaniem problemów Red Bulla.
Nataniel Piórkowski, 31 lipca 2020, wyświetlenia: 856<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Red Bull staje się coraz bardziej nerwowy z powodu straty do Mercedesa.

Austriacka stajnia zapowiadała, że w tym sezonie postara się włączyć do walki o mistrzowskie tytuły. Pierwsze trzy wyścigi pokazały jednak, że Mercedes nie tylko utrzymał swoją dominującą pozycję, ale zwiększył przewagę nad najbliższymi rywalami.

W rozmowie z dziennikiem Österreich konsultant Red Bulla – Helmut Marko, powiedział: „Adrian Newey ustala już źródło problemu, ale zupełnie inną historią jest to, ile dodatkowych koni mechanicznych znalazł zimą Mercedes”.

Zapytany o to, czy Max Verstappen jest coraz bardziej poddenerwowany utratą szans na walkę o tegoroczny tytuł, Marko orzekł: „Wszyscy robimy się nerwowi. Pierwszy wyścig daje nam nadzieję – nie mieliśmy problemów a Max trzymał tempo. Podobnie było w drugim Grand Prix”.

„Silverstone nigdy nie było dla nas dobre, ale jesteśmy dalecy od tego, by się poddawać. W pewnym momencie Mercedes również będzie miał pecha. Napięty kalendarz także może skomplikować życie”.

Austriak był także pytany o to, jak osobiście radzi sobie z funkcjonowaniem w reżimie sanitarnym. „Wszystkie testy i regulacje dotyczące kwarantanny nie są miłe, ale są lepsze niż brak ścigania. Cieszę się, że pomiędzy wyścigami mogę wracać do domu. Mniej przyjemniej mają mechanicy, którzy przez wiele dni są zamknięci w pokojach hotelowych”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
31.07.2020  Marko: Jest zielone światło na organizację Grand Prix Hiszpanii
30.07.2020  Marko: Racing Point będzie groźne na Silverstone
27.07.2020  Marko: Red Bull póki co rezygnuje z odtworzenia systemu DAS
23.07.2020  Marko: System DAS jest trudny do odtworzenia
23.07.2020  Marko: Ferrari powinno umieścić Szwarcmana w Alfie Romeo
Tagi:
Marko H.
Red Bull
Mercedes
Verstappen M.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca