F1 2020Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy Toskania Rosja Eifel Portugalia
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.09.2020

RaceFans.net: Domenicali zastąpi Carey'a w roli szefa Formuły 1

Marko: Duet Hamilton-Verstappen mógłby zakończyć się zabójstwem

Alonso odwiedził fabrykę Renault w Enstone

Jordan: Wolff powinien zrezygnować z funkcji szefa Mercedesa

R. Schumacher: Aston będzie bardziej odpowiadał Vettelowi

21.09.2020

Stroll: Niektórzy ludzie zawsze będą starali się mnie zniszczyć

Szafnauer: Potrójne wyścigi są nie do utrzymania w F1

Kubica: Problemy Williamsa nie zniechęciły mnie do startów w F1

Villeneuve: Spodziewam się, że Mercedes będzie wygrywał w 2022 roku

Tost: Mam wątpliwości, czy Vettel wygra z Astonem piąty tytuł

18.09.2020

Blick: Alfa może zdecydować się na duet Raikkonen-Schumacher

Hamilton: F1 korzysta z czerwonych flag, by podkręcić widowisko

Binotto: Ferrari wydaje miliony na rozwój symulatora

Massa: Ferrari podjęło dobrą decyzję rezygnując z Vettela

Verstappen: Nie ma dla mnie znaczenia, czy Albon zostanie lub odejdzie

17.09.2020

Louis Deletraz przeciwny udziałowi Alonso w testach w Abu Zabi

Wolff: Transfer Vettela do Astona jest świetny dla Formuły 1

Brown: Sprzedaż fabryki to bardzo dobra decyzja McLarena

Williams: Wycofanie się ROKiT wymusiło sprzedaż zespołu

Todt: Kryzysu Ferrari nie da się porównać do sytuacji z 1993 roku

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Pirelli zapowiada kompleksową analizę ogumienia

Pod koniec wyścigu w trzech bolidach doszło do delaminacji opon.
Nataniel Piórkowski, 3 sierpnia 2020, wyświetlenia: 1115<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Pirelli przeprowadzi kompleksową analizę incydentów związanych z delaminacją opon, do których doszło w kilku bolidach w samej końcówce wyścigu o GP Wielkiej Brytanii.

W bolidach Lewisa Hamiltona, Valtteriego Bottasa i Carlosa Sainza doszło do wyglądających w podobny sposób pęknięć lewej przedniej opony.

Podczas gdy Brytyjczyk dowiózł do mety zwycięstwo wykorzystując dużą przewagę nad Verstappenem, Fin i Hiszpan zostali zmuszeni do nieplanowanych wizyt w alei serwisowej, wypadając tym samym z punktowanej dziesiątki.

Szef działu sportów motorowych Pirelli – Mario Isola, powiedział: „Oczywiście przeanalizujemy, co wydarzyło się na kilku ostatnich okrążeniach. Teraz trudno o jakiekolwiek wnioski. Mogło to być związane z wysokim stopniem zużycia, bo opony mające na koncie po 38 okrążeń na takim torze jak ten są już naprawdę zużyte. Nie przesądzam jednak, że to kluczowy czynnik”.

„Równie dobrze mogą to być odłamki, bo na torze leżała część przedniego skrzydła z bolidu Kimiego oraz inne kawałki karoserii”.

„Chcemy przeprowadzić kompleksową analizę – badaniom poddamy nie tylko opony, w których doszło do pęknięć, ale całe ogumienie użyte na tych ostatnich okrążeniach wyścigu. Być może uda nam się znaleźć inne nacięcia lub otrzymamy jakieś wskazówki w sprawie tego, co się wydarzyło”.

„Nie chcemy wykluczać żadnej możliwości. To byłby największy błąd. Musimy brać pod uwagę wszystkie scenariusze. Należy zrozumieć, czy w konstrukcji opony był element, który został poddany nadmiernym siłom lub innym czynnikom. Na te pytania da odpowiedź nasze dochodzenie”.

W tym tygodniu Pirelli ma zapewnić kierowcom jeszcze miększe mieszanki ogumienia. Isola zdementował sugestie o tym, iż alokacja może ulec zmianie.

„Jest kilka znaków zapytania. Wszystko zależy od tego, co spowodowało problem. Musimy odpowiedzieć na niego w odpowiedni sposób. Reakcja zależy od czynnika, który doprowadził do pęknięć”.

„Jeśli na przykład będzie to zużycie, to nie ma znaczenia, czy użyjemy mieszanek takich jak dzisiaj, czy miększych – każda opona ma maksymalną liczbę okrążeń, która zależy od każdego bolidu. Każdy bolid jest inny”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
05.09.2020  Zespoły sprawdzą testowe opony podczas GP Portugalii
30.08.2020  Isola: Nie lekceważymy opinii kierowców
09.08.2020  Hamilton: Problemy mogły wynikać z podwyższenia ciśnienia opon
09.08.2020  Pirelli nie wprowadzi limitów okrążeń dla poszczególnych mieszanek
08.08.2020  Isola: Decyzję w sprawie miększych mieszanek podjęły FIA i FOM
Tagi:
Pirelli
Isola M.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca