F1 2020Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy Toskania Rosja Eifel Portugalia
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.09.2020

RaceFans.net: Domenicali zastąpi Carey'a w roli szefa Formuły 1

Marko: Duet Hamilton-Verstappen mógłby zakończyć się zabójstwem

Alonso odwiedził fabrykę Renault w Enstone

Jordan: Wolff powinien zrezygnować z funkcji szefa Mercedesa

R. Schumacher: Aston będzie bardziej odpowiadał Vettelowi

21.09.2020

Stroll: Niektórzy ludzie zawsze będą starali się mnie zniszczyć

Szafnauer: Potrójne wyścigi są nie do utrzymania w F1

Kubica: Problemy Williamsa nie zniechęciły mnie do startów w F1

Villeneuve: Spodziewam się, że Mercedes będzie wygrywał w 2022 roku

Tost: Mam wątpliwości, czy Vettel wygra z Astonem piąty tytuł

18.09.2020

Blick: Alfa może zdecydować się na duet Raikkonen-Schumacher

Hamilton: F1 korzysta z czerwonych flag, by podkręcić widowisko

Binotto: Ferrari wydaje miliony na rozwój symulatora

Massa: Ferrari podjęło dobrą decyzję rezygnując z Vettela

Verstappen: Nie ma dla mnie znaczenia, czy Albon zostanie lub odejdzie

17.09.2020

Louis Deletraz przeciwny udziałowi Alonso w testach w Abu Zabi

Wolff: Transfer Vettela do Astona jest świetny dla Formuły 1

Brown: Sprzedaż fabryki to bardzo dobra decyzja McLarena

Williams: Wycofanie się ROKiT wymusiło sprzedaż zespołu

Todt: Kryzysu Ferrari nie da się porównać do sytuacji z 1993 roku

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Pirelli podało wyniki analizy incydentów z GP Wielkiej Brytanii

Włoski producent nie zmieni alokacji mieszanek na GP 70-lecia.
Nataniel Piórkowski, 4 sierpnia 2020, wyświetlenia: 1660<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Pirelli zakończyło dochodzenie w sprawie pęknięć opon, do których doszło pod koniec wyścigu o GP Wielkiej Brytanii w bolidach Valtteriego Bottasa, Lewisa Hamiltona i Carlosa Sainza.

W komunikacie wydanym we wtorek po południu firma z Mediolanu stwierdziła, że incydentów doprowadziły „najwyższe zanotowane jak dotąd obciążenia” oraz „najbardziej wymagające warunki pracy opon” w połączeniu z wydłużonymi przejazdami.

„Różne uwarunkowania doprowadziły do niezwykle długiego użytkowania drugich zestawów ogumienia” – możemy przeczytać w oświadczeniu.

„Druga neutralizacja skłoniła niemal wszystkie zespoły do przyspieszenia zjazdów do boksów a co za tym idzie pokonania bardzo długiego finałowego stintu, liczącego około 40 okrążeń. Jest to w przybliżeniu trzy czwarte całego dystansu wyścigu na jednym z najbardziej wymagających torów w całym kalendarzu”.

„W połączeniu ze znacznie szybszym tempem tegorocznych bolidów (rezultat pole position był lepszy o 1,2s od tego z sezonu 2019), sprawiło to, że finałowe okrążenia Grand Prix Wielkiej Brytanii były wyjątkowo wymagające. Na ogumienie działały najwyższe zanotowane jak dotąd siły w najszybszych bolidach F1 w historii”.

„Ogólnym wynikiem były ekstremalnie trudne warunki pracy opon. Doprowadziło to w efekcie do sytuacji, w której lewa przednia opona (dobrze znana z przyjmowania na Silverstone najwyższych sił) została poddana maksymalnemu obciążeniu po bardzo dużej liczbie okrążeń. W rezultacie zużycia zapewniała niższą ochronę przed ekstremalnymi warunkami, które na nią oddziaływały”.

„W kontekście drugiego wyścigu na Silverstone potwierdzamy nominowane mieszanki: C2, C3 i C4, będące o stopień miększe od tych, które zostały użyte w poprzedni weekend”. Pirelli zaznaczyło jednak, że ze względów bezpieczeństwa nakaże zwiększenie minimalnego ciśnienia w oponach.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
05.09.2020  Zespoły sprawdzą testowe opony podczas GP Portugalii
30.08.2020  Isola: Nie lekceważymy opinii kierowców
09.08.2020  Hamilton: Problemy mogły wynikać z podwyższenia ciśnienia opon
09.08.2020  Pirelli nie wprowadzi limitów okrążeń dla poszczególnych mieszanek
08.08.2020  Isola: Decyzję w sprawie miększych mieszanek podjęły FIA i FOM
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca