F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Ricciardo wściekły na Strolla po kraksie w GP Chin

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Kraksa Kwiata nie była spowodowana problemem z ogumieniem

Do kraksy Rosjanina doprowadziła usterka mechaniczna w obrębie obręczy koła.
Nataniel Piórkowski, 6 sierpnia 2020, wyświetlenia: 843<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Incydent z udziałem Daniiła Kwiata, do którego doszło w początkowej fazie wyścigu o Grand Prix Wielkiej Brytanii był wynikiem usterki mechanicznej.

Kwiat wypadł z toru pokonując szybki zakręt Maggots. Początkowo Rosjanin uważał, iż to on sam ponosi winę za kraksę. Powtórki pokazały jednak, że w chwili utraty panowania nad kierownicą w bolidzie pękła prawa tylna opona.

Pirelli nie było w stanie przeprowadzić dokładnych badań na mobilnym stanowisku znajdującym się w padoku toru Silverstone. Opona z bolidu AlphaTauri została wysłana do Mediolanu. Tam odkryto, iż ze względu na usterkę mechaniczną bolidu opona nie była w stanie trzymać się obręczy koła.

W komunikacie prasowym Pirelli wyjaśnia: „Wspólnie ze Scuderią AlphaTauri Pirelli zakończyło dochodzenie w sprawie ustalenia dokładnej przyczyny incydentu, w wyniku którego Daniił Kwiat uderzył w ścianę na dwunastym okrążeniu wyścigu o Grand Prix Wielkiej Brytanii”.

„Osobny problem mechaniczny doprowadził do przegrzania się wewnętrznej strony prawej tylnej obręczy koła, co spowodowało stopienie stopki opony. W rezultacie stopka nie była już w stanie utrzymywać opony na feldze. To zaowocowało z kolei ujściem powietrza z opony”.

„Ogumienie nie odegrało więc żadnej roli w zakresie przyczyny tego incydentu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.03.2024  F1 pozostanie na 18-calowych felgach
14.03.2024  Mieszanki ogumienia na wyścigi sezonu 2024
18.11.2023  Russell: Pierwsze okrążenia będą katastrofą
17.11.2023  Russell nie wyklucza nawet czterech pit stopów w GP Las Vegas
19.10.2023  Isola odpiera zastrzeżenia Verstappena
Tagi:
Pirelli
Kwiat D.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca