F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Ricciardo wściekły na Strolla po kraksie w GP Chin

Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym

GP Chin: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Chin: wyniki wyścigu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Abiteboul: Otrzymaliśmy gwarancje dotyczące zmian przepisów

Renault przyznaje, iż nie mogło być pewne rozstrzygnięć procesu apelacyjnego.
Nataniel Piórkowski, 1 wrze?nia 2020, wyświetlenia: 844<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Dyrektor zarządzający Renault – Cyril Abiteboul wyjaśnił, dlaczego jego zespół wycofał wniosek o apelację w sprawie legalności bolidów Racing Point.

Renault nie było usatysfakcjonowane karą wymierzoną Racing Point przez sędziów tuż przed rozpoczęciem GP 70-lecia. Zespół domagał się surowszych sankcji, nałożonych za zastosowanie w bolidach RP20 wlotów chłodzenia hamulców, co do których prawami własności intelektualnej dysponował Mercedes.

W ubiegłym tygodniu team z Enstone zrezygnował jednak z uczestnictwa w procesie apelacyjnym. Abiteboul tłumaczy, iż jego ekipa otrzymała od władz sportu gwarancję wprowadzenia zmian w przepisach, które uniemożliwią kopiowanie konstrukcji w takim stopniu, jak dokonało tego Racing Point.

„Rozumiem, że trzeba zobaczyć pewne elementy układanki, aby ludzie docenili nasze działania i zrozumieli, dlaczego tak wcześnie rezygnujemy z wniosku do Trybunału. Myślę, że brakuje jeszcze pewnych elementów, które najpewniej pojawią się w ciągu kilku kolejnych tygodni”.

„Zasadniczo nasze działania sprowadzały się do zagwarantowania, iż dzielimy z FIA i Formułą 1 wizę tego, że bierzemy udział w mistrzostwach konstruktorów – zespołów które budują, projektują i są w posiadaniu praw własności intelektualnych. Mistrzostwach, w których bierze udział dziesięć oryginalnych bolidów i dziesięć oryginalnych koncepcji aerodynamicznych. Nie chcemy mistrzostw kopiowania”.

„Chcieliśmy mieć pewność, że niezależnie od aktualnych przepisów, przyszłe regulacje jasno to wykażą. Otrzymaliśmy gwarancję o podzielaniu naszej wizji. Dostaliśmy także zapewnienie, iż regulamin będzie zmierzał w kierunku wyeliminowania jakichkolwiek niejasności. Tak też się dzieje”.

„Prace trwają. Nie można teraz głosować nad przepisami, ponieważ znajdujemy się pomiędzy dwoma porozumieniami Concorde. Gdy tylko zacznie obowiązywać nowa umowa, regulacje zaczną zmierzać w tym kierunku”.

Abiteboul podkreślił przy tym, iż Renault nie mogło mieć żadnej gwarancji, iż wygra postępowanie apelacyjne. „To bardzo złożony proces – pełen wątpliwości i niepewności. Nie wiemy, co mogłoby się wydarzyć w toku tego procesu. Nie mogliśmy być pewni jego rozstrzygnięć. Nie mielibyśmy też żadnej gwarancji, że znaleźlibyśmy się w lepszej sytuacji sportowej”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.11.2023  Abiteboul: Ricciardo nie miał wyczucia czasu
02.08.2023  Abiteboul: Alpine brakuje zawodnika z najwyższej półki
19.01.2023  Abiteboul umniejsza szanse Hyundaia na wejście do stawki F1
08.12.2022  Cyril Abiteboul ma dołączyć do Hyundaia jako szef programu WRC
07.10.2022  Porsche nie traci zainteresowania F1
Tagi:
Abiteboul C.
Przepisy
Renault
FIA
F1 ogólnie

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca