|
|
|
|
|
|
Russell: Jestem wdzięczny za to, że mamy system halo |
Giovinazzi przeprosił Brytyjczyka i Alfę Romeo za incydent z dziesiątego okrążenia. |
|
•Nataniel Piórkowski, 30 sierpnia 2020, wyświetlenia: 1868 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Embed from Getty Images
George Russel przyznaje, iż po incydencie z udziałem Antonio Giovinazziego jest wdzięczny za to, że w bolidach Formuły 1 znajduje się system Halo.
Giovinazzi rozbił swój bolid na wyjeździe z zakrętu Fagnes. Wrak Alfy Romeo odbił się od barier po prawej stronie toru a oderwane koło uderzyło w bolid Russella, uszkadzając przednie zawieszenie Williamsa FW43. Incydent doprowadził do wyjazdu samochodu bezpieczeństwa.
Kierowca Williamsa przyznał, że cieszy się iż w jego bolidzie znajduje się system halo. „Muszę przyznać, że mając halo czujesz się bezpieczniej. Gdy ujrzałem, jak w moim kierunku zamierza olbrzymia opona, to szczerze mówiąc trochę się wystraszyłem”.
„Jestem bardzo wdzięczny za to, że mamy teraz w bolidach ten system. Jeśli o mnie chodzi, to czuję się w porządku. Oczywiście jestem trochę sfrustrowany, ale tak czasem układa się ściganie.”
Giovinazzi wyjaśniał, że na wyjściu z zakrętu poczuł nadsterowność, przez którą stracił panowanie nad kierownicą. „Niestety wyjeżdżając z zakrętu pojawiła się spora nadsterowność. Nie mogłem nic z tym zrobić. Przepraszam zespół za to, co się dzisiaj stało. Muszę teraz zresetować swój umysł przed Grand Prix Włoch”.
„Przepraszam też George'a, bo zniszczyłem jego wyścig. To był bardzo niefortunny incydent. Nie mogę zrobić nic więcej, jak tylko za niego przeprosić”.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|