F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Ricciardo wściekły na Strolla po kraksie w GP Chin

Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym

GP Chin: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Chin: wyniki wyścigu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Vettel: Wysokie ciśnienie opon nie pomaga Ferrari

Scuderii brakuje prędkości na prostych a dodatkowo bolid SF1000 ślizga się w zakrętach.
Nataniel Piórkowski, 4 wrze?nia 2020, wyświetlenia: 1186<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Sebastian Vettel uważa, że wysokie ciśnienia opon, z jakich muszą korzystać wszystkie zespoły, pogłębiają problemy Ferrari.

W przypadku Grand Prix Włoch Pirelli zwiększyło minimalne ciśnienie przednich opon do 26 psi (1,8 bara). Przed rokiem było to 23,5 psi (1,6 bara). Po kolejnym ciężkim dniu za kierownicą Ferrari SF1000, Vettel przyznał, że zmiany te mają duży wpływ na prowadzenie się bolidu oraz degradację ogumienia.

„W przypadku tego wyścigu jednym z czynników jest oczywiście balonowe ciśnienie, z którym wszyscy musimy się ścigać. Ten poziom jest daleki od tego, na jakim powinniśmy móc korzystać z tych opon. Musimy jednak oczywiście przestrzegać przepisów”.

Vettel przygotowuje się już na kolejną wymagającą niedzielę. „Przed nami trudny wyścig. Będziemy walczyć z wieloma bolidami. Będziemy w zbitej grupie. Tego w żaden sposób nie można porównać do jazdy w czystym powietrzu, gdy ma się dobry bolid”.

„To są zmartwienia na niedzielę, ale oczywiście przed nami jeszcze sobota. Mam nadzieję, że uda nam się poprawić ustawienia bolidu, bo to pomoże nam także w kontekście wyścigu”.

Opisując jazdę bolidem SF1000 czterokrotny mistrz świata stwierdził: „Ciężko się prowadzi, ale to nie pierwszy raz. Czego nam brakuje? Myślę, że tracimy na prostych, chociaż to było do przewidzenia. Brakuje nam także przyczepności na wjazdach w zakręty. Bolid, wszystkie cztery koła, mocno się wtedy ślizgają. Jest kilka problemów. Bolid jest kapryśny. Ciężko o perfekcyjny przejazd i złożenie czystego okrążenia. Postaramy się, aby jutro było chociaż trochę lepiej”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.04.2024  Porsche oczekuje na decyzję Vettela w sprawie startów w WEC
10.04.2024  Plan spalony na panewce - powrót Vettela z emerytury
04.04.2024  Hamilton: Vettel byłby niesamowitą opcją dla Mercedesa
28.03.2024  Vettel: Powrót do Formuły 1 nie jest w tej chwili moim zmartwieniem
28.03.2024  Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024
Tagi:
Vettel S.
Ferrari

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca