F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.04.2024

Ricciardo: czternaste pole nie jest złe

Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie

Norris: dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu

Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa

Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach

GP Chin: wyniki kwalifikacji do sprintu

Lando Norris wygrywa kwalifikacje do sprintu

Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte

Alonso: Stroll jest bardziej wrażliwy na niedoskonałości AMR24

Norris: McLarena stać na zwycięstwa w sezonie 2024

Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla

17.04.2024

F1 Racing Confidential - książka o kulisach Formuły 1

AMuS: Newey w ostatnim czasie złożył wizytę we Włoszech

Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem

16.04.2024

The Race: Audi traktuje Ocona jako alternatywę dla Sainza

Watanabe: Celem Hondy i Astona są tytuły w sezonie 2026

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Binotto: Kwestionowałem to, czy powinienem nadal kierować Ferrari

Włoch przyznaje, że popełnił błędy, ale teraz walczy o wyprowadzenie zespołu z kryzysu.
Nataniel Piórkowski, 5 wrze?nia 2020, wyświetlenia: 596<< | lista | T- | T+ | >>

Szef Ferrari – Mattia Binotto, przyznał, że po fatalnym starcie sezonu 2020 zadawał sobie pytania o to, czy jest odpowiednią osobą do kierowania zespołem.

Scuderia ma za sobą jeden z najgorszych występów w ostatnich latach – podczas Grand Prix Belgii żaden z jej bolidów nie został sklasyfikowany w czołowej dziesiątce. Afera związana z nieregulaminową jednostką napędową oraz problematyczna koncepcja bolidu SF1000 doprowadziły do pojawienia się sugestii o tym, iż Binotto powinien stracić stanowisko szefa ekipy.

Włoch przekonuje, że choć nadal ma poparcie zarządu firmy, to sam zastanawiał się nad tym, czy powinien dalej przewodzić pracom stajni z Maranello.

Binotto udzielił wywiadu Corriere della Sera, w którym został zapytany o to, czy jego pozycja była zagrożona. W odpowiedzi wyjaśniał: „Prawdę mówiąc nigdy tak nie było, ponieważ wiem, że mam wsparcie ze strony moich menadżerów. Kwestionowałem jednak siebie. Myślałem o tym, czy jestem odpowiednią osobą na stanowisko szefa zespołu”.

Binotto doszedł do wniosku, że nie wszystkie jego decyzje okazały się trafne. Powiedział jednak sobie, że dysponuje wszelkimi niezbędnymi narzędziami do wyprowadzenia Ferrari z kryzysu.

„W niektórych obszarach mogłem poradzić sobie lepiej – na przykład reorganizacja techniczna mogła zostać przeprowadzona wcześniej. Uważam jednak, że 25 lat pracy w Formule 1 i znajomość tej firmy są kluczowymi czynnikami, które pozwolą mi dobrze wykonywać moją pracę”.

Na początku roku Ferrari dokonało reorganizacji działu technicznego, dzięki czemu Binotto mógł znacząco zredukować swoje zaangażowanie w kwestie projektowe i skoncentrować się na obowiązkach organizacyjnych i kierowniczych.

Włoch przyznał, że być może zbyt bardzo pochłonęły go negocjacje na temat nowego porozumienia Concorde oraz rozmowy na temat kontraktów dla Charlesa Leclerca i Carlosa Sainza.

„Będąc szefem zespołu twoim priorytetem nie są kwestie techniczne. Pracowaliśmy nad odnowieniem umowy z Charlesem, zatrudnieniem Carlosa. Działaliśmy także na wielu innych frontach”.

„Możliwe, że ze względu na mniejszy nacisk na obszar techniczny, nie byliśmy wystarczająco zorganizowani w podziale obowiązków. Nie zapominajmy jednak o tym, że zostałem szefem zespołu półtora roku temu, bez uprzedzenia. Potrzeba czasu. Pokazały to wszystkie zwycięskie cykle”.

„Gdy pomyślę o Ferrari z 1995 roku a później z 2000, to w zespole zmieniło się mnóstwo rzeczy. Ta reorganizacja nie będzie ostatnią”.

Binotto dodał również, że chociaż dyrektor generalny Ferrari – Louis Camilleri oraz prezes John Elkann mają zdecydowanie inne osobowości od zmarłego Sergio Marchionne, to nie są tak zdystansowani od Scuderii, jak sugerują to niektórzy obserwatorzy.

„To jedna z najbardziej błędnych ocen, jakie słyszę. Nie jestem osamotniony, mogę was o tym zapewnić. Otrzymuję od nich porady. Z pewnością ich styl przywództwa różni się od tego, do którego byliśmy przyzwyczajeni w przyszłości. Nie jestem w tym sam. Po prostu tak nie jest”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.01.2024  R. Schumacher: Szafnauer mógłby zostać szefem Haasa
09.08.2023  Turrini: Mattia Binotto porozumiał się z Alpine
13.06.2023  Corriere dello Sport: Binotto odrzucił ofertę dołączenia do Audi
15.03.2023  Vasseur: Ludzie lojalni Binotto postanowili odejść z Ferrari
01.03.2023  Steiner: Spodziewam się, że Binotto jeszcze wróci do F1
Tagi:
Binotto M.
Ferrari

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca