F1 2020Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy Toskania Rosja Eifel Portugalia
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.10.2020

Pietrow zrezygnował z funkcji sędziego GP Portugalii

24.10.2020

Albon: Red Bull nie postawił przede mną żadnych konkretnych celów

Perez ukarany reprymendą za spowolnienie Gasly'ego

Hamilton tłumaczy decyzję o użyciu pośrednich opon w Q3

Ricciardo: Jedna minuta a wróciłbym na tor

Vettel: Leclerc jest w innej lidze

Verstappen: Cały czas zmagaliśmy się z kiepską przyczepnością

Bottas żałuje pokonania tylko jednego szybkiego kółka

GP Portugalii: wyniki kwalifikacji

Hamilton na pole position do Grand Prix Portugalii

Start kwalifikacji w Algarve został opóźniony

GP Portugalii: Bottas najszybszy także w trzecim treningu

Horner: Jeśli zwolnimy Albona, weźmiemy kierowcę spoza programu

Kallenius: Odejście z F1 nie miałoby dla nas sensu

Kierowcy McLarena bagatelizują tempo z drugiego treningu

Haas potrzebuje dwóch kierowców, którzy zapłacą za starty

Stroll: Koncentrowałem się na wyświetlaczu

FIA złagodziła zasady dotyczące limitów toru

Gasly nie komentuje plotek o możliwości przejścia do Alpine

Wolff: Przyszłość Russella zależy od Williamsa, nie od Mercedesa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Williams: Wycofanie się ROKiT wymusiło sprzedaż zespołu

Brytyjka przyznała, że po zmianie właściciela nie miała już siły dalej pełnić swoją rolę.
Mateusz Szymkiewicz, 17 wrze?nia 2020, wyświetlenia: 1674<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Claire Williams przyznała, że wycofanie się firmy ROKiT z tytularnego sponsoringu Williamsa wymusiło decyzję o sprzedaży zespołu.

Stajnia z Grove przed wyścigiem w Belgii stała się własnością Dorilton Capital, natomiast po zmaganiach na włoskiej Monzy z życia zespołu wycofała się rodzina Williams. Jak przyznała była wiceszefowa zespołu, utrata tak ważnego wsparcia finansowego ze strony ROKiT była zbyt dużym ciosem w dobie pandemii koronawirusa.

„Nasze wszystkie możliwe źródła zostały wyczerpane” – powiedziała Claire Williams dla The Telegraph. „Wydawało mi się, że sprawy wreszcie zaczną układać się w tym roku. Zdobyliśmy tytularnego sponsora, który obiecał nam cały świat. Kiedy to wszystko rozpadło się podczas pandemii koronawirusa, dla nas był to koniec. Nie było już możliwości, by z tego wyjść. Gdyby do tego nie doszło, moglibyśmy wyjść na prostą”.

Brytyjka dodała, że wycofała się z życia Williamsa nie mając już siły do pełnienia swojej roli. „Miałam swoją szansę i zostałam pozbawiona całej energii. Życzę nowym właścicielom zespołu, by znaleźli kogoś, kto będzie miał siłę do uporządkowania wszystkiego. Ja już nie jestem tą osobą. Ten sport wiele wymaga. Chcę odbudować się po tym trudnym okresie, a także dowiedzieć się kim jestem poza Formułą 1. Zawsze byłam córką Franka Williamsa. Teraz chcę być samą sobą”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
05.09.2020  Williams: Dorilton proponowało mi dalsze kierowanie zespołem
04.09.2020  R. Schumacher: Odejście rodziny Williams będzie najlepsze dla zespołu
04.09.2020  Russell: Odejście rodziny Williams jest smutnym momentem
03.09.2020  Rodzina Williamsów rezygnuje z kierowania zespołem F1
28.08.2020  Williams: Nowi właściciele nie są powiązani z Ecclestone'em
Tagi:
Williams C.
Williams

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca