F1 2020Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy Toskania Rosja Eifel Portugalia
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.10.2020

Hamilton pod wielkim wrażeniem toru Algarve

Kraksa Strolla i Verstappena była wynikiem nieporozumienia

GP Portugalii: Bottas kończy piątek z najlepszym czasem

Hamilton zdumiony dołączeniem Pietrowa do grona sędziów FIA

AlphaTauri zapowiada udział Tsunody w sesji treningowej

Roberts odmówił potwierdzenia Russella i Latifiego na sezon 2021

Bottas rozpoczyna weekend w Portugalii z najlepszym czasem

Kwiat: Zdaję sobie sprawę, że moja sytuacja nie jest łatwa

Jan Magnussen: Zwolnienie Kevina nie ma nic wspólnego ze sportem

Hamilton: Kwestia kontraktu może wyjaśnić się przed świętami

Verstappen: Hulkenberg byłby dobrym partnerem z zespołu

Juniorzy Renault wezmą udział w prywatnych testach z zespołem

Mercedes wymienił elektronikę sterującą w obu samochodach

22.10.2020

Russell: Nie martwię się o moją przyszłość w Williamsie

Steiner: Decyzja o zwolnieniu kierowców zapadła 2-3 tygodnie temu

Hulkenberg jest obecny z Racing Point na torze Algarve

Grosjean i Magnussen opuszczą Haasa z końcem sezonu 2020

Francuskie media potwierdzają odejście Grosjeana z Haasa

21.10.2020

Racer.com: Williams jest bardzo zainteresowany angażem Pereza

Grand Prix Portugalii odbędzie się przy mniejszej liczbie kibiców

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Szafnauer: Potrójne wyścigi są nie do utrzymania w F1

Andreas Seidl z McLarena podkreśla, że taki układ kalendarza nie może stać się normą.
Mateusz Szymkiewicz, 21 wrze?nia 2020, wyświetlenia: 1416<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Otmar Szafnauer uważa, że seria trzech wyścigów pod rząd jest „nie do utrzymania” w Formule 1.

Ze względu na pandemię koronawirusa tegoroczny sezon ruszył dopiero na początku lipca. Władze sportu układając nowy kalendarz zdecydowały się na kilka serii trzech wyścigów pod rząd i dopiero Grand Prix Rosji jest wyjątkiem, ze względu na fakt, iż przed nim oraz po nim zaplanowano dwutygodniowe przerwy.

„Wszyscy dobrze wiedzą, dlaczego obecny sezon wygląda tak a nie inaczej” – powiedział Otmar Szafnauer, szef Racing Point. „Mimo to gdybyśmy przekazali naszym ludziom, że chcemy tego w przyszłości, mechanicy po prostu by od nas uciekli. Sekwencje trzech wyścigów pod rząd są nie do utrzymania”.

Szef McLarena – Andreas Seidl, podkreśla, że potrójne serie nie mogą stać się standardem przy planowaniu nawet dwudziestu pięciu Grand Prix rocznie. „Jestem szczęśliwy, że nadchodzące tygodnie będą nieco normalniejsze. Dziewięć wyścigów w jedenaście tygodni to był bardzo intensywny okres, jak nigdy wcześniej. To wyczerpuje ludzi. Dla FOM musi to być jasne, że w tym roku mamy wyjątkowe okoliczności i należało podjąć nadzwyczajne kroki. Trzy wyścigi pod rząd nie mogą stać się normą”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.10.2020  Grand Prix Portugalii odbędzie się przy mniejszej liczbie kibiców
15.10.2020  Red Bull naciska na zamrożenie rozwoju jednostek po sezonie 2021
15.10.2020  Honda tłumaczy decyzję o pozostaniu w IndyCar mimo odejścia z F1
10.10.2020  Bottas: Mamy za dużo sesji treningowych
09.10.2020  FIA przygotowała plan awaryjny na wypadek niekorzystnej pogody
Tagi:
F1 ogólnie
Szafnauer O.
Seidl A.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca