F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.04.2024

Alonso: Myślałem już o porzuceniu ostatniego kółka

Hamilton: Wiatr przyczyną odpadnięcia w Q1

Gasly: idziemy we właściwym kierunku

Alonso ukarany za kolizję z Sainzem podczas sprintu

GP Chin: wyniki kwalifikacji

Verstappen znów najszybszy w kwalifikacjach

Leclerc: Sainz przekroczył granicę broniąc pozycji

GP Chin: wyniki sprintu

Verstappen zwycięzcą pierwszego sprintu sezonu

19.04.2024

Ricciardo: czternaste pole nie jest złe

Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie

Norris: dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu

Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa

Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach

GP Chin: wyniki kwalifikacji do sprintu

Lando Norris wygrywa kwalifikacje do sprintu

Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Albon zdezorientowany dużą stratą do Verstappena

Kierowca Red Bulla nie wie, dlaczego stracił ponad 1 sekundę do zespołowego kolegi.
Nataniel Piórkowski, 26 wrze?nia 2020, wyświetlenia: 1559<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Alex Albon nie wie, skąd wynika jego duża strata czasowa do Maxa Verstappena z Q3.

Taj zakończył finałową część kwalifikacji tracąc 1,7s do zdobywcy pole position – Lewisa Hamiltona oraz 1,1s do zespołowego kolegi z Red Bulla, który zapewnił sobie drugie pole startowe.

Zdobywca trzeciego miejsca w wyścigu o GP Toskanii przyznał, że nie potrafi określić, skąd wzięła się tak duża różnica w czasach.

„W Q1 i Q2 nie było strasznie. Zdaje się, że później kierowcy wokół mnie dokonali dużego skoku. Naprawdę nie wydawało mi się, że mogłem pojechać choćby trochę szybciej. Drapię się teraz po głowie, bo jak już wspomniałem moje wcześniejsze kółka wcale nie należały do najgorszych”.

„Oczywiście są miejsca w których można nieco poprawić swój czas, ale moja strata jest dość duża. Trochę mnie to zastanawia, ale też pokazuje, że muszę jeszcze popracować nad pewnymi rzeczami”.

Albon i Verstappen korzystają w Soczi z dwóch różnych pakietów ustawień. „Max ma nieco niższy docisk. Widać to chociażby w osiągach na prostych. O ile się nie mylę złapał się także w cień za Valtterim”.

„Ogólnie bardzo ciężko jest wprowadzić zmiany w bolidzie, szczególnie przed kwalifikacjami. Gdy decydujesz się na coś w FP3, to chcesz aby nic się już nie zmieniało, bo samo przyzwyczajenie się do zmian w prowadzeniu bolidu zajmie trochę czasu. U nas docisk jest nieco wyższy, ale to jedyna różnica”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.04.2024  Albon: Już przed uderzeniem bałem się o części zamienne
25.03.2024  Vowles: Sargeantowi ciężko będzie odzyskać pewność siebie
22.03.2024  Logan Sargeant nie pojedzie w pozostałych sesjach w Australii
22.02.2024  Albon: Williams rozwiązał stare problemy, ale pojawiły się nowe
09.02.2024  Autosport: Red Bull oferuje Albonowi powrót od sezonu 2026
Tagi:
Albon A.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca