F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.04.2024

Alonso: Myślałem już o porzuceniu ostatniego kółka

Hamilton: Wiatr przyczyną odpadnięcia w Q1

Gasly: idziemy we właściwym kierunku

Alonso ukarany za kolizję z Sainzem podczas sprintu

GP Chin: wyniki kwalifikacji

Verstappen znów najszybszy w kwalifikacjach

Leclerc: Sainz przekroczył granicę broniąc pozycji

GP Chin: wyniki sprintu

Verstappen zwycięzcą pierwszego sprintu sezonu

19.04.2024

Ricciardo: czternaste pole nie jest złe

Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie

Norris: dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu

Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa

Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach

GP Chin: wyniki kwalifikacji do sprintu

Lando Norris wygrywa kwalifikacje do sprintu

Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Seidl: F1 musi jasno określić specyfikację nowych silników

Niemiec nie wierzy, że w perspektywie najbliższych lat w sport zaangażują się kolejni dostawcy.
Nataniel Piórkowski, 9 pa?dziernika 2020, wyświetlenia: 524<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zdaniem szefa McLarena – Andreasa Seidla, Formuła 1 powinna określić nowe przepisy dotyczące jednostek napędowych, zanim zacznie zachęcać producentów do zaangażowania się w sport.

Przed tygodniem Honda poinformowała o wycofaniu się z serii Grand Prix po 2021 roku. Oznacza to, że w stawce pozostaną tylko trzej dostawcy silników: Mercedes, Ferrari i Renault.

Seidl, były szef programu Porsche w LMP1, podkreśla, że w obecnych realiach nie można liczyć na pojawienie się w sporcie nowych dostawców jednostek napędowych przed sezonem 2026.

„Pod tym względem kluczowe jest odpowiedzenie sobie na pytanie, w którym kierunku zamierzamy pójść. Mamy dwie możliwości. Jedną z nich jest oczywiście utrzymanie jednostek napędowych, które będą wyposażone w najnowsze technologie i zapewnią platformę do rozwoju aut drogowych”.

„Możemy też pójść w innym kierunku, który zakładałby uproszczenie jednostek napędowych, co z kolei przełożyłoby się na ograniczenie kosztów związanych z ich rozwojem”.

„Zanim zaczniemy mówić o jakichkolwiek terminach dla potencjalnych nowych dostawców, najpierw musimy wybrać jedną z tych dwóch opcji”.

Pytany o to, dlaczego Porsche zrezygnowało z planów wejścia do Formuły 1 z własnym silnikiem, Seidl odparł: „Oczywiście nie mogę komentować tematu Porsche”.

„Jeśli jednak spojrzymy na sport w szerszej perspektywie, to moim zdaniem w tej chwili nie jest realistyczne, aby w ciągu kolejnych sezonów w Formułę 1 mógł zaangażować się jakikolwiek nowy dostawca. Inwestycje jakich trzeba dokonać plus czas wymagany do stworzenia konkurencyjnego pakietu, są zbyt duże i wymagają zbyt długiego okresu”.

„Formuła 1 wspólnie z FIA, zespołami, dostawcami i potencjalnymi zainteresowanymi stronami, powinny najpierw określić jasny plan ewolucji przepisów dotyczących jednostek napędowych. Ewolucji lub rewolucji”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
08.03.2024  Audi nabyło 100 procent udziałów w Sauberze
23.02.2024  Motorsport-Total: Seidl potencjalnym następcą Hornera w Red Bullu
22.10.2023  Benoit: Plany Audi nie uległy zmianie
26.01.2023  Alessandro Alunni Bravi przedstawicielem Saubera w zespole F1
24.01.2023  Alfa Romeo wciąż nie wybrała nowego szefa zespołu
Tagi:
Seidl A.
F1 ogólnie
Przepisy

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca