F1 2020Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy Toskania Rosja Eifel Portugalia
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.10.2020

Albon: Red Bull nie postawił przede mną żadnych konkretnych celów

Perez ukarany reprymendą za spowolnienie Gasly'ego

Hamilton tłumaczy decyzję o użyciu pośrednich opon w Q3

Ricciardo: Jedna minuta a wróciłbym na tor

Vettel: Leclerc jest w innej lidze

Verstappen: Cały czas zmagaliśmy się z przyczepnością

Bottas żałuje pokonania tylko jednego szybkiego kółka

GP Portugalii: wyniki kwalifikacji

Hamilton na pole position do Grand Prix Portugalii

Start kwalifikacji w Algarve został opóźniony

GP Portugalii: Bottas najszybszy także w trzecim treningu

Horner: Jeśli zwolnimy Albona, weźmiemy kierowcę spoza programu

Kallenius: Odejście z F1 nie miałoby dla nas sensu

Kierowcy McLarena bagatelizują tempo z drugiego treningu

Haas potrzebuje dwóch kierowców, którzy zapłacą za starty

Stroll: Koncentrowałem się na wyświetlaczu

FIA złagodziła zasady dotyczące limitów toru

Gasly nie komentuje plotek o możliwości przejścia do Alpine

Wolff: Przyszłość Russella zależy od Williamsa, nie od Mercedesa

23.10.2020

Hamilton pod wielkim wrażeniem toru Algarve

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Bottas: Mamy za dużo sesji treningowych

"Gdybyśmy mieli wczorajsze treningi, to dzisiaj i tak bylibyśmy tylko nieznacznie szybsi".
Nataniel Piórkowski, 10 pa?dziernika 2020, wyświetlenia: 1632<< | lista | T- | T+ | >>

Valtteri Bottas jest zdania, iż Grand Prix Eifelu pokazało, że Formuła 1 powinna poważnie pomyśleć nad zredukowaniem czasu przeznaczonego na sesje treningowe.

W sobotę kierowcy mieli jedynie godzinę na przygotowanie się do kwalifikacji i wyścigu. Piątkowe zajęcia nie mogły odbyć się ze względu na gęstą mgłę, która uniemożliwiała przelot helikoptera medycznego do szpitala w Koblencji.

Bottas sądzi, że sytuacja, w której kierowcy mieliby mniej czasu na pracę nad ustawieniami bolidów, byłaby korzystna dla Formuły 1.

„Uważam, że obecnie, w trakcie normalnego weekendu mamy zbyt dużo treningów. Wszyscy szukają najlepszych ustawień i optymalizują różne rzeczy pod względem jazdy i bolidu”.

„Gdyby było mniej treningów, to być może niektóre zespoły robiłyby to lepiej od innych, niektórzy kierowcy radziliby sobie lepiej od innych. Szczerze mówiąc wolałbym mieć mniej treningów”.

Za trzy tygodnie Formuła 1 zorganizuje eksperymentalny dwudniowy weekend Grand Prix na Imoli. W sobotę odbędzie się tylko jeden 90-minutowy trening.

Bottas przekonuje także, że gdyby w piątek zespoły przepracowały trzy godziny na torze, to wyniki dzisiejszych kwalifikacji byłyby tylko nieznacznie lepsze. „Trudno mi podać konkretne liczby, ale im więcej czasu poświęcasz na treningi, tym bardziej dostosowujesz wszystkie detale. Zwłaszcza w piątek”.

„Masz też całą noc pomiędzy sesjami, możesz przyjrzeć się różnym rzeczom i wyciągnąć wnioski. Ale i tak wydaje mi się, że gdybyśmy mieli wczorajsze treningi, to dzisiaj bylibyśmy tylko nieznacznie szybsi”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.10.2020  Grand Prix Portugalii odbędzie się przy mniejszej liczbie kibiców
15.10.2020  Red Bull naciska na zamrożenie rozwoju jednostek po sezonie 2021
15.10.2020  Honda tłumaczy decyzję o pozostaniu w IndyCar mimo odejścia z F1
09.10.2020  FIA przygotowała plan awaryjny na wypadek niekorzystnej pogody
09.10.2020  Steiner: Organizacja GP Eifelu w październiku nie była błędem
Tagi:
F1 ogólnie
Bottas V.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca