F1 2020Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy Toskania Rosja Eifel Portugalia
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.10.2020

Pietrow zrezygnował z funkcji sędziego GP Portugalii

24.10.2020

Albon: Red Bull nie postawił przede mną żadnych konkretnych celów

Perez ukarany reprymendą za spowolnienie Gasly'ego

Hamilton tłumaczy decyzję o użyciu pośrednich opon w Q3

Ricciardo: Jedna minuta a wróciłbym na tor

Vettel: Leclerc jest w innej lidze

Verstappen: Cały czas zmagaliśmy się z kiepską przyczepnością

Bottas żałuje pokonania tylko jednego szybkiego kółka

GP Portugalii: wyniki kwalifikacji

Hamilton na pole position do Grand Prix Portugalii

Start kwalifikacji w Algarve został opóźniony

GP Portugalii: Bottas najszybszy także w trzecim treningu

Horner: Jeśli zwolnimy Albona, weźmiemy kierowcę spoza programu

Kallenius: Odejście z F1 nie miałoby dla nas sensu

Kierowcy McLarena bagatelizują tempo z drugiego treningu

Haas potrzebuje dwóch kierowców, którzy zapłacą za starty

Stroll: Koncentrowałem się na wyświetlaczu

FIA złagodziła zasady dotyczące limitów toru

Gasly nie komentuje plotek o możliwości przejścia do Alpine

Wolff: Przyszłość Russella zależy od Williamsa, nie od Mercedesa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Sainz: Ten wyścig był 60 okrążeniami męczarni

Hiszpan sądzi, że stracił szansę na miejsce na podium przez nieudane poprawki aero.
Nataniel Piórkowski, 11 pa?dziernika 2020, wyświetlenia: 1197<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Carlos Sainz opisał swój występ w GP Eifelu jako sześćdziesiąt okrążeń męczarni.

Po odwołaniu piątkowych treningów McLaren zdecydował się na podzielenie zadań pomiędzy obu swych kierowców – od soboty Sainz jeździł z nowym pakietem aerodynamicznym a Lando Norris ze starym.

Hiszpan przez cały weekend narzekał jednak na prowadzenie się bolidu i sądzi, że gdyby nie to, byłby w stanie włączyć się do walki o miejsce na podium.

„Piąte miejsce ma słodki smak, bo zgarnęliśmy dziesięć punktów, ale jazda w męczarniach przez 60 okrążeń jest trochę nie na miejscu”.

„Właściwie nie jestem zbyt szczęśliwy. Nie ma powodów do zadowolenia, gdy widzisz przed sobą Ricciardo i Pereza walczących o podium i wiesz, że straciłeś dobrą okazję, aby być na ich miejscu. Bolid, którym dzisiaj dysponowałem nie był w stanie walczyć o podium. Ten, który miałem dwa tygodnie temu, być może miałby taki potencjał”.

Sainz stwierdził, że brak wyczucia nowego pakietu aerodynamicznego doprowadził do nadmiernego zużycia opon. „Mieliśmy z tym znacznie większy problem od rywali. Przód często się ślizgał, co tylko zwiększało degradację. Mam nadzieję, że te 60 okrążeń da nam dane do analizy”.

„Trzeba ustalić, w czym tkwi problem, bo ten pakiet nie tylko nie daje mi dobrych wrażeń, ale także nie zapewnia osiągów, jakich oczekiwaliśmy”.

Po wycofaniu się Lando Norrisa z powodu usterki silnika, McLaren spadł na czwarte miejsce w tabeli konstruktorów, za ekipę Racing Point i odczuwa rosnące zagrożenie ze strony Renault. „Będziemy musieli zbadać, co stało za usterką w bolidzie Lando, bo straciliśmy cenne punkty w klasyfikacji konstruktorów. Musimy odrobić pracę domową”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.10.2020  Kierowcy McLarena bagatelizują tempo z drugiego treningu
24.10.2020  Gasly nie komentuje plotek o możliwości przejścia do Alpine
11.10.2020  Sainz nie obawia się utraty miejsca w Ferrari na rzecz Schumachera
11.10.2020  Sainz: Nowe części mogły spowolnić McLarena
30.09.2020  Brown: Kontrakt pozwalał McLarenowi na zatrzymanie Sainza
Tagi:
Sainz C.
McLaren

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca