F1 2020Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy Toskania Rosja Eifel Portugalia
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.10.2020

Pietrow zrezygnował z funkcji sędziego GP Portugalii

24.10.2020

Albon: Red Bull nie postawił przede mną żadnych konkretnych celów

Perez ukarany reprymendą za spowolnienie Gasly'ego

Hamilton tłumaczy decyzję o użyciu pośrednich opon w Q3

Ricciardo: Jedna minuta a wróciłbym na tor

Vettel: Leclerc jest w innej lidze

Verstappen: Cały czas zmagaliśmy się z kiepską przyczepnością

Bottas żałuje pokonania tylko jednego szybkiego kółka

GP Portugalii: wyniki kwalifikacji

Hamilton na pole position do Grand Prix Portugalii

Start kwalifikacji w Algarve został opóźniony

GP Portugalii: Bottas najszybszy także w trzecim treningu

Horner: Jeśli zwolnimy Albona, weźmiemy kierowcę spoza programu

Kallenius: Odejście z F1 nie miałoby dla nas sensu

Kierowcy McLarena bagatelizują tempo z drugiego treningu

Haas potrzebuje dwóch kierowców, którzy zapłacą za starty

Stroll: Koncentrowałem się na wyświetlaczu

FIA złagodziła zasady dotyczące limitów toru

Gasly nie komentuje plotek o możliwości przejścia do Alpine

Wolff: Przyszłość Russella zależy od Williamsa, nie od Mercedesa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Horner: Przebita chłodnica powodem wycofania Albona z GP Eifelu

Szef Red Bulla uważa, że podium było dziś w zasięgu tajskiego kierowcy.
Maciej Wróbel, 11 pa?dziernika 2020, wyświetlenia: 1367<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef Red Bull Racing, Christian Horner, potwierdził, że powodem wycofania Alexandra Albona z Grand Prix Eifelu było przebicie chłodnicy przez leżące na torze odłamki.

Taj zaliczył kolejne trudne Grand Prix, podczas którego już na pierwszym okrążeniu bardzo mocno zblokował koła, przez co odbył pierwszą wizytę w boksach wcześniej niż planowano. 24-latek następnie z powodzeniem odrabiał poniesione straty do czasu kolizji z Daniiłem Kwiatem, za którą otrzymał pięciosekundową karę. Niedługo potem został wycofany przez zespół z powodu rosnących temperatur.

Christian Horner po wyścigu potwierdził, że szybszy postój kierowcy był spwodowany spłaszczeniem opony na pierwszym okrążeniu. „Alex mocno zblokował koła na dojeździe do zakrętu numer 3 na pierwszym okrążeniu i opona była zdarta niemal do cna, co nas zaniepokoiło” – powiedział Horner. „Widzieliśmy, jak wibracje przekraczają wszelkie normy”.

„Musieliśmy go ściągnąć do boksów ze względów bezpieczeństwa. Potem zaczął z powodzeniem przebijać się do przodu. Miał jednak sporo pecha, gdyż zebrał z toru jakieś odłamki, które przebiły chłodnicę i zobaczyliśmy, jak temperatury skoczyły do samego nieba. Nie chcieliśmy tracić silnika, więc nie mieliśmy wyboru i musieliśmy wycofać samochód”.

Szef stajni z Milton Keynes uważa, że pomimo zmodyfikowanej strategii Albon był w stanie powalczyć z Ricciardo i Perezem o podium. „To wielka szkoda, bo uważam, że nawet pomimo spłaszczenia opony i wcześniejszego postoju mógł powalczyć z Perezem i Ricciardo. Szkoda, że nie udało mu się dziś tego osiągnąć, ponieważ do tego momentu miał bardzo solidny weekend”.

„W kwalifikacjach wczoraj prawie wywalczył drugi rząd, przegrywając o kilka setnych. Był znacznie bliżej zespołowego partnera niż w Rosji. Uważam więc, że to wielka szkoda, że dziś skończył z pustymi rękami, bo myślę, że można było dziś dużo ugrać” – dodaje Horner.

Albon w piątek otrzymał nowe podwozie bolidu RB16, natomiast zespół planował odmienne ustawienia zawieszenia dla obu swoich kierowców. Jazdy były jednak mocno ograniczone przez decyzję sędziów o odwołaniu obu piątkowych treningów.

Sam kierowca podziela zdanie Hornera i również uważa, że dobry rezultat na Nurburgringu był na wyciągnięcie ręki. „Nie odbylibyśmy tego postoju, gdyby nie pojawił się problem” – powiedział Albon. „Oczywiście zblokowałem koła na pierwszym okrążeniu, więc to skomplikowało nam wyścig. Szkoda, ponieważ samochód zdecydowanie jest szybki”.

„Gdyby nie te problemy, moglibyśmy dziś coś osiągnąć. Byliśmy dość wolni ze spłaszczoną oponą, więc jestem pewien, że samochód miał tempo”. Odnosząc się do kolizji z Kwiatem, Taj dodał: „Mieliśmy dobry restart, a potem Dany pojechał zbyt szeroko w szykanie. Z mojej strony, nieco zła ocena sytuacji”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.10.2020  Albon: Red Bull nie postawił przede mną żadnych konkretnych celów
24.10.2020  Horner: Jeśli zwolnimy Albona, weźmiemy kierowcę spoza programu
24.10.2020  Gasly nie komentuje plotek o możliwości przejścia do Alpine
23.10.2020  Verstappen: Hulkenberg byłby dobrym partnerem z zespołu
20.10.2020  Tsunoda coraz bliżej przyszłorocznej posady w AlphaTauri?
Tagi:
Red Bull
Albon A.
Horner C.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca