F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.04.2024

Alonso: Myślałem już o porzuceniu ostatniego kółka

Hamilton: Wiatr przyczyną odpadnięcia w Q1

Gasly: idziemy we właściwym kierunku

Alonso ukarany za kolizję z Sainzem podczas sprintu

GP Chin: wyniki kwalifikacji

Verstappen znów najszybszy w kwalifikacjach

Leclerc: Sainz przekroczył granicę broniąc pozycji

GP Chin: wyniki sprintu

Verstappen zwycięzcą pierwszego sprintu sezonu

19.04.2024

Ricciardo: czternaste pole nie jest złe

Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie

Norris: dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu

Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa

Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach

GP Chin: wyniki kwalifikacji do sprintu

Lando Norris wygrywa kwalifikacje do sprintu

Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Horner: Przebita chłodnica powodem wycofania Albona z GP Eifelu

Szef Red Bulla uważa, że podium było dziś w zasięgu tajskiego kierowcy.
Maciej Wróbel, 11 pa?dziernika 2020, wyświetlenia: 1511<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef Red Bull Racing, Christian Horner, potwierdził, że powodem wycofania Alexandra Albona z Grand Prix Eifelu było przebicie chłodnicy przez leżące na torze odłamki.

Taj zaliczył kolejne trudne Grand Prix, podczas którego już na pierwszym okrążeniu bardzo mocno zblokował koła, przez co odbył pierwszą wizytę w boksach wcześniej niż planowano. 24-latek następnie z powodzeniem odrabiał poniesione straty do czasu kolizji z Daniiłem Kwiatem, za którą otrzymał pięciosekundową karę. Niedługo potem został wycofany przez zespół z powodu rosnących temperatur.

Christian Horner po wyścigu potwierdził, że szybszy postój kierowcy był spwodowany spłaszczeniem opony na pierwszym okrążeniu. „Alex mocno zblokował koła na dojeździe do zakrętu numer 3 na pierwszym okrążeniu i opona była zdarta niemal do cna, co nas zaniepokoiło” – powiedział Horner. „Widzieliśmy, jak wibracje przekraczają wszelkie normy”.

„Musieliśmy go ściągnąć do boksów ze względów bezpieczeństwa. Potem zaczął z powodzeniem przebijać się do przodu. Miał jednak sporo pecha, gdyż zebrał z toru jakieś odłamki, które przebiły chłodnicę i zobaczyliśmy, jak temperatury skoczyły do samego nieba. Nie chcieliśmy tracić silnika, więc nie mieliśmy wyboru i musieliśmy wycofać samochód”.

Szef stajni z Milton Keynes uważa, że pomimo zmodyfikowanej strategii Albon był w stanie powalczyć z Ricciardo i Perezem o podium. „To wielka szkoda, bo uważam, że nawet pomimo spłaszczenia opony i wcześniejszego postoju mógł powalczyć z Perezem i Ricciardo. Szkoda, że nie udało mu się dziś tego osiągnąć, ponieważ do tego momentu miał bardzo solidny weekend”.

„W kwalifikacjach wczoraj prawie wywalczył drugi rząd, przegrywając o kilka setnych. Był znacznie bliżej zespołowego partnera niż w Rosji. Uważam więc, że to wielka szkoda, że dziś skończył z pustymi rękami, bo myślę, że można było dziś dużo ugrać” – dodaje Horner.

Albon w piątek otrzymał nowe podwozie bolidu RB16, natomiast zespół planował odmienne ustawienia zawieszenia dla obu swoich kierowców. Jazdy były jednak mocno ograniczone przez decyzję sędziów o odwołaniu obu piątkowych treningów.

Sam kierowca podziela zdanie Hornera i również uważa, że dobry rezultat na Nurburgringu był na wyciągnięcie ręki. „Nie odbylibyśmy tego postoju, gdyby nie pojawił się problem” – powiedział Albon. „Oczywiście zblokowałem koła na pierwszym okrążeniu, więc to skomplikowało nam wyścig. Szkoda, ponieważ samochód zdecydowanie jest szybki”.

„Gdyby nie te problemy, moglibyśmy dziś coś osiągnąć. Byliśmy dość wolni ze spłaszczoną oponą, więc jestem pewien, że samochód miał tempo”. Odnosząc się do kolizji z Kwiatem, Taj dodał: „Mieliśmy dobry restart, a potem Dany pojechał zbyt szeroko w szykanie. Z mojej strony, nieco zła ocena sytuacji”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.04.2024  Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie
07.04.2024  Verstappen: To Grand Prix nie mogło ułożyć się dla nas lepiej
06.04.2024  Marko: Postępy Pereza konsekwencją zbliżających się rozmów
06.04.2024  Alonso sugeruje dalsze starty z Astonem w sezonie 2025
06.04.2024  Verstappen: Moje okrążenie nie było perfekcyjne
Tagi:
Red Bull
Albon A.
Horner C.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca