F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.04.2024

Ricciardo: czternaste pole nie jest złe

Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie

Norris: dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu

Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa

Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach

GP Chin: wyniki kwalifikacji do sprintu

Lando Norris wygrywa kwalifikacje do sprintu

Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte

Alonso: Stroll jest bardziej wrażliwy na niedoskonałości AMR24

Norris: McLarena stać na zwycięstwa w sezonie 2024

Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla

17.04.2024

F1 Racing Confidential - książka o kulisach Formuły 1

AMuS: Newey w ostatnim czasie złożył wizytę we Włoszech

Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem

16.04.2024

The Race: Audi traktuje Ocona jako alternatywę dla Sainza

Watanabe: Celem Hondy i Astona są tytuły w sezonie 2026

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Brawn liczy na to, że przepisy na rok 2026 nakłonią Hondę do powrotu

Brytyjczyk zaprasza również Hondę do rozmów na temat kształtowania nowych regulacji.
Maciej Wróbel, 13 pa?dziernika 2020, wyświetlenia: 1307<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Dyrektor sportowy Formuły 1, Ross Brawn, ma nadzieję, że nowe regulacje silnikowe przygotowywane na rok 2026 zachęcą Hondę do powrotu do sportu.

Japoński producent na początku października ogłosił wycofanie się z Formuły 1 z końcem przyszłego sezonu, zmuszając zespoły Red Bulla i AlphaTauri do rozpoczęcia poszukiwań nowego dostawcy silników. Swoją decyzję o odejściu z F1 Honda tłumaczy m. in. chęcią skupienia się na rozwoju bardziej przyjaznych środowisku rozwiązań, które mają koncernowi z Tokio umożliwić neutralność węglową do roku 2050.

Ross Brawn, który wskazał, że podczas okresu obowiązywania obecnych regulacji do F1 nie dołączy już żaden nowy producent, liczy na to, że przepisy szykowane na 2026 rok skłonią Hondę do powrotu. „To bardzo przykre, że Honda opuści Formułę 1 po zakończeniu sezonu 2021” – przyznał Brawn na łamach F1.com. „To już czwarty raz [sic] podczas mojej kariery w wyścigach, kiedy wracają, a następnie wycofują się”.

„Pozostaję optymistą. Kiedy ich sytuacja ulegnie zmianie, a F1 będzie ewoluować, możemy powitać ich z powrotem. Honda zawsze była ważnym i mile widzianym członkiem społeczności Formuły 1 w przeszłości i – miejmy nadzieję – w przyszłości”.

Dyskusje na temat regulacji na rok 2026 zaczynają nabierać rozpędu. Trudność polega nie tylko na przewidzeniu w jakim miejscu będzie wówczas szeroko pojęty przemysł samochodowy, ale również i w jakim kierunku będzie zmierzał podczas obowiązywania nowych przepisów. Brawn jest pewien, że obrany kierunek spodoba się producentom i dał jasno do zrozumienia, że Honda zostanie zaproszona do pomocy w kształtowaniu nowych regulacji.

„Wszystkie firmy motoryzacyjne stoją obecnie przed wielkimi wyzwaniami” – powiedział Brytyjczyk. „A my, jako F1, musimy na to odpowiedzieć i upewnić się, że F1 sprosta tym wyzwaniom, stanie się bardziej odpowiednia, aby zapewnić partnerom motoryzacyjnym realne wyzwania w F1, które mogą zapewnić wsparcie w realizacji ich celów poza Formułą 1”.

„Mam nadzieję, że nowa generacja jednostki napędowej, która zostanie wprowadzona nie później, niż w 2026 roku, zachęci ich do kolejnego powrotu. Będziemy ich również zachęcać do przyłączenia się do nowych grup roboczych FIA, które będą rekomendować rodzaj silnika, jaki F1 ma przyjąć w przyszłości”.

„Byli świetnymi partnerami w Formule 1 i nie mogę doczekać się dalszej współpracy z nimi” – zakończył 65-latek.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.11.2023  Brawn: Verstappen potrzebuje mocniejszego partnera zespołowego
29.09.2022  Brawn: Formuła 1 nie powróci do silników V10 czy V12
27.09.2022  Domenicali: Jestem jedynym, któremu zależy na powrocie GP Niemiec
10.03.2022  Brawn pod wrażeniem ekstremalnej koncepcji Mercedesa
21.01.2022  Brawn: Nowe bolidy nie będą wyglądały identycznie
Tagi:
Honda
FIA
Brawn R.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca