F1 2020Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy Toskania Rosja Eifel Portugalia
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.10.2020

Perez ukarany reprymendą za spowolnienie Gasly'ego

Hamilton tłumaczy decyzję o użyciu pośrednich opon w Q3

Ricciardo: Jedna minuta a wróciłbym na tor

Vettel: Leclerc jest w innej lidze

Verstappen: Cały czas zmagaliśmy się z przyczepnością

Bottas żałuje pokonania tylko jednego szybkiego kółka

GP Portugalii: wyniki kwalifikacji

Hamilton na pole position do Grand Prix Portugalii

Start kwalifikacji w Algarve został opóźniony

GP Portugalii: Bottas najszybszy także w trzecim treningu

Horner: Jeśli zwolnimy Albona, weźmiemy kierowcę spoza programu

Kallenius: Odejście z F1 nie miałoby dla nas sensu

Kierowcy McLarena bagatelizują tempo z drugiego treningu

Haas potrzebuje dwóch kierowców, którzy zapłacą za starty

Stroll: Koncentrowałem się na wyświetlaczu

FIA złagodziła zasady dotyczące limitów toru

Gasly nie komentuje plotek o możliwości przejścia do Alpine

Wolff: Przyszłość Russella zależy od Williamsa, nie od Mercedesa

23.10.2020

Hamilton pod wielkim wrażeniem toru Algarve

Kraksa Strolla i Verstappena była wynikiem nieporozumienia

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Brawn liczy na to, że przepisy na rok 2026 nakłonią Hondę do powrotu

Brytyjczyk zaprasza również Hondę do rozmów na temat kształtowania nowych regulacji.
Maciej Wróbel, 13 pa?dziernika 2020, wyświetlenia: 1165<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Dyrektor sportowy Formuły 1, Ross Brawn, ma nadzieję, że nowe regulacje silnikowe przygotowywane na rok 2026 zachęcą Hondę do powrotu do sportu.

Japoński producent na początku października ogłosił wycofanie się z Formuły 1 z końcem przyszłego sezonu, zmuszając zespoły Red Bulla i AlphaTauri do rozpoczęcia poszukiwań nowego dostawcy silników. Swoją decyzję o odejściu z F1 Honda tłumaczy m. in. chęcią skupienia się na rozwoju bardziej przyjaznych środowisku rozwiązań, które mają koncernowi z Tokio umożliwić neutralność węglową do roku 2050.

Ross Brawn, który wskazał, że podczas okresu obowiązywania obecnych regulacji do F1 nie dołączy już żaden nowy producent, liczy na to, że przepisy szykowane na 2026 rok skłonią Hondę do powrotu. „To bardzo przykre, że Honda opuści Formułę 1 po zakończeniu sezonu 2021” – przyznał Brawn na łamach F1.com. „To już czwarty raz [sic] podczas mojej kariery w wyścigach, kiedy wracają, a następnie wycofują się”.

„Pozostaję optymistą. Kiedy ich sytuacja ulegnie zmianie, a F1 będzie ewoluować, możemy powitać ich z powrotem. Honda zawsze była ważnym i mile widzianym członkiem społeczności Formuły 1 w przeszłości i – miejmy nadzieję – w przyszłości”.

Dyskusje na temat regulacji na rok 2026 zaczynają nabierać rozpędu. Trudność polega nie tylko na przewidzeniu w jakim miejscu będzie wówczas szeroko pojęty przemysł samochodowy, ale również i w jakim kierunku będzie zmierzał podczas obowiązywania nowych przepisów. Brawn jest pewien, że obrany kierunek spodoba się producentom i dał jasno do zrozumienia, że Honda zostanie zaproszona do pomocy w kształtowaniu nowych regulacji.

„Wszystkie firmy motoryzacyjne stoją obecnie przed wielkimi wyzwaniami” – powiedział Brytyjczyk. „A my, jako F1, musimy na to odpowiedzieć i upewnić się, że F1 sprosta tym wyzwaniom, stanie się bardziej odpowiednia, aby zapewnić partnerom motoryzacyjnym realne wyzwania w F1, które mogą zapewnić wsparcie w realizacji ich celów poza Formułą 1”.

„Mam nadzieję, że nowa generacja jednostki napędowej, która zostanie wprowadzona nie później, niż w 2026 roku, zachęci ich do kolejnego powrotu. Będziemy ich również zachęcać do przyłączenia się do nowych grup roboczych FIA, które będą rekomendować rodzaj silnika, jaki F1 ma przyjąć w przyszłości”.

„Byli świetnymi partnerami w Formule 1 i nie mogę doczekać się dalszej współpracy z nimi” – zakończył 65-latek.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.10.2020  Horner: Nie martwię się, że F1 będą rządziły osoby związane z Ferrari
05.08.2020  Brawn: Leclerc notuje wyniki lepsze, niż pozwala mu na to bolid
29.07.2020  Brawn: Chętnie przyjmiemy nowe zespoły po zażegnaniu kryzysu
11.07.2020  Brawn: Są małe szanse na to, że kwalifikacje odbędą się w sobotę
30.06.2020  Brawn: Duże zespoły zostają w F1 dzięki limitom budżetowym
Tagi:
Brawn
Honda
FIA
Brawn R.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca