F1 2020Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy Toskania Rosja Eifel Portugalia
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.10.2020

Hamilton tłumaczy decyzję o użyciu pośrednich opon w Q3

Ricciardo: Jedna minuta a wróciłbym na tor

Vettel: Leclerc jest w innej lidze

Verstappen: Cały czas zmagaliśmy się z przyczepnością

Bottas żałuje pokonania tylko jednego szybkiego kółka

GP Portugalii: wyniki kwalifikacji

Hamilton na pole position do Grand Prix Portugalii

Start kwalifikacji w Algarve został opóźniony

GP Portugalii: Bottas najszybszy także w trzecim treningu

Horner: Jeśli zwolnimy Albona, weźmiemy kierowcę spoza programu

Kallenius: Odejście z F1 nie miałoby dla nas sensu

Kierowcy McLarena bagatelizują tempo z drugiego treningu

Haas potrzebuje dwóch kierowców, którzy zapłacą za starty

Stroll: Koncentrowałem się na wyświetlaczu

FIA złagodziła zasady dotyczące limitów toru

Gasly nie komentuje plotek o możliwości przejścia do Alpine

Wolff: Przyszłość Russella zależy od Williamsa, nie od Mercedesa

23.10.2020

Hamilton pod wielkim wrażeniem toru Algarve

Kraksa Strolla i Verstappena była wynikiem nieporozumienia

GP Portugalii: Bottas kończy piątek z najlepszym czasem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Pit Talk: W Ferrari doszło do wewnętrznego konfliktu

Zespół miał podzielić się na dwa obozy wspierające Mattię Binotto lub Simone Restę.
Mateusz Szymkiewicz, 14 pa?dziernika 2020, wyświetlenia: 2455<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Autorzy włoskiego podcastu Pit Talk informują, że w zespole Ferrari doszło do wewnętrznego konfliktu.

Stajnia z Maranello przechodzi przez skomplikowany sezon, w którym po jedenastu wyścigach znajduje się dopiero na szóstym miejscu w klasyfikacji konstruktorów, bez większych perspektyw na nawiązanie walki z ekipami z przodu.

Zdaniem dziennikarza Alberto Sabbatiniego, w Ferrari doszło do wewnętrznego konfliktu pomiędzy szefem Mattią Binotto, a głównym projektantem nadwozia Simone Restą. „Mówi się, że dochodzi do tarć między Binotto a Restą. Już kilka lat temu można było dostrzec w zespole takie rozłamy, jednakże różnica polegała na tym, iż dochodziło do nich w lepszych okolicznościach”.

Sabbatini, który jest dziennikarzem Autosprintu, uważa, że rozwiązaniem byłoby zatrudnienie „autorytatywnej” osoby z zewnątrz. Współautor podcastu Pit Talk podkreśla też, że Ferrari bardzo źle rozwiązało kwestię tajnego porozumienia z FIA, które dotyczyło jednostki napędowej. „Nie rozumiem, dlaczego Ferrari nie wykorzystało swojej politycznej wartości oraz innych okoliczności, by poradzić sobie z tą sytuacją lub kontynuować rozwój silnika. Todt czy Montezemolo nigdy by na to nie pozwolili, lub wykorzystaliby swoją charyzmę do zrekompensowania kary” – dodał Włoch.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.10.2020  RaceFans.net: Schumacher jest bliski kontraktu z Haasem
12.10.2020  Szafnauer: Vettel rozkwitnie po odejściu z Ferrari
11.10.2020  Ferrari przygotowuje zupełnie nowy silnik na kolejny sezon
11.10.2020  Sainz nie obawia się utraty miejsca w Ferrari na rzecz Schumachera
10.10.2020  Leclerc: Nie wiem skąd wzięło się tak konkurencyjne tempo
Tagi:
Ferrari
Binotto M.
Resta S.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca