F1 2020Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy Toskania Rosja Eifel Portugalia
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.10.2020

Albon: Red Bull nie postawił przede mną żadnych konkretnych celów

Perez ukarany reprymendą za spowolnienie Gasly'ego

Hamilton tłumaczy decyzję o użyciu pośrednich opon w Q3

Ricciardo: Jedna minuta a wróciłbym na tor

Vettel: Leclerc jest w innej lidze

Verstappen: Cały czas zmagaliśmy się z przyczepnością

Bottas żałuje pokonania tylko jednego szybkiego kółka

GP Portugalii: wyniki kwalifikacji

Hamilton na pole position do Grand Prix Portugalii

Start kwalifikacji w Algarve został opóźniony

GP Portugalii: Bottas najszybszy także w trzecim treningu

Horner: Jeśli zwolnimy Albona, weźmiemy kierowcę spoza programu

Kallenius: Odejście z F1 nie miałoby dla nas sensu

Kierowcy McLarena bagatelizują tempo z drugiego treningu

Haas potrzebuje dwóch kierowców, którzy zapłacą za starty

Stroll: Koncentrowałem się na wyświetlaczu

FIA złagodziła zasady dotyczące limitów toru

Gasly nie komentuje plotek o możliwości przejścia do Alpine

Wolff: Przyszłość Russella zależy od Williamsa, nie od Mercedesa

23.10.2020

Hamilton pod wielkim wrażeniem toru Algarve

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Honda tłumaczy decyzję o pozostaniu w IndyCar mimo odejścia z F1

Amerykańska seria przejdzie na hybrydową technologię od sezonu 2023.
Mateusz Szymkiewicz, 15 pa?dziernika 2020, wyświetlenia: 1567<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Honda postanowiła wytłumaczyć swoją decyzję o pozostaniu w serii IndyCar, mimo zakończenia projektu w Formule 1 po sezonie 2021.

Przed kilkoma tygodniami japoński producent zapowiedział, że kolejne mistrzostwa będą jego ostatnimi w królowej sportów motorowych. Docelowo zasoby przeznaczone na rozwój programu F1 mają zostać przeniesione do działu samochodów drogowych, w związku z dążeniami do całkowitej elektryfikacji.

Mimo to zaledwie kilka dni po tej decyzji, Honda ogłosiła pozostanie w serii IndyCar, która od 2023 roku przejdzie na hybrydową technologię. Szef działu motorsport – Masashi Yamamoto, ujawnił, że jest to możliwe dzięki funkcjonowaniu oddzielnego departamentu Hondy w Stanach Zjednoczonych.

„Biorąc pod uwagę to, że Honda ma klientów na całym świecie, pojawiła się u nas potrzeba przeniesienia na wczesnym etapie czołowych inżynierów, by podjęli pracę nad technologią neutralną węglowo” – powiedział Yamamoto. „Z naszego punktu widzenia, program w IndyCar jest obsługiwany przez Honda Performance Development, które jest niezależną częścią Hondy w Ameryce. W przypadku F1, większość naszej działalności jest skoncentrowana w Japonii, więc na przyszłość musieliśmy rozlokować naszych inżynierów”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.10.2020  Horner: Odejście Hondy jest niebezpieczne dla Formuły 1
15.10.2020  Red Bull naciska na zamrożenie rozwoju jednostek po sezonie 2021
13.10.2020  Marko: Przejęcie projektu Hondy preferowanym rozwiązaniem Red Bulla
13.10.2020  Brawn liczy na to, że przepisy na rok 2026 nakłonią Hondę do powrotu
08.10.2020  Verstappen: Było czuć w powietrzu, że Honda może się wycofać
Tagi:
Honda
IndyCar
F1 ogólnie

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca