F1 2020Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy Toskania Rosja Eifel Portugalia
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.10.2020

Albon: Red Bull nie postawił przede mną żadnych konkretnych celów

Perez ukarany reprymendą za spowolnienie Gasly'ego

Hamilton tłumaczy decyzję o użyciu pośrednich opon w Q3

Ricciardo: Jedna minuta a wróciłbym na tor

Vettel: Leclerc jest w innej lidze

Verstappen: Cały czas zmagaliśmy się z przyczepnością

Bottas żałuje pokonania tylko jednego szybkiego kółka

GP Portugalii: wyniki kwalifikacji

Hamilton na pole position do Grand Prix Portugalii

Start kwalifikacji w Algarve został opóźniony

GP Portugalii: Bottas najszybszy także w trzecim treningu

Horner: Jeśli zwolnimy Albona, weźmiemy kierowcę spoza programu

Kallenius: Odejście z F1 nie miałoby dla nas sensu

Kierowcy McLarena bagatelizują tempo z drugiego treningu

Haas potrzebuje dwóch kierowców, którzy zapłacą za starty

Stroll: Koncentrowałem się na wyświetlaczu

FIA złagodziła zasady dotyczące limitów toru

Gasly nie komentuje plotek o możliwości przejścia do Alpine

Wolff: Przyszłość Russella zależy od Williamsa, nie od Mercedesa

23.10.2020

Hamilton pod wielkim wrażeniem toru Algarve

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Red Bull naciska na zamrożenie rozwoju jednostek po sezonie 2021

Zespół chce pozostać przy technologii Hondy bez dodatkowych nakładów finansowych.
Mateusz Szymkiewicz, 15 pa?dziernika 2020, wyświetlenia: 1565<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Red Bull ma naciskać na całkowite zamrożenie rozwoju układów napędowych po sezonie 2021, chcąc pozostać przy technologii Hondy.

Aktualny partner zespołów austriackiego koncernu wycofa się z Formuły 1 z końcem przyszłego roku. Mimo to Honda deklaruje, że jest gotowa przekazać projekt swojej jednostki, by ta mogła pozostać w użyciu, a Red Bull nie musiał wracać do statusu klienckiego zespołu.

Jak ujawnił konsultant stajni z Milton Keynes – Helmut Marko, ostateczna decyzja w sprawie silników od sezonu 2022 zapadnie do końca listopada, a priorytetem jest utrzymanie technologii Hondy. „Będziemy mogli osiągnąć to tylko wtedy, kiedy rozwój zostanie całkowicie zamrożony najpóźniej z końcem 2021 roku. Obecny silnik jest już skomplikowany na etapie serwisu oraz montażu. Sprawdzamy nasze możliwości. Dalszy rozwój będzie niemożliwy bez posiadania bazy w stylu Sakury. Nie chcemy takiej budować lub finansować” – powiedział 77-latek.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.10.2020  Albon: Red Bull nie postawił przede mną żadnych konkretnych celów
24.10.2020  Horner: Jeśli zwolnimy Albona, weźmiemy kierowcę spoza programu
24.10.2020  Gasly nie komentuje plotek o możliwości przejścia do Alpine
23.10.2020  Verstappen: Hulkenberg byłby dobrym partnerem z zespołu
20.10.2020  Tsunoda coraz bliżej przyszłorocznej posady w AlphaTauri?
Tagi:
Red Bull
Honda
F1 ogólnie
Przepisy

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca