|
|
|
|
|
|
Bottas: Nie miałem szans, aby uniknąć najechania na odłamki |
Fin musiał zadowolić się drugim miejscem w wyścigu na Imoli. |
|
•Nataniel Piórkowski, 1 listopada 2020, wyświetlenia: 1062 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Embed from Getty Images
Valtteri Bottas podkreśla, że nie miał szans na ominięcie fragmentu karoserii, który uszkodził podłogę jego bolidu w trakcie wyścigu na Imoli.
Bottas obronił pozycję lidera po starcie z pole position, jednak w wirażu Tosa najechał na odłamki pozostałe na torze po kolizji do jakiej doszło pomiędzy Sebastianem Vettelem a Kevinem Magnussenem.
„Myślę, że ten odłamek miał naprawdę duży wpływ na dzisiejszy wyścig. Start był dobry. Była to jedna z najważniejszych rzeczy, o które należało dzisiaj zadbać. Na drugim okrążeniu, zaraz za wyjazdem z zakrętu numer siedem, leżał fragment karoserii. Nie miałem czasu, aby go ominąć”.
„Próbowałem najechać na niego środkiem bolidu, bo chciałem za wszelką cenę uniknąć sytuacji, w której dostałby się pod opony. Niestety doprowadziło to do jakichś uszkodzeń, przez co bolid stał się trudny w prowadzeniu”.
Po utracie prowadzenia w wyścigu na rzecz Lewisa Hamiltona, Bottas został wyprzedzony przez Maxa Verstappena ze względu na szeroki wyjazd poza tor w pierwszym zakręcie Rivazza.
„Naciskałem bardzo mocno, aby bronić się przez Maxem. Musiałem jechać na limicie, a to owocowało błędami. Cóż, miałem pecha”.
Ostatecznie Bottas minął linię mety jako drugi. Verstappen odpadł z wyścigu po tym, jak w jego bolidzie doszło do niespodziewanej awarii opony.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|