F1 2020Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy Toskania Rosja Eifel Portugalia
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

05.12.2020

Fittipaldi wystartuje z końca stawki do GP Sakhiru

Wolff niepewny powrotu Hamiltona na GP Abu Zabi

Grosjean nie ma nic przeciwko licznym powtórkom swojego wypadku

Seidl przeciwny udziałowi Sainza w testach dla młodych kierowców

Grosjean: Wypadek zmienił moje podejście do IndyCar

Tsunoda wygrywa pierwszy wyścig F2 na krótkiej pętli Sakhir

Verstappen: Dla F1 ten weekend to widowisko rozrywkowe

Mazepin: Nie czuję się urażony komentarzami o fortunie ojca

Russell: Wydaje mi się, że Bottas ma nade mną przewagę

Ricciardo zaskoczony skalą postępów Renault

04.12.2020

GP Sakhiru: Russell ponownie najszybszy podczas drugiej sesji

Perez: Nie zależy mi na roli kierowcy rezerwowego w F1

Simone Resta dołącza do zespołu Haas

Ilott najprawdopodobniej z przerwą od startów w sezonie 2021

Deletraz rozczarowany decyzją Haasa o wystawieniu Fittipaldiego

GP Sakhiru: Russell na czele w pierwszym treningu

Aitken: Liczę na chaos w wyścigu oraz możliwość zdobycia punktów

Vettel: Szkoda, że Michael nie będzie świadkiem debiutu Micka

Sainz liczy na udział z Ferrari w testach na Yas Marina

Bottas: To ważny weekend dla mojego statusu i przyszłości w F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

F1 zamierza pozostać przy technologii hybrydowej po sezonie 2025

Nowa generacja silników spalinowych ma być jednak zasilana paliwami zrównoważonymi.
Mateusz Szymkiewicz, 12 listopada 2020, wyświetlenia: 2120<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Formuła 1 w specjalnym oświadczeniu zadeklarowała, że zamierza pozostać przy technologii hybrydowej po sezonie 2025.

Obecna generacja silników ma być zastąpiona najpóźniej w 2026 roku i w związku z odejściem Hondy pojawiły się głosy, że Formuła 1 powinna skoncentrować się na bardziej radykalnej technologii. Wśród propozycji znalazły się w pełni elektryczne układy napędowe czy silniki wodorowe.

Władze serii postanowiły jednak zadeklarować, że po sezonie 2025 zostanie utrzymany silnik spalinowy oraz systemy odzyskiwania energii. Mimo to Formuła 1 chce skoncentrować się na zrównoważonych paliwach, dążąc do neutralności węglowej w 2030 roku.

„Istotne jest, by najbardziej widoczna część naszego sportu była zrównoważona i przyniosła światu realne benefity” – brzmi oświadczenie serii. „Wierzymy, że przy ponad miliardzie pojazdów napędzanych silnikami spalinowymi, mamy potencjał do tego, by stać się liderem w technologiach ograniczających emisję dwutlenku węgla. Jednocześnie uważamy, że nie ma pojedynczego rozwiązania dla technologii silników, jednakże stosowanie zrównoważonych paliw i hybrydowych jednostek będzie znaczącym momentem dla sportu i sektora motoryzacyjnego”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.12.2020  Lista startowa na sezon 2021
30.11.2020  Rzecznik F1 broni decyzji o licznych powtórkach wypadku Grosjeana
30.11.2020  Wolff: Nie możemy drugi raz popełnić tego samego błędu
29.11.2020  Hamilton: To kolejne przypomnienie, jak groźna może być F1
29.11.2020  Van der Merwe: Nigdy wcześniej nie widziałem tyle ognia
Tagi:
F1 ogólnie
Przepisy

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca