F1 2020Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy Toskania Rosja Eifel Portugalia
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.11.2020

Steiner: Przetrwanie największym osiągnięciem Haasa w sezonie 2020

Magnussen bliski startów w IMSA WeatherTech Championship

Alfa potwierdza występ Kubicy w treningu do GP Bahrajnu

25.11.2020

Barrichello: Hamilton jest lepszy od Schumachera

Sirotkin: Mój powrót do Formuły 1 jest mało realny

Vettel: Nie odmówiłbym Mercedesowi

24.11.2020

Hamilton odpowiada na komentarze o byciu 'szczęściarzem'

Mick Schumacher: Skorzystałem z kilku wskazówek od ojca

Vettel: Silnik nie jest jedynym dużym problemem Ferrari

Sainz: Denerwują mnie pytania, czy żałuję przejścia do Ferrari

Giovinazzi: Raikkonen wciąż jest jednym z najlepszych kierowców w F1

23.11.2020

Grosjean: Roczniki '86 i '87 zostały przeoczone przez czołówkę F1

Wehrlein: W 2017 roku Mercedes wybierał między mną a Bottasem

Villeneuve: Zwycięstwa jak w Turcji uwiarygadniają tytuły Hamiltona

LGdS: Haas jest coraz bliżej potwierdzenia umowy z Schumacherem

Key: Bolidy na 2022 rok mogą maksymalnie zwolnić o trzy sekundy

Massa: Powrót Alonso może okazać się rozczarowaniem

22.11.2020

Perez: Znajduję się w szczytowym momencie kariery

Steiner: W sezonie 2021 powinno odbyć się kilka dwudniowych GP

Seidl: Musimy utrzymać wysoką niezawodność

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Tunele aerodynamiczne zakazane od sezonu 2030?

Zdaniem Toto Wolffa istnieje wstępne porozumienie w sprawie takiego rozwiązania.
Maciej Wróbel, 14 listopada 2020, wyświetlenia: 738<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zespoły i władze Formuły 1 rozważają zakaz używania tuneli aerodynamicznych począwszy od sezonu 2030.

Szefowie F1 nadal szukają rozwiązań mających na celu ograniczenie kosztów. Jednym z nich ma być zakaz korzystania z tuneli aerodynamicznych. Kwestia ta była poddana dyskusji podczas spotkania szefów zespołów z władzami F1 po Grand Prix Portugalii.

Zwolennikiem wprowadzenia takiego przepisu jest szef Haasa, Gunther Steiner. „Myślę, że wszystko jest możliwe dzięki rozwojowi technologii, zatem uważam, że może być to właściwy krok” – powiedział Włoch. „Myślę jednak, że jest zbyt wcześnie, by wyciągać wnioski, ale jeśli będzie to coś, co będzie trzeba zrobić, to ja to poprę”.

Szef Mercedesa, Toto Wolff potwierdził, że istnieje „szeroko pojęte porozumienie” w sprawie delegalizacji tuneli aerodynamicznych podkreślając jednocześnie, że rozwiązanie to nadal wymaga dogłębnej analizy. „Nie możemy zapominać o tym, że te samochody są najszybsze na świecie, mają największą siłę docisku i nie chcemy eksperymentować na żywo z kierowcami, opierając się wyłącznie na danych z CFD” – powiedział Austriak.

„Myślę jednak, że wyznaczenie celu, jakim jest zakaz tuneli aerodynamicznych od roku 2030 jest ścieżką, która pasuje wszystkim i pomoże nam uczynić sport jeszcze bardziej zrównoważonym pod kątem finansowym”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.11.2020  AMuS: Ferrari i Renault akceptują zamrożenie silników od 2022 roku
12.11.2020  F1 zamierza pozostać przy technologii hybrydowej po sezonie 2025
31.10.2020  Zespoły przeciwne udziałowi Alonso w testach dla młodych kierowców
28.10.2020  Binotto: Nie jesteśmy gotowi rozmawiać o zamrożeniu silnika
28.10.2020  Daily Mail: Zespoły uzgodniły limit wynagrodzeń dla kierowców
Tagi:
Przepisy
Steiner G.
Wolff T.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca