|
|
|
|
|
|
Binotto: Silnik Ferrari traci do konkurencji 50 koni mechanicznych |
Szef Scuderii deklaruje, że celem na sezon 2021 jest wejście na poziom Renault i Hondy. |
|
•Mateusz Szymkiewicz, 20 listopada 2020, wyświetlenia: 1714 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Embed from Getty Images
Mattia Binotto uważa, że tegoroczna jednostka napędowa Ferrari traci do konkurentów około 50 koni mechanicznych.
Włoski producent dysponuje najsłabszym pakietem, który w dużym stopniu uderzył także w formę klienckich zespołów. Stajnia z Maranello pracuje już na hamowni z przyszłoroczną wersją silnika, jednakże według Matti Binotto, wejście na poziom Mercedesa może okazać się zbyt trudnym wyzwaniem.
„Aktualnie nie mamy najlepszego silnika, ale w przyszłym roku będziemy dysponowali całkowicie nową wersją” – powiedział Włoch. „Musimy być kreatywni podczas testów, ale do tej pory jesteśmy zadowoleni z rezultatów. Czy możemy dogonić Mercedesa? Może to być zbyt duże wyzwanie, ponieważ mówimy o nadrobieniu 40-50 koni mechanicznych. Samo wejście na poziom Hondy oraz Renault byłoby już niezwykłym krokiem naprzód. Musimy pamiętać, że tylko jedna specyfikacja jednostki będzie dozwolona na sezon 2021, nie licząc pewnych małych wyjątków. Nie ma miejsca na błędy”.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|