F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.04.2024

Ricciardo: czternaste pole nie jest złe

Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie

Norris: dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu

Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa

Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach

GP Chin: wyniki kwalifikacji do sprintu

Lando Norris wygrywa kwalifikacje do sprintu

Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte

Alonso: Stroll jest bardziej wrażliwy na niedoskonałości AMR24

Norris: McLarena stać na zwycięstwa w sezonie 2024

Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla

17.04.2024

F1 Racing Confidential - książka o kulisach Formuły 1

AMuS: Newey w ostatnim czasie złożył wizytę we Włoszech

Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem

16.04.2024

The Race: Audi traktuje Ocona jako alternatywę dla Sainza

Watanabe: Celem Hondy i Astona są tytuły w sezonie 2026

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Binotto: Silnik Ferrari traci do konkurencji 50 koni mechanicznych

Szef Scuderii deklaruje, że celem na sezon 2021 jest wejście na poziom Renault i Hondy.
Mateusz Szymkiewicz, 20 listopada 2020, wyświetlenia: 1714<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Mattia Binotto uważa, że tegoroczna jednostka napędowa Ferrari traci do konkurentów około 50 koni mechanicznych.

Włoski producent dysponuje najsłabszym pakietem, który w dużym stopniu uderzył także w formę klienckich zespołów. Stajnia z Maranello pracuje już na hamowni z przyszłoroczną wersją silnika, jednakże według Matti Binotto, wejście na poziom Mercedesa może okazać się zbyt trudnym wyzwaniem.

„Aktualnie nie mamy najlepszego silnika, ale w przyszłym roku będziemy dysponowali całkowicie nową wersją” – powiedział Włoch. „Musimy być kreatywni podczas testów, ale do tej pory jesteśmy zadowoleni z rezultatów. Czy możemy dogonić Mercedesa? Może to być zbyt duże wyzwanie, ponieważ mówimy o nadrobieniu 40-50 koni mechanicznych. Samo wejście na poziom Hondy oraz Renault byłoby już niezwykłym krokiem naprzód. Musimy pamiętać, że tylko jedna specyfikacja jednostki będzie dozwolona na sezon 2021, nie licząc pewnych małych wyjątków. Nie ma miejsca na błędy”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.01.2024  R. Schumacher: Szafnauer mógłby zostać szefem Haasa
09.08.2023  Turrini: Mattia Binotto porozumiał się z Alpine
13.06.2023  Corriere dello Sport: Binotto odrzucił ofertę dołączenia do Audi
15.03.2023  Vasseur: Ludzie lojalni Binotto postanowili odejść z Ferrari
01.03.2023  Steiner: Spodziewam się, że Binotto jeszcze wróci do F1
Tagi:
Ferrari
Binotto M.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca