F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Ricciardo wściekły na Strolla po kraksie w GP Chin

Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym

GP Chin: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Chin: wyniki wyścigu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Key: Bolidy na 2022 rok mogą maksymalnie zwolnić o trzy sekundy

Dyrektor techniczny McLarena wątpi również, że nowe samochody będą do siebie podobne.
Mateusz Szymkiewicz, 23 listopada 2020, wyświetlenia: 1339<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zdaniem dyrektora technicznego McLarena – Jamesa Key'a, nowa generacja samochodów Formuły 1 może okazać się wolniejsza maksymalnie o trzy sekundy.

W sezonie 2022 zadebiutuje nowy regulamin techniczny, który spotkał się z dużą krytyką inżynierów pracujących w Formule 1. Ich zdaniem, kolejna generacja bolidów może zwolnić aż o siedem sekund na okrążeniu w porównaniu do obecnie wykorzystywanych maszyn.

„Omawiamy tę kwestię wewnętrznie, ponieważ musimy to wiedzieć. Czasy okrążeń zdeterminują siły oddziałujące na samochód, co będzie kluczowe dla projektu wielu elementów” – powiedział James Key dla Auto Motor und Sport. „Na pewno samochody okażą się wolniejsze, ponieważ będziemy mieli mniej narzędzi do generowania docisku. Nie wierzę jednak w pesymistyczne teorie o siedmiu sekundach. Zakładam, że różnica będzie na poziomie od jednej do trzech sekund”.

Brytyjczyk nie zgadza się również, że bolidy wszystkich zespołów przyszykowane z myślą o sezonie 2022 będą identyczne. „Będzie kilka oczywistych podobieństw. Mimo to przepisy zapewniają na tyle dużą swobodę, że różnice będą łatwe do rozpoznania. Niektóre geometrie są ściśle określone. Swobodne obszary odejdą jednak od tego, co zostało nam przedstawione. Przede wszystkim musimy zastosować prawidłowy koncept, w innym wypadku znalezione luki w regulaminie w niczym nam nie pomogą. Bez tego daleko nie zajdziesz”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.04.2024  Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach
21.04.2024  Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari
19.04.2024  Norris: Dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu
19.04.2024  Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa
18.04.2024  Norris: McLarena stać na zwycięstwa w sezonie 2024
Tagi:
McLaren
Key J.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca