F1 2021Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy Toskania Rosja Eifel Portugalia Hiszpania
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.01.2021

Motorsport.com: Bolid Alfy zostanie zaprezentowany w Warszawie

Marko: Mogliśmy sięgnąć po Vettela przed sezonem 2021

Ecclestone: Saga z kontraktem Hamiltona jest elementem show

Mazepin: Jestem gotowy na jeszcze większą krytykę w Formule 1

Russell: Utrata miejsca w Mercedesie przed GP Abu Zabi była dziwna

Bottas otwarty na udział w Arktycznym Rajdzie Finlandii

17.01.2021

Davide Brivio dołączy do Alpine jako dyrektor wyścigowy

Racer.com: Grosjean jest bliski kontraktu na starty w serii IndyCar

Jordan: Aston Martin popełnił błąd zatrudniając Vettela

Sainz: Na początku nie wierzyłem w realne zainteresowanie Ferrari

16.01.2021

Verstappen: Red Bull też mógłby dominować jak Mercedes

15.01.2021

Rosberg wykluczył powrót do ścigania

Alpine celuje w regularne wizyty na podium od sezonu 2022

Schumacher: Liczyłem na to, że zadebiutuję w F1 na Albert Park

Autosprint: Mercedes zaproponował Hamiltonowi roczną umowę

14.01.2021

Charles Leclerc zakażony koronawirusem

Yamamoto: Ubolewam, że Honda wycofuje się z Formuły 1

Alpine zaprezentowało zespół przed sezonem 2021

Steiner: Powinniśmy przestać kopać w twarz Mazepina

Binotto: Ferrari nie żałuje, że nie postarało się o angaż Hamiltona

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2021  |  2020  |  2019  |  2018
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Key: Bolidy na 2022 rok mogą maksymalnie zwolnić o trzy sekundy

Dyrektor techniczny McLarena wątpi również, że nowe samochody będą do siebie podobne.
Mateusz Szymkiewicz, 23 listopada 2020, wyświetlenia: 1244<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zdaniem dyrektora technicznego McLarena – Jamesa Key'a, nowa generacja samochodów Formuły 1 może okazać się wolniejsza maksymalnie o trzy sekundy.

W sezonie 2022 zadebiutuje nowy regulamin techniczny, który spotkał się z dużą krytyką inżynierów pracujących w Formule 1. Ich zdaniem, kolejna generacja bolidów może zwolnić aż o siedem sekund na okrążeniu w porównaniu do obecnie wykorzystywanych maszyn.

„Omawiamy tę kwestię wewnętrznie, ponieważ musimy to wiedzieć. Czasy okrążeń zdeterminują siły oddziałujące na samochód, co będzie kluczowe dla projektu wielu elementów” – powiedział James Key dla Auto Motor und Sport. „Na pewno samochody okażą się wolniejsze, ponieważ będziemy mieli mniej narzędzi do generowania docisku. Nie wierzę jednak w pesymistyczne teorie o siedmiu sekundach. Zakładam, że różnica będzie na poziomie od jednej do trzech sekund”.

Brytyjczyk nie zgadza się również, że bolidy wszystkich zespołów przyszykowane z myślą o sezonie 2022 będą identyczne. „Będzie kilka oczywistych podobieństw. Mimo to przepisy zapewniają na tyle dużą swobodę, że różnice będą łatwe do rozpoznania. Niektóre geometrie są ściśle określone. Swobodne obszary odejdą jednak od tego, co zostało nam przedstawione. Przede wszystkim musimy zastosować prawidłowy koncept, w innym wypadku znalezione luki w regulaminie w niczym nam nie pomogą. Bez tego daleko nie zajdziesz”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.01.2021  McLaren rozważa zaangażowanie w Formułę E od sezonu 2022/23
11.01.2021  Sainz: Przed sezonem decyzja o przejściu do Ferrari była oczywista
09.01.2021  Ferrari w styczniu zorganizuje prywatne testy dla Carlosa Sainza
07.01.2021  Ricciardo: McLaren w niczym nie różni się od fabrycznych zespołów
30.12.2020  Seidl: Tegoroczne poprawki kluczowe w końcowym rezultacie McLarena
Tagi:
McLaren
Key J.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca