F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.04.2024

Ricciardo: czternaste pole nie jest złe

Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie

Norris: dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu

Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa

Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach

GP Chin: wyniki kwalifikacji do sprintu

Lando Norris wygrywa kwalifikacje do sprintu

Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte

Alonso: Stroll jest bardziej wrażliwy na niedoskonałości AMR24

Norris: McLarena stać na zwycięstwa w sezonie 2024

Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla

17.04.2024

F1 Racing Confidential - książka o kulisach Formuły 1

AMuS: Newey w ostatnim czasie złożył wizytę we Włoszech

Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem

16.04.2024

The Race: Audi traktuje Ocona jako alternatywę dla Sainza

Watanabe: Celem Hondy i Astona są tytuły w sezonie 2026

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Wolff: Pirelli musi wprowadzić trwalsze opony w sezonie 2021

Austriak przypomina, że w tym roku doszło już do kilku niebezpiecznych incydentów.
Nataniel Piórkowski, 29 listopada 2020, wyświetlenia: 444<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef Mercedesa – Toto Wolff przekonuje, że nowe ogumienie Pirelli gwarantują poprawę bezpieczeństwa kierowców w trakcie sezonu 2021.

Po piątkowych testach prototypowych opon wielu kierowców było rozczarowanych ich zachowaniem. Chociaż Wolff rozumie zastrzeżenia kierowców, to jednak podkreśla, że absolutny priorytet muszą mieć kwestie bezpieczeństwa.

„Musimy uniknąć incydentów, które wydarzyły się w tym roku. Właśnie dlatego powinniśmy wszyscy wspierać Pirelli. Te bolidy generują docisk wyższy niż kiedykolwiek wcześniej. Poziom docisku wzrasta z każdym kolejnym sezonem, więc Pirelli musi na to reagować”.

„Incydent Lance'a Strolla na Mugello zmroził nam wszystkim krew w żyłach. Na Imoli Max stracił szansę na świetny wynik i nie dojechał do mety. Lewis także dwukrotnie dojeżdżał do mety na absolutnym limicie”.

„Przygotowanie bardziej odpornego, trwałego – a co za tym idzie cięższego – produktu jest jedynym rozwiązaniem. To zupełnie zrozumiałe, że Pirelli prowadzi działania, o które zostało poproszone”.

Austriak zaznaczył, że Formuła 1 nie mogłaby nawet rozważać spędzenia trzeciego sezonu na oponach w specyfikacji z 2019 roku. „Obecne opony nigdy nie zapewnią takiej integralności i trwałości przy wzroście obciążeń aerodynamicznych. Trwałości i bezpieczeństwo są najważniejsze”.

„To zrozumiałe, że gdy kierowca dostanie oponę, która jest cięższa i zapewnia mniejszą przyczepność, generując tym samym większą podsterowność i niższy docisk, to będzie chciał zostać przy obecnej specyfikacji”.

„W pewnym sensie można było więc spodziewać się negatywnych reakcji. Pamiętajmy jednak, że bolidy nie były odpowiednio ustawione do tych opon. Po prostu je do nich przykręciliśmy”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.03.2024  Vettel: Powrót do Formuły 1 nie jest w tej chwili moim zmartwieniem
27.03.2024  Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić
22.03.2024  Wolff: Zmiany w ustawieniach zemściły się w drugim treningu
21.03.2024  Susie Wolff wytoczyła pozew przeciw FIA
18.03.2024  Wolff nie spodziewa się załamania formy Red Bulla
Tagi:
Wolff T.
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca