F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.03.2024

Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024

Vettel: Powrót do Formuły 1 nie jest w tej chwili moim zmartwieniem

Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024

Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii

27.03.2024

Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum

Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić

26.03.2024

F1-Insider: Horner prowadzi zaawansowane rozmowy z Alonso

New Zeland Herald: Ricciardo otrzymał ultimatum od RB do GP Chin

25.03.2024

Iwasa zastąpi Ricciardo w pierwszym treningu do GP Japonii

Bottas: Mogliśmy zdobyć punkty w Melbourne

Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii

Vowles: Sargeantowi ciężko będzie odzyskać pewność siebie

24.03.2024

Perez: Sainz na pewno wygrałby dziś z Maksem w równej walce

Alonso rozczarowany karą za incydent z Russellem

Norris: Przegraliśmy walkę o drugie miejsce przez brak podcięcia

Alonso ukarany doliczeniem 20 sekund za niebezpieczną jazdę [Akt.]

Hamilton: To mój najgorszy początek sezonu w całej karierze

Piastri: Polecenie zespołu było całkowicie zasadne

Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii

Russell nie chce oskarżać Alonso o celowe zwolnienie w T6

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Marko: Sytuacja z jednostkami na sezon 2022 wygląda dobrze

Red Bull w walce o zamrożenie rozwoju silników dysponuje wsparciem FIA i Liberty Media.
Mateusz Szymkiewicz, 29 listopada 2020, wyświetlenia: 427<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Helmut Marko ujawnił, że sytuacja zespołów Red Bulla z silnikami na sezon 2022 „wygląda dobrze”.

Austriacki koncern musi liczyć się z odejściem Hondy z końcem 2021 roku. Mimo to Red Bull pracuje nad przejęciem projektu jednostki producenta z Tokio, chcąc korzystać z niej do końca obowiązywania obecnej formuły silnikowej.

W tym celu przedstawiciele Red Bull Racing naciskają na organy zarządzające, by te wprowadziły zamrożenie rozwoju hybrydowych pakietów V6. Propozycja stajni z Milton Keynes od samego początku dysponuje wsparciem Mercedesa, natomiast w ostatnich dniach gotowość do rozmów wyrazili szefowie Ferrari oraz Renault.

„Byłem w Japonii, by nakreślić finansowy koncept i móc stwierdzić, czy możemy samodzielnie korzystać z ich [Hondy] silnika od 2022 roku” – powiedział Helmut Marko, konsultant Red Bulla. „Szanse na to, byśmy mogli zarządzać tym projektem wyglądają dobrze. Decydującym czynnikiem będzie zamrożenie rozwoju od sezonu 2022. W innym wypadku nie będziemy mieli zasobów, które umożliwią nam rozwój tych skomplikowanych jednostek. To nie jest szantaż, to jest fakt”.

77-latek dodał, że Red Bull w walce o zamrożenie rozwoju dysponuje wsparciem FIA oraz Liberty Media. „Nie tylko my lobbujemy ten pomysł. FIA oraz Liberty Media także wyrażają zainteresowanie. Zamrożenie rozwoju mogłoby drastycznie obniżyć koszty, więc ostatecznie są same pozytywy”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.03.2024  Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024
28.03.2024  Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii
27.03.2024  Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum
26.03.2024  New Zeland Herald: Ricciardo otrzymał ultimatum od RB do GP Chin
25.03.2024  Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii
Tagi:
Marko H.
Red Bull
FIA
Liberty Media

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca