F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.04.2024

Ricciardo: czternaste pole nie jest złe

Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie

Norris: dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu

Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa

Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach

GP Chin: wyniki kwalifikacji do sprintu

Lando Norris wygrywa kwalifikacje do sprintu

Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte

Alonso: Stroll jest bardziej wrażliwy na niedoskonałości AMR24

Norris: McLarena stać na zwycięstwa w sezonie 2024

Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla

17.04.2024

F1 Racing Confidential - książka o kulisach Formuły 1

AMuS: Newey w ostatnim czasie złożył wizytę we Włoszech

Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem

16.04.2024

The Race: Audi traktuje Ocona jako alternatywę dla Sainza

Watanabe: Celem Hondy i Astona są tytuły w sezonie 2026

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Bottas najszybszy w wieczornej sesji na Yas Marina

Mercedes dość wyraźnie prowadził nad resztą stawki.
Łukasz Godula, 11 grudnia 2020, wyświetlenia: 3068<< | lista | T- | T+ | >>
W drugiej sesji kierowcy otrzymali do wykorzystania dodatkowy komplet prototypowych opon Pirelli na 2021 rok. Różnią się one nieco konstrukcją w związku z rosnącym dociskiem i siłami działającymi na ogumienie. Oczywiście ekipy nie mogły wypróbować nowych podłóg, które zadebiutują w przyszłym sezonie, jednak każde dane były wartościowe, dlatego od razu na torze pojawiła się praktycznie cała stawka.

Wszystkie zespoły poza Mercedesem zdecydowały się przejechać 10 lub 11 okrążeń na nowych oponach. Mistrzowska ekipa wykonała kilka okrążeń krótszy przejazd, przy okazji była szybsza od reszty stawki o ponad sekundę. Oby to nie był żaden prognostyk przyszłego sezonu...

Słońce zaczynało zachodzić, a w użycie weszły opony pośrednie i twarde. Ponownie najszybszy okazał się Bottas i z wynikiem 1:36,276 był o 0,2 sekundy lepszy od Hamiltona. Za Mercedesami uplasował się Verstappen. Na miękkich oponach, które Mercedes wykorzystał na następnym przejeździe, na czoło wskoczył Hamilton z czasem 1:36,097, jednak został on usunięty w związku z przekroczeniem limitów toru. Tak więc oficjalnie w tabeli na szczycie pozostał Bottas. Za Mercedesem plasował się Red Bull, a dalej środek stawki z niesamowicie małymi różnicami pomiędzy samochodami. Każdy malutki błąd decydował o kilku pozycjach.

Wielu kierowców próbowało długich przejazdów na miękkich oponach, ale co ciekawe, Mercedes powrócił do pracy na prototypowym ogumieniu. Tymczasem końcówka sesji przypomniała nam, że sezon jest praktycznie zakończony. Silniki w samochodach Russella i Raikkonena wyzionęły ducha, z tym że w bolidzie Fina dość spektakularnie, stając w dość dużym ogniu. Kimi zjechał na pobocze a sędziowie zdecydowali o wywieszeniu czerwonej flagi.

Sesja została wznowiona na kilka ostatnich minut, ale podczas wyjazdu na tor Hamilton nie potrafił w pitlane wrzucić biegów. Zespół polecił Anglikowi zatrzymać się. Gdy uruchomiono silnik ponownie, wszystko było już w porządku, choć na kolejnym kółku wymagana była wymiana kierownicy.

Pogoda na koniec sesji:
Temperatura toru: 27°C
Temperatura powietrza: 23°C
Prędkość wiatru: 2,3 km/h
Wilgotność powietrza: 47%
Sucho

P.NrKierowcaBolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.77Valtteri BottasMercedes W11 EQ Performance1:36,276--28
2.44Lewis HamiltonMercedes W11 EQ Performance1:36,4790,2030,20330
3.33Max VerstappenRed Bull RB161:37,0460,7700,56730
4.23Alexander AlbonRed Bull RB161:37,2630,9870,21733
5.4Lando NorrisMcLaren MCL351:37,4381,1620,17529
6.31Esteban OconRenault R.S.201:37,5051,2290,06730
7.11Sergio PerezRacing Point RP201:37,5061,2300,00135
8.16Charles LeclercFerrari SF10001:37,5081,2320,00231
9.3Daniel RicciardoRenault R.S.201:37,5081,2320,00029
10.18Lance StrollRacing Point RP201:37,5601,2840,05229
11.26Daniił KwiatAlphaTauri AT011:37,5961,3200,03632
12.55Carlos SainzMcLaren MCL351:37,6161,3400,02031
13.10Pierre GaslyAlphaTauri AT011:37,9001,6240,28432
14.7Kimi RaikkonenAlfa Romeo C391:38,0681,7920,16828
15.5Sebastian VettelFerrari SF10001:38,1981,9220,13032
16.20Kevin MagnussenHaas VF-201:38,5042,2280,30634
17.99Antonio GiovinazziAlfa Romeo C391:38,5642,2880,06031
18.63George RussellWilliams FW431:38,8172,5410,25324
19.51Pietro FittipaldiHaas VF-201:39,0272,7510,21025
20.6Nicholas LatifiWilliams FW431:39,1322,8560,10531
107% najlepszego czasu: 1:43,015

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.04.2024  Ricciardo: czternaste pole nie jest złe
19.04.2024  Norris: dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu
19.04.2024  GP Chin: wyniki kwalifikacji do sprintu
19.04.2024  Lando Norris wygrywa kwalifikacje do sprintu
19.04.2024  Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach
Tagi:
Yas Marina
Grand Prix F1

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca