F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.04.2024

Ricciardo: czternaste pole nie jest złe

Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie

Norris: dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu

Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa

Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach

GP Chin: wyniki kwalifikacji do sprintu

Lando Norris wygrywa kwalifikacje do sprintu

Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte

Alonso: Stroll jest bardziej wrażliwy na niedoskonałości AMR24

Norris: McLarena stać na zwycięstwa w sezonie 2024

Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla

17.04.2024

F1 Racing Confidential - książka o kulisach Formuły 1

AMuS: Newey w ostatnim czasie złożył wizytę we Włoszech

Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem

16.04.2024

The Race: Audi traktuje Ocona jako alternatywę dla Sainza

Watanabe: Celem Hondy i Astona są tytuły w sezonie 2026

Więcej wiadomości

  Archiwum 2020
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Marko: W 90 procentach zapewniliśmy sobie silniki Hondy na 2022 rok

Ostateczne porozumienie ma blokować brak przepisów o zamrożeniu rozwoju.
Mateusz Szymkiewicz, 23 grudnia 2020, wyświetlenia: 1369<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Helmut Marko potwierdził, że Red Bull w „85-90 procentach” zapewnił sobie silniki Hondy po sezonie 2021.

Przyszłoroczne mistrzostwa będą ostatnimi dla japońskiego producenta w Formule 1, co stawia ekipy Red Bulla w skomplikowanej sytuacji. Mimo to od kilku miesięcy Christian Horner oraz Helmut Marko pracują nad przejęciem projektu silnika Hondy, by móc z niego korzystać do końca obowiązywania aktualnych przepisów.

Red Bull nie jest jednak zainteresowany finansowaniem dalszego rozwoju pakietu, oczekując od władz Formuły 1, że te od sezonu 2022 zablokują wprowadzanie dalszych zmian. Jak ujawnił konsultant czterokrotnych mistrzów świata, głównie ta kwestia uniemożliwia zawarcie ostatecznego porozumienia z Hondą.

„To trudny temat, ale mogę powiedzieć, że jesteśmy blisko umowy w 85-90 procentach” – powiedział Helmut Marko dla ServusTV. „Honda jest bardzo pomocna Red Bullowi i będziemy mogli korzystać z ich jednostki przy technicznej asyście. Konieczne jest jednak zamrożenie rozwoju, które jest kosztowne, a nas na to nie stać. Poza tym wszystko wygląda dobrze i będziemy w stanie wkrótce zabezpieczyć umowę. Spodziewam się, że w najbliższych tygodniach sytuacja dotycząca 2022 roku będzie klarowna, a kontrakt będzie mógł zostać podpisany w nowym roku”.

77-latek dodał, że Red Bull oraz Honda są zdeterminowani, by pokonać Mercedesa w sezonie 2021. „Wyciągnęliśmy wnioski i nie będzie już więcej wymówek. Silnik będzie dużo lepszy pod względem osiągów. Wszystko co obiecała nam Honda udało się wypracować. Samochód oraz technologia nie ulegną dużym zmianom, jednakże cały pakiet był rozwijany na przestrzeni roku”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.04.2024  Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie
07.04.2024  Verstappen: To Grand Prix nie mogło ułożyć się dla nas lepiej
06.04.2024  Marko: Postępy Pereza konsekwencją zbliżających się rozmów
06.04.2024  Alonso sugeruje dalsze starty z Astonem w sezonie 2025
06.04.2024  Verstappen: Moje okrążenie nie było perfekcyjne
Tagi:
Red Bull
Marko H.
Honda

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca