F1 2021Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy Toskania Rosja Eifel Portugalia Hiszpania
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.01.2021

Jordan: Hamilton podpisze wkrótce umowę z Mercedesem

Ross Brawn pozostanie dyrektorem do spraw sportowych F1

Roberts: Zamrożenie rozwoju bolidów to szansa dla Williamsa

McLaren odpalił po raz pierwszy silnik w bolidzie MCL35M

Carlos Sainz odbył pierwszy test za kierownicą Ferrari

Berger: Verstappen i Leclerc zdobyliby tytuł z Mercedesem

Bottas: Saga z kontraktem Hamiltona nie ma dla mnie znaczenia

Verstappen: Podejście Gasly'ego nie sprawdziło się w Red Bullu

Zespoły wstrzymały się od przegłosowania zamrożenia silników

Binotto: Leclerc może stać się liderem Ferrari na miarę Schumachera

Alesi: System zatrudniania kierowców w F1 musi ulec zmianie

26.01.2021

RaceFans.net: Stellantis może rozważyć przejęcie Saubera

Wolff: Red Bull z Perezem będzie dużo groźniejszym rywalem

Vettel: Nie należy porównywać Astona Martina do Red Bulla

RTL: Hamilton w najbliższych dniach sfinalizuje umowę z Mercedesem

25.01.2021

Steiner: Odcięcie Micka od zewnętrznej uwagi może być wyzwaniem

Sainz: Leclerc zacznie sezon z niewielką przewagą nade mną

Marko: Spodziewam się decyzji o zamrożeniu rozwoju jednostek

Perez: Po pięciu wyścigach będę wiedział jak szybki jest Verstappen

Magnussen: Dysponowałem ofertą startów w F1 na sezon 2021

Więcej wiadomości

  Archiwum 2021
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2021  |  2020  |  2019  |  2018
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Szafnauer: Vettel może wydobyć to, co najlepsze w Strollu

Szef Astona Martina liczy na utrzymanie zwycięskiej formy w sezonie 2021.
Maciej Wróbel, 13 stycznia 2021, wyświetlenia: 582<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zdaniem szefa Astona Martina, Otmara Szafnauera, Sebastian Vettel może być w stanie „wydobyć to, co najlepsze” ze swojego nowego zespołowego partnera, Lance'a Strolla.

Po sezonie 2020 Sebastian Vettel opuścił po sześciu latach zespół Ferrari, który nie zaproponował mu nowej umowy. Po kilku miesiącach niepewności Niemiec ostatecznie podpisał kontrakt z Racing Point, które po Nowym Roku zmieniło oficjalnie nazwę na Aston Martin. Wraz z Vettelem skład ekipy współtworzyć będzie Lance Stroll.

Otmar Szafnauer spodziewa się, że Vettel i Stroll będą motywowali siebie nawzajem, wnosząc „zwycięską mentalność”, która dodatkowo pobudzi zespół. „To niesamowicie ekscytujące dla każdego z nas w zespole” – przyznał Szafnauer, komentując skład kierowców na nowy sezon.

„W Sebastianie mamy sprawdzonego, czterokrotnego mistrza świata, mającego doświadczenie w pomocy zespołom, by te stawały się zespołami zwycięskimi, będącymi pretendentami do tytułów. To dlatego jego dołączenie jest tak ważne dla nas. Wnosi mentalność zwycięzcy i niewątpliwie dużo się nauczymy od niego podczas tej podróży”.

„Lance jest młodym, utalentowanym i ciężko pracującym kierowcą, który ma za sobą najlepszy sezon w dotychczasowej karierze i poczynił duże postępy we wszystkich obszarach. Wiemy, że jeśli zapewnimy mu odpowiednie narzędzia, jest więcej niż zdolny do tego, by pomóc zespołowi w osiągnięciu jego celów”.

„Uważamy także, iż Sebastian wydobędzie z Lance'a to, co w nim najlepsze, a Lance z kolei będzie mocno naciskał Sebastiana, tak więc jesteśmy zachwyceni naszym składem na rok 2021. To idealna mieszanka doświadczenia, wiedzy o wygrywaniu wyścigów i surowego talentu”.

Szafnauer dodał, że zarządzanie procesem transformacji Racing Point w Astona Martina tak, by nie osłabić sprawdzonej umiejętności zespołu do osiągania wyjątkowych rezultatów przy ograniczonych zasobach, było nie lada wyzwaniem. Amerykanin uważa też, że wraz z nowymi inwestycjami zespół będzie w stanie walczyć o zwycięstwa w nadchodzącym sezonie.

„Było to bardzo trudne zadanie. Łatwo zapomnieć, że przygotowywaliśmy grunt pod zupełnie nową erę przy bardzo wymagającym globalnym otoczeniu, jednocześnie równoważąc te zadania z naszym najbardziej udanym jak dotąd sezonem w F1 – w tym zwycięstwem w wyścigu i wielu podiach na drodze do zdobycia czwartej pozycji w mistrzostwach konstruktorów”.

„Wszystkie zaangażowane osoby powinny być z siebie niezwykle dumne z tego osiągnięcia. Pokazuje to, że chociaż mamy nową nazwę i tożsamość, zachowaliśmy silny kręgosłup, który poprowadził nas przez trudne czasy do miejsca, w którym znajdujemy się obecnie”.

„Podczas gdy kiedyś wyzwaniem dla nas było stanie się najbardziej efektywnym zespołem w stawce, teraz mamy ekscytującą możliwość, by utrzymać się w ścisłej czołówce przy równoczesnym utrzymaniu naszej efektywności, by móc dodać kolejny, ekscytujący rozdział do dziedzictwa Astona Martina”.

„Z nową nazwą, zaangażowanymi akcjonariuszami, świeżymi inwestycjami i doświadczonym zespołem wierzymy, że wszystko jest na swoim miejscu, abyśmy mogli walczyć o kolejne podia i zwycięstwa” – zakończył Szafnauer.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
03.01.2021  Szafnauer: Czujemy podekscytowanie otwarciem nowego rozdziału
26.10.2020  Racing Point wzniesie skargę na reprymendę nałożoną na Pereza
12.10.2020  Szafnauer: Vettel rozkwitnie po odejściu z Ferrari
21.09.2020  Szafnauer: Potrójne wyścigi są nie do utrzymania w F1
13.09.2020  Szafnauer: Vettel i Stroll mogą liczyć na równe traktowanie
Tagi:
Szafnauer O.
Aston Martin
Vettel S.
Stroll Lan.
Racing Point

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca