F1 2021Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy Toskania Rosja Eifel Portugalia Hiszpania
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

02.03.2021

Marko: Nie mamy nic do ukrycia przy bolidzie RB16B

Capito: Williams może stracić Russella po sezonie 2021

01.03.2021

Pirelli zaprezentowało harmonogram testów niskoprofilowych opon

Steiner: Akceptujemy ryzyko związane z porzuceniem rozwoju VF-21

Simon: Nowe jednostki muszą zapewnić swobodę w zarządzaniu energią

Jamie Chadwick pozostanie kierowcą rozwojowym Williamsa

28.02.2021

Perez: Posada w Red Bullu otworzy mi wiele drzwi na przyszłość

Binotto: Ferrari popiera pomysł sobotnich wyścigów

Magnussen: Dynamika między partnerami w F1 jest bardzo dziwna

Haas: Nowa strategia zapewnia nam finansową stabilizację

27.02.2021

Targett-Adams: Wyścig w Afryce naszym następnym celem

Charles Leclerc zainteresowany startem w Le Mans z Ferrari

Fernando Alonso nie weźmie udziału w prezentacji Alpine

Sainz nie komentuje informacji o wypadku z testów Pirelli

Alfa Romeo C41 zadebiutowała na torze wyścigowym

26.02.2021

Binotto: Rozwiązaliśmy problemy z prędkością na prostych

Verstappen przeciwny wprowadzeniu wyścigów kwalifikacyjnych

Lawrence Stroll: Perspektywa zatrudnienia Hamiltona jest kusząca

Perez: Bolid Red Bulla wymaga specyficznego stylu jazdy

Ricciardo: Wyścigi kwalifikacyjne nie mogą dewaluować zwycięstw

Więcej wiadomości

  Archiwum 2021
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2021  |  2020  |  2019  |  2018
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Marko: Spodziewam się decyzji o zamrożeniu rozwoju jednostek

W poniedziałek producenci będą decydowali o dalszym losie hybrydowych pakietów V6.
Mateusz Szymkiewicz, 25 stycznia 2021, wyświetlenia: 801<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Helmut Marko spodziewa się, że producenci zadecydują o zamrożeniu rozwoju jednostek od 2022 roku.

W poniedziałek dojdzie do głosowania, którego wyniki będą kluczowe dla przyszłości zespołów Red Bulla w Formule 1. Austriacki producent chce przejąć projekt silnika Hondy bez konieczności inwestowania w jego rozwój.

„Spodziewam się, że pójdzie to po naszej myśli” – powiedział Helmut Marko dla RTL. „Mamy już przepisy, które ograniczają wydatki na działalność operacyjną oraz na wynagrodzenia dla kierowców. Pozostała do rozwiązania jedynie kwestia kosztów związanych z silnikami. Logiczne jest, że powinniśmy pójść w tym kierunku”.

Konsultant Red Bulla przyznał, że porozumienie między producentami zostało już wypracowane. Regulamin ma zawierać zapis o możliwości wprowadzenia zmian, jeśli różnice w osiągach między silnikami będą zbyt duże. „Będzie to działać, jeżeli ktoś znajdzie się dwa procent za czołowym pakietem. Mimo to wciąż mamy na to czas. Najważniejsze jest całkowite zamrożenie rozwoju. Do rozwiązania jest kwestia kosztów, a my stoimy przed szansą na przejęcie oraz obsługę silników Hondy”.

Marko dodał, że Red Bull nie bierze pod uwagę odnowienia współpracy z Renault. „Kiedy kupujesz silnik, musisz dostosować się do projektu wykonanego z myślą o potrzebach producenta. Konieczne jest posiadanie własnej jednostki lub partnera, by móc myśleć o odniesieniu sukcesu. Decyzja o zrobieniu tego na własną rękę jest odważna i wymaga potężnej inwestycji. Nowe regulacje [na 2025 rok] będą prostsze i zrealizujemy je przy ograniczonych kosztach, co da nam niezależność i pozwoli odnosić sukcesy”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.03.2021  Marko: Nie mamy nic do ukrycia przy bolidzie RB16B
23.02.2021  Marko: Wolff próbuje tworzyć napięcia jeszcze przed startem testów
16.02.2021  Horner: Verstappen jest na szczycie listy życzeń Mercedesa
16.02.2021  Ricciardo: Wyścigi kwalifikacyjne to dobry pomysł
03.02.2021  Marko: Red Bull nie ma planu awaryjnego
Tagi:
Marko H.
F1 ogólnie

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca