F1 2021Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy Toskania Rosja Eifel Portugalia Hiszpania
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

05.03.2021

Aston Martin zaprezentował samochód bezpieczeństwa

Williams oficjalnie zaprezentował tegoroczny samochód

F1 potwierdziła organizację GP Portugalii w sezonie 2021

Brown oraz Ricciardo założyli się przed sezonem 2021

Todt: Przy kolejnym wybryku czekają Mazepina surowe konsekwencje

Steiner: Przeprojektowaliśmy samochód po wypadku Grosjeana

Alpine nie działa aktywnie na rzecz pozyskania klienta w F1

Organizator GP Bahrajnu zdradził zasady przyjmowania kibiców

04.03.2021

Aston Martin AMR21 zadebiutował na torze Silverstone

Steiner: Sankcje sportowe na Rosję bez wpływu na malowanie Haasa

Wolff: Spodziewam się powrotu kibiców na trybuny w sezonie 2021

Aitken pozostanie trzecim kierowcą Williamsa w sezonie 2021

Vettel: Stroll jest niedocenianym kierowcą wyścigowym

Wolff: Obawiam się jak Perez wykorzysta wiedzę o silniku Mercedesa

Steiner: VF-21 zostanie zintegrowane z silnikiem dopiero w Bahrajnie

Ocon: Alpine nie może całkowicie polegać na Alonso

Haas zaprezentował zupełnie nowe malowanie na sezon 2021

03.03.2021

Aston Martin przedstawił konstrukcję AMR21

Alpine wyjaśnia decyzję o zmianach organizacyjnych

02.03.2021

Bottas: W sezonie 2021 zamierzam być bardziej samolubny

Więcej wiadomości

  Archiwum 2021
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2021  |  2020  |  2019  |  2018
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Zespoły wstrzymały się od przegłosowania zamrożenia silników

Marko: "Porozumienie z piątku przestało być aktualne już w poniedziałek".
Mateusz Szymkiewicz, 27 stycznia 2021, wyświetlenia: 834<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

W trakcie poniedziałkowego spotkania zespoły wstrzymały się od przegłosowania zamrożenia rozwoju silników V6.

Od kilku miesięcy trwają rozmowy w sprawie przepisów, które drastycznie ograniczą poziom modyfikacji w obecnie wykorzystywanych układach napędowych. Orędownikiem zmian jest Red Bull, który chce przejąć projekt jednostki Hondy bez konieczności inwestowania w dalszy rozwój.

Głosowanie nad zmianami pierwotnie miało odbyć się w poniedziałek, lecz jak informuje Helmut Marko, zespoły nie zaakceptowały dotychczasowych ustaleń. „Porozumienie z piątku przestało być aktualne już w poniedziałek. Dojdzie do kolejnych rozmów oraz negocjacji” – powiedział konsultant Red Bulla dla Motorsport-magazin.com.

Kolejne spotkanie szefów zespołów odbędzie się w środę, jednakże temat zamrożenia rozwoju silników powróci najwcześniej za dwa tygodnie w trakcie obrad Komisji F1. Według medialnych przecieków, pozostali producenci – Mercedes, Ferrari oraz Renault, postanowili grać na zwłokę.

„To nie jest zła konkluzja. Dla nas jako Red Bulla to po prostu oznacza, że musimy czekać. Pozostajemy elastyczni oraz pozytywnie nastawieni” – dodał Helmut Marko.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
04.03.2021  Wolff: Spodziewam się powrotu kibiców na trybuny w sezonie 2021
01.03.2021  Simon: Nowe jednostki muszą zapewnić swobodę w zarządzaniu energią
28.02.2021  Binotto: Ferrari popiera pomysł sobotnich wyścigów
27.02.2021  Targett-Adams: Wyścig w Afryce naszym następnym celem
24.02.2021  Kubica: Wyścigi kwalifikacyjne nie urozmaicą F1
Tagi:
F1 ogólnie
Marko H.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca