F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Ricciardo wściekły na Strolla po kraksie w GP Chin

Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym

GP Chin: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Chin: wyniki wyścigu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2021
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Isola: Zespoły szybko odrobią straty w docisku i przyczepności

Włoch broni także tegorocznych opon pomimo krytycznych uwag kierowców.
Nataniel Piórkowski, 10 lutego 2021, wyświetlenia: 606<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Pirelli spodziewa się, że zespoły szybko odzyskają docisk utracony w związku z wprowadzeniem nowych ograniczeń w przepisach technicznych na sezon 2021.

Pod koniec ubiegłego roku kierowcy otwarcie krytykowali ogumienie przygotowywane przez włoskiego producenta na obecną kampanię. Szef działu sportów motorowych Pirelli – Mario Isola podkreśla jednak, że specyfikacja nowego ogumienia jest dostosowana do aktualnej generacji bolidów.

„Nowa specyfikacja jest zaprojektowana w taki sposób, aby nadążać za ewolucją w zakresie ciśnienia, prędkości oraz obciążeń działających na ogumienie w tegorocznych bolidach”.

„Wiemy, że nowa specyfikacja generuje nieco większą podsterowność, ale zespoły miały już okazję ją przetestować i ustaliły, w jaki sposób mogą zmienić konfigurację i ponownie wyważyć swe bolidy w optymalny sposób”.

„Nie spodziewam się więc znaczących różnic. Wiemy, że konstrukcje z 2021 roku są ewolucją tych z 2020” – podkreślił.

Pomimo licznych ograniczeń w aerodynamice bolidów, Isola nie przewiduje znaczącego spadku przyczepności w 2021 roku.

„Na pewno spodziewamy się redukcji na początkowym etapie sezonu. To prawda, że celem władz sportu był powrót do poziomu obciążeń z końca 2019 lub początku 2020 roku. Wiemy jednak, że zespoły ciężko pracują zimą, aby zwiększyć siłę docisku”.

„Oczekujemy więc, że rozpoczniemy ten sezon z nieco niższymi poziomami docisku, niż miało to miejsce pod koniec poprzedniego sezonu. Są to jednak straty, które zespoły szybko odrobią”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.03.2024  F1 pozostanie na 18-calowych felgach
14.03.2024  Mieszanki ogumienia na wyścigi sezonu 2024
18.11.2023  Russell: Pierwsze okrążenia będą katastrofą
17.11.2023  Russell nie wyklucza nawet czterech pit stopów w GP Las Vegas
19.10.2023  Isola odpiera zastrzeżenia Verstappena
Tagi:
Pirelli
Isola M.
Przepisy
F1 ogólnie

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca