F1 2021Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy Toskania Rosja Eifel Portugalia Hiszpania
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

02.03.2021

Mazepin: Nie jestem dumny ze swojego zachowania

Marko: Nie mamy nic do ukrycia przy bolidzie RB16B

Capito: Williams może stracić Russella po sezonie 2021

01.03.2021

Pirelli zaprezentowało harmonogram testów niskoprofilowych opon

Steiner: Akceptujemy ryzyko związane z porzuceniem rozwoju VF-21

Simon: Nowe jednostki muszą zapewnić swobodę w zarządzaniu energią

Jamie Chadwick pozostanie kierowcą rozwojowym Williamsa

28.02.2021

Perez: Posada w Red Bullu otworzy mi wiele drzwi na przyszłość

Binotto: Ferrari popiera pomysł sobotnich wyścigów

Magnussen: Dynamika między partnerami w F1 jest bardzo dziwna

Haas: Nowa strategia zapewnia nam finansową stabilizację

27.02.2021

Targett-Adams: Wyścig w Afryce naszym następnym celem

Charles Leclerc zainteresowany startem w Le Mans z Ferrari

Fernando Alonso nie weźmie udziału w prezentacji Alpine

Sainz nie komentuje informacji o wypadku z testów Pirelli

Alfa Romeo C41 zadebiutowała na torze wyścigowym

26.02.2021

Binotto: Rozwiązaliśmy problemy z prędkością na prostych

Verstappen przeciwny wprowadzeniu wyścigów kwalifikacyjnych

Lawrence Stroll: Perspektywa zatrudnienia Hamiltona jest kusząca

Perez: Bolid Red Bulla wymaga specyficznego stylu jazdy

Więcej wiadomości

  Archiwum 2021
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2021  |  2020  |  2019  |  2018
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

F1 zamrozi rozwój jednostek napędowych przed sezonem 2022

Plan wprowadzenia wyścigów kwalifikacyjnych wymaga dalszych dyskusji.
Nataniel Piórkowski, 11 lutego 2021, wyświetlenia: 993<< | lista | T- | T+ | >>

Formuła 1 zatwierdziła plan zamrożenia rozwoju obecnej specyfikacji jednostek napędowych przed startem sezonu 2022.

Decyzja w tej sprawie została podjęta jednomyślnie, podczas czwartkowego posiedzenia Komisji F1. W jej skład wchodzą przedstawiciele FIA, Formuły 1 oraz zespołów.

Inicjatorami projektu były teamy korzystające aktualnie z silników Hondy: Red Bull Racing oraz AlphaTauri.

Obie stajnie są skłonne przejąć prawa własności intelektualnej do projektu jednostki japońskiego koncernu, gdy ten opuści serię Grand Prix wraz z końcem tego roku. Nie zamierzają jednak ponosić bardzo wysokich kosztów ich ewentualnego dalszego rozwoju.

Szczegóły samego procesu zamrażania rozwoju, w tym dokładny termin jego wprowadzenia, nie zostały jeszcze potwierdzone.

Komisja debatowała także na temat najnowszej propozycji Liberty Media, dotyczącej przetestowania w tym roku koncepcji wyścigów kwalifikacyjnych przy okazji Grand Prix Kanady, Grand Prix Włoch i Grand Prix Brazylii.

Według doniesień portalu Race Fans propozycja miała spotkać się z pozytywną reakcją zespołów. Nie potwierdzono jednak żadnych detali.

Koncepcja zakłada przeniesienie kwalifikacji na piątkowe popołudnie. W sobotę miałby być organizowany około godzinny wyścig sprinterski. Dopiero na podstawie jego wyników tworzono by ustawienie na starcie niedzielnego wyścigu Grand Prix.

Trwają także rozmowy na temat propozycji wprowadzenia limitu płac dla kierowców oraz najlepiej opłacanych członków zespołów.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
25.02.2021  Tost: Nowe przepisy powinny pozwolić na powrót Coswortha
15.02.2021  Horner: Producenci silników osiągnęli nieformalne porozumienie
11.02.2021  Los wyścigów kwalifikacyjnych wyjaśni się przed GP Bahrajnu
11.02.2021  Brown: Sport wciąż debatuje nad nową formułą jednostek napędowych
10.02.2021  Wyścigi kwalifikacyjne Formuły 1 byłyby punktowane
Tagi:
Przepisy

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca