F1 2021Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy Toskania Rosja Eifel Portugalia Hiszpania
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

04.03.2021

Wolff: Spodziewam się powrotu kibiców na trybuny w sezonie 2021

Aitken pozostanie trzecim kierowcą Williamsa w sezonie 2021

Vettel: Stroll jest niedocenianym kierowcą wyścigowym

Wolff: Obawiam się jak Perez wykorzysta wiedzę o silniku Mercedesa

Steiner: VF-21 zostanie zintegrowane z silnikiem dopiero w Bahrajnie

Ocon: Alpine nie może całkowicie polegać na Alonso

Haas zaprezentował zupełnie nowe malowanie na sezon 2021

03.03.2021

Aston Martin przedstawił konstrukcję AMR21

Alpine wyjaśnia decyzję o zmianach organizacyjnych

02.03.2021

Bottas: W sezonie 2021 zamierzam być bardziej samolubny

Daniił Kwiat będzie kierowcą rezerwowym Alpine w sezonie 2021

Alpine odsłoniło model A521

Hamilton: W przyszłości jestem gotowy rozmawiać o dłuższej umowie

Vandoorne i De Vries kierowcami rezerwowymi Mercedesa

Mercedes przedstawił bolid W12

Coronel: Drogi Hamiltona i Mercedesa mogą się rozejść po 2021

Agag: Formuła E po przyspieszeniu pokona samochód F1

Mazepin: Nie jestem dumny ze swojego zachowania

Marko: Nie mamy nic do ukrycia przy bolidzie RB16B

Capito: Williams może stracić Russella po sezonie 2021

Więcej wiadomości

  Archiwum 2021
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2021  |  2020  |  2019  |  2018
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Red Bull zaprezentował konstrukcję RB16B

Zespół rozpoczyna ostatni sezon partnerskiej współpracy z Hondą.
Nataniel Piórkowski, 23 lutego 2021, wyświetlenia: 4451<< | lista | T- | T+ | >>

Red Bull Racing przedstawił bolid RB16B, z którym przystąpi do tegorocznych mistrzostw Formuły 1.

Konstrukcja RB16B jest oparta na projekcie ubiegłorocznego modelu RB16, który zapewnił ekipie dwa zwycięstwa oraz trzynaście miejsc na podium.

Zespół rozwijał swój bolid niemal do samego końca poprzedniej kampanii, pragnąc zebrać jak najwięcej informacji, które pomogą w przygotowaniu najnowszej maszyny.

Pomimo tego, że rozwój projektów jest ograniczony systemem tokenów, w regulacjach Formuły 1 doszło do znaczących zmian, które mają doprowadzić do redukcji poziomu docisku. Jednocześnie wszystkie zespoły czeka wyzwanie związane z podziałem zasobów pomiędzy programy 2021 i 2022.

Max Verstappen, który rozpoczyna sezon jasnym celem włączenia się do walki o mistrzostwo świata, podkreśla, jak ważne będzie odrobienie strat. „Wiele dowiedzieliśmy się o ubiegłorocznym bolidzie i możemy przenieść te lekcje na ten sezon, przynajmniej częściowo”.

„Ze względu na tokeny nie możemy zrobić absolutnie wszystkiego, co byśmy chcieli, ale zdajemy sobie sprawę z tego, jak ważny będzie to dla nas sezon. Chcemy zaprezentować się z bardzo dobrej strony, chociaż już teraz spoglądamy ku przyszłorocznej kampanii”.


Team z Milton Keynes rozpoczyna ostatni sezon partnerskiej współpracy z Hondą, która po zakończeniu kampanii odejdzie z serii Grand Prix.

Japoński producent nie zamierza jednak ograniczać rozwoju swej jednostki napędowej, gdyż ta zostanie przekazana Red Bullowi. Austriacki koncern będzie odpowiadał za jej obsługę co najmniej do 2024 roku.

„Chcemy odejść z Formuły 1 z przytupem” – nie ukrywa dyrektor techniczny Hondy w F1, Toyoharu Tanabe. „Kiedy nikt jeszcze nie mówił o koronawirusie, planowaliśmy skorzystać z tego projektu silnika w 2021 roku. Później nadeszła jednak pandemia, potem lockdown. Postanowiliśmy więc odłożyć w czasie wprowadzenie nowej jednostki napędowej do 2022 roku”.

„Wtedy jednak kierownictwo grupy zadecydowało o zakończeniu programu w Formule 1 wraz z końcem 2021 roku, więc ponownie zmieniliśmy nasze plany i przyspieszyliśmy program rozwojowy. Nie było łatwo znaleźć odpowiednio dużo czasu przy tych wszystkich zmianach, ale udało się. Chcemy dać z siebie absolutnie wszystko, zanim nadejdzie chwila, gdy będziemy musieli się pożegnać”.

Po sezonie 2020 Red Bull zdecydował się na zatrudnienie Sergio Pereza, który zajął miejsce Alexa Albona. Zespół złamał z tradycją promowania swych juniorów, pozyskując kierowcę spoza własnego programu.

„Organizacja tego zespołu stoi na niesamowicie wysokim poziomie, ze względu na liczbę pracowników oraz zasoby. To po prostu imponujące” – nie ukrywa Meksykanin.

„Byłem wcześniej związany z jedną stajnią przez siedem lat, więc czują się tutaj trochę inaczej. Jestem jak pies, który znajduje nową rodzinę. Byłeś związany z jedną rodziną przez wiele lat, jesteś przyzwyczajony do ich widywania, ale później nagle wszystko się zmienia”.

„Muszę jednak powiedzieć, że zaczynam czuć się tutaj bardzo komfortowo. To fantastyczna ekipa, bardzo zjednoczona. Czeka nas świetna zabawa. Współpraca z Adrianem [Neweyem] to dla mnie spełnienie marzeń. Z taką liczbą inżynierów, z takim poziomem specjalistycznej wiedzy, ten team naprawdę robi wielkie wrażenie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.03.2021  Marko: Nie mamy nic do ukrycia przy bolidzie RB16B
28.02.2021  Perez: Posada w Red Bullu otworzy mi wiele drzwi na przyszłość
26.02.2021  Perez: Bolid Red Bulla wymaga specyficznego stylu jazdy
24.02.2021  Horner: Red Bull ignoruje plotki łączące Verstappena z Mercedesem
24.02.2021  Perez: Jazda bolidem Red Bulla jest spełnieniem marzeń
Tagi:
Red Bull
Honda

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca