F1 2021Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy Toskania Rosja Eifel Portugalia Hiszpania
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.04.2021

Marko niepewny obecności kibiców podczas Grand Prix Austrii

Alesi: F1 musi być bardziej konsekwentna w kwestii limitów toru

F1 zmieniła godziny piątkowych i sobotnich sesji na Imoli

Domenicali: Formuła 1 znalazła się w jeszcze większym kryzysie

Wolff: Nie wierzę, że Bottas rozważał odejście z F1 po GP Rosji 2018

R. Schumacher: Vettel będzie pod dużą presją na Imoli

Domenicali: Sprinty docelowo będą organizowane na wybranych torach

12.04.2021

Marko dementuje informacje o "tajemniczym" zawieszeniu Red Bulla

Alonso: Bawią mnie opinie, że jestem trudny we współpracy

Porsche nie wyklucza wejścia do F1 w 2025 roku

Domenicali niechętny ograniczaniu wynagrodzeń kierowców

Tost: Postęp AlphaTauri możliwy głównie dzięki Hondzie

11.04.2021

Turcja zastąpi tegoroczne Grand Prix Kanady?

10.04.2021

Albon: Rola rezerwowego w Red Bullu jest ważniejsza niż DTM

09.04.2021

Mike Elliott od lipca zostanie dyrektorem technicznym Mercedesa

Marko: Hamiltona i Verstappena nie różni zbyt wiele

Villeneuve: Sainz w Ferrari może być zagrożeniem dla Leclerca

Alfa i Williams porzucą rozwój bolidów po wyścigu na Imoli

08.04.2021

Wolff sprostował wypowiedź o Zaku Brownie

Hulkenberg: Bolid Astona prowadzi się zupełnie inaczej od poprzednika

Więcej wiadomości

  Archiwum 2021
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2021  |  2020  |  2019  |  2018
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Tost: Nowe przepisy powinny pozwolić na powrót Coswortha

Austriak nawołuje również do rezygnacji z MGU-H.
Maciej Wróbel, 25 lutego 2021, wyświetlenia: 1107<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zdaniem szefa AlphaTauri, Franza Tosta, nadchodząca rewolucja silnikowa powinna zachęcić do wejścia do F1 takich dostawców jak Cosworth czy Ilmor.

W 2025 roku do Formuły 1 ma zawitać zupełnie nowa generacja silników. Wciąż jednak toczą się rozmowy na temat szczegółów tej rewolucji, by uniknąć powtórki scenariusza z ery hybrydowej, która została całkowicie zdominowana przez Mercedesa.

Swoimi przemyśleniami na temat tego, jak powinny wyglądać jednostki napędowe w 2025, podzielił się Franz Tost. „Pozostałbym przy V6 i turbo, ale porzuciłbym MGU-H” – powiedział Austriak w wywiadzie dla Auto Motor und Sport.

„Musimy pozostawić MGU-K, ponieważ potrzebujemy systemu odzyskiwania energii. Wtedy jednak powinniśmy przede wszystkim skoncentrować się na użyciu neutralnych względem emisji dwutlenku węgla e-paliw. Oznaczałoby to sprostanie wymaganiom dotyczącym emisji i bylibyśmy dobrze przygotowani na przyszłość”.

Głównym celem rewolucji według Tosta powinno być jednak przyciągnięcie do sportu nowych dostawców. „Potrzebujemy nowych producentów. Nowy silnik musi zatem być zrównoważony pod kątem finansowym przy precyzyjnie określonym budżecie”.

„Regulacje powinny również pozwolić Cosworthowi albo Mario Illienowi na zbudowanie własnego silnika. Kiedy drzwi dla nowych producentów zostaną otwarte, znikną ograniczenia, które mamy obecnie. Aby zmniejszyć koszty, ilość materiałów powinna być ograniczona, a silnik powinien wytrzymać na tyle długo, by nie budować ich zbyt wielu” – dodał 65-latek.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
12.04.2021  Tost: Postęp AlphaTauri możliwy głównie dzięki Hondzie
01.04.2021  Tost: Tsunoda będzie pierwszym mistrzem świata z Japonii
29.03.2021  Tost: Bolid Astona nie jest tak dobry jak się wydawało
19.03.2021  Tost: Tsunoda podczas testów prezentował ekstremalną jazdę
18.02.2021  Tost: Tylko inteligentni kierowcy są w stanie zwyciężać
Tagi:
Tost F.
Cosworth
Przepisy

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca