F1 2021Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy Toskania Rosja Eifel Portugalia Hiszpania
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

13.04.2021

Domenicali: Formuła 1 znalazła się w jeszcze większym kryzysie

Wolff: Nie wierzę, że Bottas rozważał odejście z F1 po GP Rosji 2018

R. Schumacher: Vettel będzie pod dużą presją na Imoli

Domenicali: Sprinty docelowo będą organizowane na wybranych torach

12.04.2021

Marko dementuje informacje o "tajemniczym" zawieszeniu Red Bulla

Alonso: Bawią mnie opinie, że jestem trudny we współpracy

Porsche nie wyklucza wejścia do F1 w 2025 roku

Domenicali niechętny ograniczaniu wynagrodzeń kierowców

Tost: Postęp AlphaTauri możliwy głównie dzięki Hondzie

11.04.2021

Turcja zastąpi tegoroczne Grand Prix Kanady?

10.04.2021

Albon: Rola rezerwowego w Red Bullu jest ważniejsza niż DTM

09.04.2021

Mike Elliott od lipca zostanie dyrektorem technicznym Mercedesa

Marko: Hamiltona i Verstappena nie różni zbyt wiele

Villeneuve: Sainz w Ferrari może być zagrożeniem dla Leclerca

Alfa i Williams porzucą rozwój bolidów po wyścigu na Imoli

08.04.2021

Wolff sprostował wypowiedź o Zaku Brownie

Hulkenberg: Bolid Astona prowadzi się zupełnie inaczej od poprzednika

F1 coraz bliżej zatwierdzenia limitu wynagrodzeń dla kierowców

Prost: Ostrożnie podchodzimy do relacji Alonso oraz Ocona

Monchaux: Inna filozofia bolidu nie kosztowała Mercedesa pół sekundy

Więcej wiadomości

  Archiwum 2021
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2021  |  2020  |  2019  |  2018
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Trulli: Formuła 1 z obecnymi silnikami nie jest dla mnie

Włoch przyznał, że chciałby zobaczyć powrót do wolnossącego V8.
Mateusz Szymkiewicz, 28 marca 2021, wyświetlenia: 1271<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Były kierowca Formuły 1 – Jarno Trulli, przyznał, że kompletnie nie jest fanem aktualnie wykorzystywanych układów napędowych.

Od 2014 roku bolidy są napędzane turbodoładowanymi sześciocylindrowymi silnikami 1.6, które dysponują wsparciem dwóch systemów odzyskiwania energii. Zdaniem Trulliego, który rywalizował w F1 w latach 1997-2011 z jednostkami V10 i V8, prawidłowym kierunkiem na przyszłość powinien być powrót do prostszej technologii.

„Nie lubię tej Formuły 1, nie jest dla mnie” – powiedział Jarno Trulli, którego syn Enzo podjął się od tego roku rywalizacji w Arabskiej F4. „Nie chcę dokonywać oceny, tylko po prostu uważam, że aktualne jednostki są niepotrzebnie drogie i skomplikowane. Poza tym powodują duży problem w zarządzaniu zespołem. Wróciłbym do wolnossącego V8. Aktualnie jest zbyt dużo problematycznych systemów, które należy zaadaptować do samochodów Formuły 1, niezależenie od tego, iż trzy silniki wystarczą na dwadzieścia trzy Grand Prix”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
25.09.2018  Trulli rozczarowany zmianami dokonanymi w F1 przez ostatnie lata
19.09.2017  Trulli: Vettel wciąż ma szansę na wywalczenie mistrzowskiego tytułu
08.12.2014  Trulli: Marussia i Caterham nie przysłużyły się F1
19.03.2014  Trulli i Heidfeld dołączają do klubu kierowców Formuły E
28.03.2012  AS: Tylko Alguersuari i Trulli liczą się w walce o posadę testera Pirelli
Tagi:
Trulli J.
F1 ogólnie

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca