|
|
|
|
|
|
Binotto: Silnik Ferrari wciąż traci do rywali |
Szef Scuderii uważa, że tegoroczny pakiet ma rezerwy we wszystkich obszarach. |
|
•Mateusz Szymkiewicz, 1 kwietnia 2021, wyświetlenia: 1055 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Embed from Getty Images
Mattia Binotto uważa, że Ferrari wciąż dużo traci do rywali ze swoją jednostką napędową.
Stajnia z Maranello przed tegorocznymi mistrzostwami zdecydowała się na całkowitą przebudowę silnika, który w sezonie 2020 był daleko w tyle za Mercedesem, Renault oraz Hondą. Wyścig w Bahrajnie był potwierdzeniem postępów Scuderii, jako, iż Charles Leclerc zakwalifikował się na czwartym polu, a w wyścigu oba samochody zdobyły punkty.
„Nie mamy jeszcze szczegółowych danych do analizy, ale wydaje mi się, że wciąż tracimy do innych we wszystkich obszarach” – powiedział Mattia Binotto, szef Ferrari. „Nadal brakuje nam osiągów po stronie silnika, jednakże tym razem strata jest mniejsza. Mam nadzieję, że w przyszłym roku jeszcze mocniej zbliżymy się do rywali, przygotowując kolejną nową jednostkę”.
Włoch dodał, że również bolid SF21 jest dużym krokiem naprzód w porównaniu do poprzednika. „Nie powiem wam, w których obszarach wykonaliśmy największe postępy, ale generalnie wszystko jest lepsze. Z pewnością odczuwam ulgę, ponieważ jesteśmy w odpowiednim położeniu, co sprawia, iż zespół może pracować w większym spokoju oraz zdrowszych warunkach. Wiemy jednak, że nasze prace nad obecnym samochodem nie potrwają zbyt długo. Jesteśmy skoncentrowani na sezonie 2022 i wyobrażam sobie, że podobne nastawienie mają nasi rywale”.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|