Organizatorzy World Series by Renault dokonali preselekcji ostatnich pięciu zespołów mających brać udział w przyszłorocznych mistrzostwach.
W skład komisji wchodzili Jean-Paul Mari (dyrektor Renault Sport ds. motosportów i komunikacji), Francois Sicard (manager wyścigów torowych Renault Sport), Jaime Alguersuari (prezydent RPM Racing) i Jordi Castells (dyrektor sportów motorowych RPM Racing).
Po wybraniu dziesięciu zespołów 15 listopada, pięć dodatkowych zostało wybranych miesiąc później. Kompletną listę prezentujemy poniżej:
| | | | | Zespół | Narodowość | |
|
Carlin Motorsport | Wielka Brytania | |
Comtec Team United Kingdom | Wielka Brytania | |
Draco Multiracing USA | Włochy | |
Epsilon-Euskadi | Hiszpania | |
Eurointernational | Włochy | |
Interwetten.com Racing | Austria | |
KTR | Begia | |
Prema Power Team | Włochy | |
RC Motorsport | Włochy | |
Tech 1 Racing | Francja | |
Cram Competition | Włochy | |
Fortec Motorsport | Wielka Brytania | |
Great Dane Racing | Włochy | |
Pons Racing | Hiszpania | |
Victory Engineering | Włochy | |
| |
|
|
Jenzer Motorsport zdecydował się nie brać udziału w mistrzostwach. Szwajcarski zespół, który będzie brał udział w serii Eurocup Formula Renault 2.0, osiągnął porozumienie z Fortec Motorsport, któremu sprzedał swoje dwa samochody Formuły Renault 3.5. Organizatorzy chcieli podziękować zespołowi Jenzer Motorsport oraz tym, którzy nie zostali wybrani (Signature i Euronova Racing) za wyrażenie zainteresowania mistrzostwami.
Do piętnastki załapał się także Victory Engineering, satelitarny zespół angielskiego Carlin Motorsport. Dzięki temu Carlin będzie mógł promować swoich kierowców z niższych kategorii wyścigowych. W ostatnim sezonie nagrodzony w ten sposób Alvaro Parente, mistrz brytyjskiej F3 z 2005 roku z Carlinem, był kandydatem do mistrzowskiego tytułu.
Wszystkie wybrane zespoły muszę podpisać umowę z organizatorami do 15 stycznia 2007 roku.
Źródło: Renault-Sport.com