F1 2021Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy Toskania Rosja Eifel Portugalia Hiszpania
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

07.05.2021

Perez liczy na przedłużenie umowy z Red Bullem

Kolles: Rządy Strolla 'zdemoralizowały' zespół Astona Martina

Wolff: Red Bull kontaktował się z setką naszych pracowników

Bottas: Tym razem specyfikacja aero powinna być taka sama

Ricciardo: Wciąż nie czuję stuprocentowej pewności za kierownicą

Vettel: To był nasz najlepszy piątek do tej pory

Hamilton: Nie rozumiem sensu zmiany konfiguracji T10

Verstappen: W wyniku z FP2 nie ma nic szokującego

Hamilton przed Bottasem w drugim treningu w Hiszpanii

Red Bull zatrudnia kolejnych pracowników Mercedesa

Bottas najszybszy w pierwszym treningu przed GP Hiszpanii

Verstappen: Mercedes ma przewagę po stronie odzyskiwania energii

Hamilton zdobył trzecią w karierze nagrodę Laureusa

06.05.2021

Viaplay przejmie prawa do transmisji F1 w Polsce od 2023 roku

05.05.2021

Mercedes zorganizuje w czerwcu prywatne testy dla Grosjeana

04.05.2021

Seidl: Norris może rozdzielić kierowców Mercedesa i Red Bulla

Kubica zastąpi Raikkonena w treningu do GP Hiszpanii

Kwiat: Celuję w powrót do stawki F1 od sezonu 2022

Coulthard: Stroll chce budować markę syna, a nie Astona

Marko: Nie odpuścimy walki o tegoroczne tytuły

Więcej wiadomości

  Archiwum 2021
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2021  |  2020  |  2019  |  2018
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Aston Martin wycofał roszczenia wobec FIA

Szafnauer: "Chcieliśmy tylko ustalić, czy proces zatwierdzania przepisów był właściwy".
Mateusz Szymkiewicz, 29 kwietnia 2021, wyświetlenia: 768<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Aston Martin tuż przed Grand Prix Portugalii postanowił wycofać swoje roszczenia wobec FIA.

Podczas weekendu na Imoli ekipa z Silverstone groziła podjęciem kroków prawnych, jeżeli Federacja nie zmieni tegorocznych przepisów. Zdaniem przedstawicieli Astona, ograniczenie docisku w obrębie tylnej osi miało uderzyć w zespoły stosujące bolidy z konceptem niskiego prześwitu.

Według informacji Michaela Schmidta z Auto Motor und Sport, brytyjski producent po spotkaniu Komisji F1 postanowił definitywnie zakończyć swój spór z FIA. Niemiecki dziennikarz stwierdził, że Aston Martin chce uniknąć łatki „złego przegranego”.

„Po prostu chcieliśmy ustalić, czy FIA spełniła wszystkie procedury na etapie zatwierdzania nowych przepisów” – powiedział Otmar Szafnauer, szef brytyjskiego zespołu.

Zdaniem Jamesa Allisona z Mercedesa, Aston był z góry na przegranej pozycji, ponieważ zespoły jednogłośnie zaakceptowały regulamin techniczny na sezon 2021. „Każdy z nas przyznał rację, że poziom docisku musi być zredukowany. Poza tym padło pytanie, czy ta zmiana uderzy w któryś zespołów i czy sam koncept będzie neutralny. Oczywiście, że były obawy, iż planowane modyfikacje zapewnią przewagę jednej z ekip” – dodał 53-latek.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.05.2021  Kolles: Rządy Strolla 'zdemoralizowały' zespół Astona Martina
07.05.2021  Vettel: To był nasz najlepszy piątek do tej pory
04.05.2021  Coulthard: Stroll chce budować markę syna, a nie Astona
02.05.2021  Vettel: Nie mam problemu z tym, że tylko Stroll otrzymał poprawki
01.05.2021  Vettel: Stroll korzysta w Portugalii z innej specyfikacji samochodu
Tagi:
Aston Martin
FIA
Szafnauer O.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca