F1 2021Austria Styria Węgry Wielka Brytania 70 Hiszpania Belgia Włochy Toskania Rosja Eifel Portugalia Hiszpania
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

07.05.2021

Perez liczy na przedłużenie umowy z Red Bullem

Kolles: Rządy Strolla 'zdemoralizowały' zespół Astona Martina

Wolff: Red Bull kontaktował się z setką naszych pracowników

Bottas: Tym razem specyfikacja aero powinna być taka sama

Ricciardo: Wciąż nie czuję stuprocentowej pewności za kierownicą

Vettel: To był nasz najlepszy piątek do tej pory

Hamilton: Nie rozumiem sensu zmiany konfiguracji T10

Verstappen: W wyniku z FP2 nie ma nic szokującego

Hamilton przed Bottasem w drugim treningu w Hiszpanii

Red Bull zatrudnia kolejnych pracowników Mercedesa

Bottas najszybszy w pierwszym treningu przed GP Hiszpanii

Verstappen: Mercedes ma przewagę po stronie odzyskiwania energii

Hamilton zdobył trzecią w karierze nagrodę Laureusa

06.05.2021

Viaplay przejmie prawa do transmisji F1 w Polsce od 2023 roku

05.05.2021

Mercedes zorganizuje w czerwcu prywatne testy dla Grosjeana

04.05.2021

Seidl: Norris może rozdzielić kierowców Mercedesa i Red Bulla

Kubica zastąpi Raikkonena w treningu do GP Hiszpanii

Kwiat: Celuję w powrót do stawki F1 od sezonu 2022

Coulthard: Stroll chce budować markę syna, a nie Astona

Marko: Nie odpuścimy walki o tegoroczne tytuły

Więcej wiadomości

  Archiwum 2021
PnWtŚrCzPiSoNd
12
34567809
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2021  |  2020  |  2019  |  2018
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Raikkonen: Zmieniałem coś na kierownicy, to moja wina

Fin wziął na siebie pełną odpowiedzialność za kolizję z Giovinazzim.
Nataniel Piórkowski, 2 maja 2021, wyświetlenia: 1942<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Kimi Raikkonen wziął na siebie pełną odpowiedzialność za kolizję z Antonio Giovinazzim, do której doprowadził na drugim okrążeniu Grand Prix Portugalii.

Do zdarzenia doszło na głównej prostej. Fin podążał w bliskiej odległości za wychowankiem juniorskiego programu Ferrari. W pewnym momencie 41-latek uderzył o jego lewą tylną oponę.

W wyniku kontaktu w bolidzie mistrza świata z 2007 doszło do oberwania się przedniego skrzydła, które od razu utknęło pod nosem. Raikkonen całkowicie stracił kontrolę nad konstrukcją, wjechał na żwirową pułapkę i wycofał się z rywalizacji.

„Ogólnie był to mój błąd. Sprawdzałem coś na kierownicy, chciałem coś przełączyć. W ostatnim zakręcie nacisnąłem coś źle i musiałem to poprawić. Po prostu wjechałem w tył bolidu Giovinazziego. To był w stu procentach mój błąd”.

Krótko przed incydentem Raikkonen otrzymał od swego inżyniera komendę „K2 off and brake comp two”. Julien Simon-Chautemps zaznaczył, że korekta ta ma zostać dokonana natychmiast.

Po incydencie Giovinazzi kontynuował zmagania dojeżdżając do mety na dwunastym miejscu. „Nie rozmawiałem jeszcze z Kimim o tym, co się stało. Zespół powiedział mi, że zmieniał coś na kierownicy. Ale w porządku. Na szczęście opona wytrzymała. Poczułem lekkie uderzenie, nie było to nic wielkiego. Martwiłem się tylko o oponę, ale okazało się, że wszystko było z nią OK”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.05.2021  Sędziowie utrzymali w mocy decyzję o karze dla Raikkonena
02.05.2021  Sędziowie ponownie rozpatrzą decyzję o karze dla Raikkonena
18.04.2021  Stroll i Raikkonen z karami czasowymi po wyścigu na Imoli
15.03.2021  Raikkonen: Sainz chciał odegrać się za popsute szybkie okrążenie
14.03.2021  Raikkonen: Tegoroczny silnik Ferrari sprawia dużo lepsze wrażenie
Tagi:
Raikkonen K.
Giovinazzi A.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca