F1 20211  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.06.2021

Prost: Alonso już wrócił do swojej wysokiej formy

Binotto: Rozmawiamy z Philipp Morris o nowej umowie

Domenicali: Liczę na pełne trybuny podczas Grand Prix Austrii

Red Bull zaskoczony komentarzami Meredesa na temat silnika Hondy

23.06.2021

Ricciardo: Chciałbym zdobyć choć jeden tytuł

Alonso: Obecny układ sił nie zmieni się już do końca sezonu

Marko: Perez wykonuje lepszą robotę od Bottasa

Albon: Daję z siebie 110 procent by powrócić do F1

Masi wytłumaczył pozostawienie żółtych krawężników we Francji

22.06.2021

Saward: Kwiat, Zhou oraz de Vries mogą być na radarze Williamsa

Wetrow: Mazepin walczy z Schumacherem o pozycję lidera Haasa

Horner: Do silnika Hondy nie zostały wprowadzone żadne modyfikacje

AlphaTauri nadal wierzy w potencjał Tsunody

Doornbos: Bottas wie, że odejdzie z Mercedesa po sezonie 2021

Aston Martin: Uciszyliśmy krytyków naszego podejścia do opon

Mercedes przeprowadzi brutalną analizę po GP Francji

21.06.2021

Yas Marina przejdzie przebudowę przed tegoroczną edycją wyścigu

Hamilton: Powrót do tankowania rozwiązałby problem masy bolidów

Todt: Nie jestem fanem sprintów kwalifikacyjnych

Binotto: Wyższe ciśnienie opon mogło uderzyć w Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2021
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2021  |  2020  |  2019  |  2018
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Hamilton: Nie rozumiem sensu zmiany konfiguracji T10

"Może ułatwi to bliską jazdę w ostatniej sekcji i dobre ściganie na głównej prostej".
Nataniel Piórkowski, 7 maja 2021, wyświetlenia: 919<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Lewis Hamilton przyznał, iż nie rozumie do końca decyzji o zmianie konfiguracji dziesiątego zakrętu na torze w Barcelonie.

Przed tegoroczną edycją Grand Prix Hiszpanii profil wirażu został zdecydowanie złagodzony i obecnie przypomina on w większym stopniu projekt, który funkcjonował na Circuit de Barcelona-Catalunya do 2003 roku.

„Właściwie to nie rozumiem sensu wprowadzenia zmian w tym zakręcie. Jest teraz dużo, dużo szybszy. Nie znajdowałem się w nim jednak jeszcze w warunkach wyścigowych, więc nie mogę powiedzieć, czy będzie bardziej pozytywny dla rywalizacji, czy też nie – mówił lider klasyfikacji generalnej”.

„W poprzedniej wersji mieliśmy bardzo mocne hamowanie. Niemal zatrzymywaliśmy się w miejscu. Ta sekcja stanowiła alternatywny punkt wyprzedzania, jedyny na tym torze, ale prosta która do niego prowadziła była zbyt krótka”.

„Może teraz ułatwi nam to trzymanie się blisko rywala w końcowej sekcji przez co na głównej prostej będzie więcej okazji do dobrego ścigania”.

Pomimo zakończenia piątkowych zajęć z najlepszym czasem, Hamilton wciąż dostrzega możliwości poprawy zachowania bolidu W12.

„Musimy nad tym popracować. Znalezienie optymalnego okna operacyjnego nigdy nie jest proste. Szczerze mówiąc wątpię nawet, czy z tym bolidem kiedykolwiek będzie to możliwe”.

„Rozumiemy jednak naszą konstrukcję i wiemy, w którym kierunku powinniśmy pójść pod względem balansu. Wprowadziliśmy już nawet kilka poprawek. Nie wiem, czy przyniosły one oczekiwany skutek, ale odkryliśmy kilka przydatnych rzeczy. Mam nadzieję, że dzięki temu będziemy jutro w lepszej sytuacji”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.06.2021  Horner: Do silnika Hondy nie zostały wprowadzone żadne modyfikacje
21.06.2021  Hamilton: Powrót do tankowania rozwiązałby problem masy bolidów
20.06.2021  Hamilton: Musimy się spiąć i ustalić co poszło nie tak
20.06.2021  Verstappen: Wyjaśnienia Pirelli nadal mnie nie satysfakcjonują
19.06.2021  Hamilton: Cieszę się mogąc obalić mit na temat wymiany podwozi
Tagi:
Hamilton L.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca