F1 20211  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.06.2021

Sainz: Degradacja opon w Ferrari dwa razy większa niż u innych

Leclerc: Mieliśmy olbrzymie problemy z degradacją opon

Russell sfrustrowany finiszem poza punktowaną dziesiątką

Bottas krytykuje strategię Mercedesa z GP Francji

Wolff: Musieliśmy przyspieszyć postój Bottasa

Perez: Na początku wyścigu wiatr dawał się nam we znaki

Hamilton: Musimy się spiąć i ustalić co poszło nie tak

Verstappen: Czuję ulgę. Ryzyko się opłaciło

GP Francji: wyniki wyścigu

GP Francji: najszybsze okrążenia w wyścigu

Verstappen wygrywa dreszczowiec na Paul Ricard

Jack Doohan zwycięzcą deszczowego wyścigu na Paul Ricard

Perez: Mogłem zdobyć miejsce w pierwszym rzędzie

Verstappen: Wyjaśnienia Pirelli nadal mnie nie satysfakcjonują

Norris: Obawiałem się, że nie awansuję do Q3

Marko: Musimy ograniczyć porywczość Tsunody

Sainz: W końcu mogłem pokazać swój pełny potencjał

Wolff: Skład Mercedesa może zostać ogłoszony na Monzy

Kubica wystartuje w treningu do Grand Prix Styrii

Horner zdziwiony strategią silnikową Mercedesa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2021
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2021  |  2020  |  2019  |  2018
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

F1 nie wyklucza rezygnacji z szykany na torze Catalunya

Powrót do starego układu toru zasugerował nowy dyrektor GPDA, George Russell.
Maciej Wróbel, 10 maja 2021, wyświetlenia: 1740<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Władze F1 nie wykluczyły usunięcia szykany z ostatniego sektora toru Catalunya w celu dodatkowego urozmaicenia rywalizacji.

Wprowadzona w 2007 roku szykana w trzecim sektorze toru Catalunya zastąpiła sekcję dwóch szybkich, prawych zakrętów poprzedzających wyjazd na prostą startową hiszpańskiego obiektu. Rozwiązanie to nie przypadło do gustu kierowcom, czego wyraz dał George Russell.

Przed weekendem w Barcelonie 23-letni zawodnik zasugerował rezygnację z szykany i powrót do sekcji używanej w latach 1991-2006. „Uważam, że bylibyśmy wówczas w stanie jechać bliżej siebie, wjeżdżać na prostą z wyższą prędkością i wzmocnić efekt jazdy w cieniu aerodynamicznym aż do zakrętu numer 1. Wszyscy na tym skorzystają i byłoby to też łatwe ulepszenie dla toru, który jest dość kiepski” – powiedział Russell.

Dyrektor wyścigów F1, Michael Masi, nie wykluczył, że w przyszłości może dojść do takiego scenariusza. „Analizowaliśmy to od jakiegoś czasu” – powiedział Australijczyk po niedzielnym wyścigu. „To oczywiste, że tego typu zmiany nie mogą być wprowadzane z dnia na dzień, a wszystkie możliwe konsekwencje, pośrednie i bezpośrednie, muszą zostać wzięte pod uwagę”.

„Rozwiązujemy jednak takie problemy na wszystkich torach poprzez współpracę z zespołami, kierowcami i Formułą 1, by w pierwszej kolejności znaleźć najbezpieczniejsze rozwiązanie, a dopiero potem szukamy rozwiązania mającego uczynić wyścig tak interesującym, jak tylko jest to możliwe” – dodał Masi.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.06.2021  Burmistrz Londynu otwarty na organizację ulicznego Grand Prix
19.06.2021  Correa wrócił do akademii młodych kierowców Saubera
18.06.2021  FIA wprowadziła nowe testy tylnych skrzydeł podczas GP Francji
17.06.2021  Lista startowa na sezon 2022
06.06.2021  Perez: Są kierowcy, którym trudno zaufać podczas kwalifikacji
Tagi:
F1 ogólnie
Catalunya
Russell G.
Masi M.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca