F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.04.2024

Leclerc: Sainz przekroczył granicę broniąc pozycji

GP Chin: wyniki sprintu

Verstappen zwycięzcą pierwszego sprintu sezonu

19.04.2024

Ricciardo: czternaste pole nie jest złe

Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie

Norris: dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu

Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa

Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach

GP Chin: wyniki kwalifikacji do sprintu

Lando Norris wygrywa kwalifikacje do sprintu

Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte

Alonso: Stroll jest bardziej wrażliwy na niedoskonałości AMR24

Norris: McLarena stać na zwycięstwa w sezonie 2024

Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla

17.04.2024

F1 Racing Confidential - książka o kulisach Formuły 1

AMuS: Newey w ostatnim czasie złożył wizytę we Włoszech

Więcej wiadomości

  Archiwum 2021
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Perez: W końcu rozumiem bolid Red Bulla

Z kolei Helmut Marko sugeruje, że Mercedes ma problemy w wolnych sekcjach toru.
Nataniel Piórkowski, 4 czerwca 2021, wyświetlenia: 1120<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Sergio Perez odczuwa ulgę po tym, jak w końcu udało się mu zrozumieć bolid RB16B, w którym uzyskał najlepszy rezultat w drugim treningu F1 przed GP Azerbejdżanu.

Wynik 1:42,115 dał Meksykaninowi najwyższe miejsce w klasyfikacji z przewagą nieco ponad jednej dziesiątej sekundy nad kolega z ekipy – Maxem Verstappenem. Kierowca z Guadalajary tłumaczy, że dogłębna analiza przeprowadzona po GP Monako pozwoliła mu na lepsze zrozumienie tegorocznej konstrukcji Red Bulla.

„Myślę, że dokonaliśmy bardzo dobrych postępów po Monako. Przeprowadziliśmy dogłębną analizę. Dzisiaj poczułem, że w końcu nieco bardziej rozumiem ten bolid. Wiem, jak go prowadzić i tak dalej”.

„Pod tym względem był to dla mnie najlepszy piątek w tym sezonie. Nareszcie widać to w danych i moim komforcie za kierownicą. Na pewno będziemy liczyć się w walce. Mam nadzieję, że jutro uda nam się pokonać czyste okrążenie. To tutaj bardzo ważne”.

W popołudniowym treningu Verstappen stracił jedną dziesiątą do Pereza. Holender narzekał przez radio na balans swojego bolidu, przekonując, że podczas FP1 był on znacznie lepszy.

„W pierwszym treningu bolid spisywał się bardzo dobrze a jazda była całkiem komfortowa. Później przed FP2 wprowadziliśmy kilka zmian, aby zobaczyć, czy coś zmieni się na lepsze. Zamiast tego postawiliśmy krok wstecz. Wieczorem ocenimy, w którym kierunku powinniśmy pójść. Sądzę jednak, że z perspektywy całej ekipy możemy mówić o bardzo udanym dniu”.

Cytowany przez portal motorsport.com doradca Red Bulla do spraw sportów motorowych – Helmut Marko wyraził satysfakcję z osiągów teamu oraz formy Pereza na ulicznych torach.

„Jesteśmy zadowoleni z poziomu konkurencyjności naszego bolidu zarówno na krótkich jak i na długich przejazdach. Miejmy nadzieję, że utrzymamy tę przewagę aż do wyścigu. Checo był tu w wysokiej formie już od pierwszego okrążenia. Panuje przekonanie, że lubi uliczne tory. Już w Monako potwierdził, jak szybki potrafi na nich być”.

Austriak dodał, że dane pozyskane przez Red Bulla pozwalają sugerować, że najgroźniejszy rywal ekipy w walce o mistrzowską koronę – Mercedes, notuje duże straty w wolnych sekcjach toru w Baku.

„Długi przejazd Hamiltona był szybki, ale z tego co widzieliśmy tracą w ciasnych zakrętach. Liczę, że do jutra nie uporają się z tymi problemami. Jedno jest pewne – nie mają już silnika, który na prostych pozwala im zyskać jedną sekundę przewagi”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.04.2024  Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie
07.04.2024  Verstappen: To Grand Prix nie mogło ułożyć się dla nas lepiej
06.04.2024  Marko: Postępy Pereza konsekwencją zbliżających się rozmów
06.04.2024  Alonso sugeruje dalsze starty z Astonem w sezonie 2025
06.04.2024  Verstappen: Moje okrążenie nie było perfekcyjne
Tagi:
Red Bull
Perez S.
Verstappen M.
Marko H.
Mercedes

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca