F1 20211  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.06.2021

Capito: Roberts nie pasował do nowej struktury Williamsa

Prost: Alonso już wrócił do swojej wysokiej formy

Binotto: Rozmawiamy z Philipp Morris o nowej umowie

Domenicali: Liczę na pełne trybuny podczas Grand Prix Austrii

Red Bull zaskoczony komentarzami Meredesa na temat silnika Hondy

23.06.2021

Ricciardo: Chciałbym zdobyć choć jeden tytuł

Alonso: Obecny układ sił nie zmieni się już do końca sezonu

Marko: Perez wykonuje lepszą robotę od Bottasa

Albon: Daję z siebie 110 procent by powrócić do F1

Masi wytłumaczył pozostawienie żółtych krawężników we Francji

22.06.2021

Saward: Kwiat, Zhou oraz de Vries mogą być na radarze Williamsa

Wetrow: Mazepin walczy z Schumacherem o pozycję lidera Haasa

Horner: Do silnika Hondy nie zostały wprowadzone żadne modyfikacje

AlphaTauri nadal wierzy w potencjał Tsunody

Doornbos: Bottas wie, że odejdzie z Mercedesa po sezonie 2021

Aston Martin: Uciszyliśmy krytyków naszego podejścia do opon

Mercedes przeprowadzi brutalną analizę po GP Francji

21.06.2021

Yas Marina przejdzie przebudowę przed tegoroczną edycją wyścigu

Hamilton: Powrót do tankowania rozwiązałby problem masy bolidów

Todt: Nie jestem fanem sprintów kwalifikacyjnych

Więcej wiadomości

  Archiwum 2021
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2021  |  2020  |  2019  |  2018
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Vips zwycięzcą drugiego sprintu F2 w Baku

Lider klasyfikacji generalnej, Zhou, odpadł z wyścigu już w pierwszym zakręcie.
Michał Bielicki, 5 czerwca 2021, wyświetlenia: 472<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Juri Vips zwyciężył w drugim sprincie F2 w Baku po udanym manewrze na Davidzie Beckmannie na jedenastym okrążeniu. Wyścig neutralizowany był aż trzykrotnie, a lider klasyfikacji generalnej, Guanyu Zhou, odpadł z zawodów już w pierwszym zakręcie po kontakcie z Danem Ticktumem.

Bent Viscaal utrzymał swoje prowadzenie w sprincie do pierwszego zakrętu, jednak jadący za jego plecami David Beckmann nie dawał mu odetchnąć i zaatakował go już w trzecim zakręcie. Po czystej walce koło w koło Niemiec został liderem wyścigu, który po chwili został przerwany przez samochód bezpieczeństwa.

W momencie neutralizacji pierwsza dziesiątka ułożyła się w kolejności: David Beckmann, Bent Viscaal, Juri Vips, Jehan Daruvala, Marcus Armstrong, Robert Szwarcman, Richard Verschoor, Théo Pourchaire, Felipe Drugovich oraz Christian Lundgaard.

Powodem wjazdu samochodu bezpieczeństwa były dwa incydenty. Na prostej startowej Guanyu Zhou zablokował swoje przednie opony czego konsekwencją było dotknęcie się bokami aut z Danem Ticktumem. Chińczyk zatrzymał się w pierwszym zakręcie kończąc swoje uczestnictwo.

Problemy mieli także Ralph Boschung oraz Théo Pourchaire, których kontakt zakończył wyścig tego pierwszego, a młody Francuz musiał zjechać do alei serwisowej tuż przed końcem neutralizacji, by wymienić swoje przednie skrzydło, przez co wylądował na końcu stawki. Restart nastąpił na trzecim okrążeniu i już kółko później Vips przeprowadził udany atak na Viscaala obejmując drugą pozycję.

Dwa okrążenia później na torze ponownie pojawił się samochód bezpieczeństwa po tym jak Roy Nissany wjechał w tył bolidu Verschoora, który wylądował w bandach w trzecim zakręcie. Restart przyniósł kolejne chaotyczne wydarzenia – Lundgaard, próbując zmieścić się z dwoma innymi kierowcami w pierwszym zakręcie, wpadł w bandy. Viscaal stracił trzecie miejsce na rzecz Daruvali i szybko zaczął dobierać się do niego także Armstrong, jednak Nowozelandczyk przy próbie ataku w czwartym zakręcie był kolejnym kierowcą, który wylądował na bandzie.

Sędziowie wyścigu tym razem zneutralizowali zawody za pomocą wirtualnego zamochodu bezpieczeństwa, który zakończył się na dziewiątym kółku. W międzyczasie, mimo zderzenia z Zhou z początku wyścgu, Ticktum prezentował fantastyczne tempo i do tego momentu dobił już do siódmej pozycji.

Dwa okrążenia po restarcie Vips dogonił Beckmanna i wyprzedził go bez problemu na prostej startowej obejmując prowadzenie. Świetny pojedynek koło w koło odbył się pomiędzy Lawsonem i Piastrim, dzięki czemu ten pierwszy zdobył siódmą pozycję po tym jak kółko wcześniej stracił nagle dwie pozycje przez chwilowe problemy techniczne. Pourchaire fantastycznie wykorzystał wszelkie nautralizacje i na osiemnastym okrążeniu był już na dziewiątym miejscu, po tym jak wyprzedził na prostej startowej Drugovicha.

Juri Vips już do końca zawodów utrzymał swoje prowadzenie, nie atakowany przez nikogo. Za jego plecami na podium znaleźli się Beckmann oraz Daruvala, którzy byli pod ciągłą presją ze strony kierowców za nimi. Punktowane miejsca dopełnili Viscaal, Szwarcman, Ticktum, Lawson i Piastri. Pourchaire dojechał na dziewiątej pozycji bez zdobyczy punktowej.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
06.06.2021  Vips zwycięski również w głównym wyścigu F2 w Baku
05.06.2021  Szwarcman zwycięża w pierwszym sprincie F2 w Baku
22.05.2021  Pourchaire wygrywa główny wyścig F2 w Monako
22.05.2021  Ticktum zwycięzcą drugiego sprintu F2 w Monako (akt.)
21.05.2021  Zhou wygrywa pierwszy wyścig F2 w Monako
Tagi:
F2

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca