F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.04.2024

Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte

Alonso: Stroll jest bardziej wrażliwy na niedoskonałości AMR24

Norris: McLarena stać na zwycięstwa w sezonie 2024

Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla

17.04.2024

F1 Racing Confidential - książka o kulisach Formuły 1

AMuS: Newey w ostatnim czasie złożył wizytę we Włoszech

Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem

16.04.2024

The Race: Audi traktuje Ocona jako alternatywę dla Sainza

Watanabe: Celem Hondy i Astona są tytuły w sezonie 2026

Porsche oczekuje na decyzję Vettela w sprawie startów w WEC

Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

15.04.2024

Gunther Steiner łączony z przejęciem zespołu RB

Sainz podpisał kontrakt na starty w Mercedesie?

12.04.2024

Horner: Ricciardo odbije się po nieudanym starcie sezonu

Formuła 1 potwierdziła kalendarz na sezon 2025

Watanabe: Honda nie wetowała nowego kontraktu Astona z Alonso

Więcej wiadomości

  Archiwum 2006
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

BMW miało problemy z elektroniką na testach

Zespół ujawnił, że to nie problemy z oponami był przyczyną niezbyt udanego początku testów.
Grzegorz Więcek, 26 grudnia 2006, wyświetlenia: 2921<< | lista | T- | T+ | >>
Zespół BMW Sauber ujawnił, że to problemy z elektroniką, a nie z nowymi oponami Bridgestone był głównym powodem niezbyt udanego początku zimowych testów 2006/2007.

Mająca swoją siedzibę w Szwajcarii stajnia przygotowuje nową elektronikę na przyszły sezon, jednak zaliczyła koszmarny początek testów, gdyż nie tylko miała problemy z ustawieniami kontroli trakcji i niezawodnością, ale także straciła dużą część informacji z testów, kiedy to system rejestrowania danych zawiódł podczas pierwszych prób w Barcelonie.

To spowodowało, że zespół Roberta Kubicy miał spore opóźnienie w stosunku do założonego wcześniej harmonogramu, a także miał problemy z adaptacją do nowych opon Bridgestone – które kierowca testowy Sebastian Vettel określił pierwotnie jako główne źródło problemu. Jednakże szef BMW Motorsport Mario Theissen jest przekonany, że zespół nadrobił już straty i wrócił do harmonogramu po dwóch bardziej udanych seriach testów na torze Jerez.

„Poprawiamy się.” – powiedział Theissen. „W pierwszych testach nie przejechaliśmy zbyt dużo kilometrów. Mieliśmy trochę problemów z nową infrastrukturą IT na torze i z naszą nową skrzynią biegów także. Ale sytuacja uległa poprawie podczas ostatnich dwóch testów. Drugi test był lepszy, a trzeci był jeszcze lepszy, więc myślę, że możemy powiedzieć, że jesteśmy z powrotem na właściwym torze”.

Theissen twierdzi, że opony nie były tak dużym problemem dla zespołu jak sugerował Vettel podczas drugich testów w Jerez, kiedy być może problemy z kontrolą trakcji ukryły prawdziwą przyczynę słabej formy. „Z pewnością musieliśmy zaadaptować samochód do nowych opon i to oznacza więcej pracy podczas kolejnych testów. Jednakże pierwsze wrażenie nie było takie złe. Spodziewaliśmy się większej różnicy w stosunku do tego co było wcześniej. Wygląda na to, że nasz samochód może na nich całkiem nieźle się spisywać”.

Theissen dodał, że jest pozytywnie nastawiony do rozwoju nowego F1.07, którego debiut zaplanowany jest na środek stycznia. „Prace postępują zgodnie z harmonogramem i liczby wydają się być OK. Powiedziałbym, że jeśli chodzi o osiągi i postępy w pracach, to wszystko jest zgodnie z planem”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.09.2022  Alfa Romeo nie wyklucza podjęcia współpracy z Haasem
22.06.2020  Kubica wciąż żałuje straconej szansy na tytuł z BMW w 2008 roku
23.04.2020  Heidfeld: Vettel nie zrobił wrażenia w BMW Sauber
13.02.2020  Kubica dołączył do stawki DTM na sezon 2020
11.02.2020  AMuS: Orlen prowadzi intensywne rozmowy z BMW
Tagi:
BMW
Kubica R.
Theissen M.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Jankes, 26.12.2006 13:23[!]
Oby doktorku, Kubek ma dostać taki bolid na jaki zasługuje jego talent ;)
oligator, 26.12.2006 17:59[!]
jak bedzie ECU wszyscy beda miec problemy z elektronika!!
lakeman, 26.12.2006 18:35[!]
Czyli coś z tego artykułu "Z przymrużeniem oka" było prawdą? :P
Maraz, 26.12.2006 19:51[!]
Hehe, no tak wygląda ;) Macki Alberta 2 sięgają daleko :D
Hitokiri, 26.12.2006 23:01[!]
nie trzeba było instalować w bolidach windowsów ;)
Yankess, 29.12.2006 00:08[!]
trza było DOSy poinstalowac, a najlepiej, to żeby w tych samochodach pegazusy były :D
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca