F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.04.2024

Alonso: Myślałem już o porzuceniu ostatniego kółka

Hamilton: Wiatr przyczyną odpadnięcia w Q1

Gasly: idziemy we właściwym kierunku

Alonso ukarany za kolizję z Sainzem podczas sprintu

GP Chin: wyniki kwalifikacji

Verstappen znów najszybszy w kwalifikacjach

Leclerc: Sainz przekroczył granicę broniąc pozycji

GP Chin: wyniki sprintu

Verstappen zwycięzcą pierwszego sprintu sezonu

19.04.2024

Ricciardo: czternaste pole nie jest złe

Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie

Norris: dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu

Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa

Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach

GP Chin: wyniki kwalifikacji do sprintu

Lando Norris wygrywa kwalifikacje do sprintu

Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Więcej wiadomości

  Archiwum 2021
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Norris: Obawiałem się, że nie awansuję do Q3

Brytyjczyk przerwał drugi przejazd, gdyż w jego bolidzie było za mało paliwa.
Nataniel Piórkowski, 20 czerwca 2021, wyświetlenia: 303<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Lando Norris mógł nie awansować do Q3 po tym jak stracił drugi przejazd przez to, iż w jego bolidzie znajdował się zbyt mały zapas paliwa.

Przed końcową fazą zmagań w drugim bloku czasówki kierowca McLarena zajmował siódme miejsce w tabeli. Brytyjczyk został poproszony o zjazd do alei serwisowej przed rozpoczęciem finałowej próby. Inżynier kierowcy – Will Joseph obiecał, że przekaże wyjaśnienia na temat powodów tej decyzji po zakończeniu sesji.

W rozmowie z dziennikarzami Norris tłumaczył: „Mieliśmy problem przez który do baku trafiło zbyt mało paliwa. Nie miałem wystarczającego zapasu na pokonanie pełnego przejazdu. Nie mogłem zaliczyć drugiej próby, ale na szczęście pierwsze okrążenie okazało się wystarczająco dobre. Mieliśmy trochę szczęścia”.

„Tor poprawiał się z każdą chwilą w dodatku pod koniec Q2 zmienił się trochę kierunek wiatru. Gdy wyjechałem na tor w Q3 trochę mnie to zaskoczyło. Nie był to oczywiście idealny scenariusz”.

Norris zakończył kwalifikacje za dwoma kierowcami Ferrari i Pierre'em Gasly'ym z AlphaTauri. Wyjaśniając spadek formy zespołu na torze w Le Castellet 21-latek stwierdził: „Bolid nie był tragiczny. Mieliśmy problem z różnicami pomiędzy wolnymi i szybkimi zakrętami – nie byliśmy w stanie znaleźć optymalnego balansu”.

„Nie było żadnych poważnych problemów. Nie jest tak, że tym bolidem nie da się tutaj jeździć. Czuję, że pokonałem porządne okrążenie. Nie było ono perfekcyjne, ale po prostu porządne. Najzwyczajniej w świecie zabrakło nam tempa”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.04.2024  Norris: dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu
19.04.2024  Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa
18.04.2024  Norris: McLarena stać na zwycięstwa w sezonie 2024
07.04.2024  Norris: Byliśmy z góry skazani na porażkę w walce z Ferrari
06.04.2024  Norris: Niewielka strata do Red Bulla to niespodzianka
Tagi:
Norris L.
McLaren

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca